Lijf & Lijn alle pijlers

van 100+ naar 100- en alles er tussen in!

22-02-2010 10:36 3025 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Ben je 100+ of 100- en wil je graag veel afvallen dan ben je hier van harte welkom om te praten over afvallen, sporten, dipjes maar ook over alles wat je verder bezig houdt. We schrijven hier al een tijdje met een leuke groep meiden maar hoe meer zielen hoe meer vreugd....







Loedoe bedankt
Alle reacties Link kopieren
quote:Zonnetje_1983 schreef op 29 augustus 2010 @ 10:45:

zo hier maar weer even een berichtje van mij. Gisteren dus verjaardag gehad van wat familie van mij. We waren lekker gaan barbequeen. Was erg lekker, ook lekkere salades erbij en nog lekker stokbrood en sausjes. Het vlees en de vis waren ook erg lekker. Wel lekker mijn lichaam laten schrikken in ieder geval. Was verder wel erg gezellig.

als je zoveel 'lekker' schrijft zal het inderdaad wel lekker geweest zijn
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Adios, dat was ook gelijk mijn idee. Zonnetje, klinkt alsof je er erg van genoten hebt!

Chant, lekker verwend op je verjaardag. Bonnen zijn altijd goed om te krijgen, kun je alle kanten mee op! Behalve dan van die specifieke ‘winkel’ bonnen zoals IKEA of bijenkorf.



Ik ben ook fan van allstars maar heb ze de laatste jaren niet meer gekocht. kan ze nl naar mijn werk niet aan en dan vind ik dat ik ze maar zo weinig aan kan (vooropgesteld dat ik alle slippertjes, sandaaltjes etc ook niet naar het werk aan kan en ook wil dragen )

Het enige wat wel zou kunnen is van die met zo'n zwarte zool, dan valt het niet zo op



Is het bij jullie ook zo vreselijk wisselvallig qua weer? Ik wilde vanmiddag lekker in de tuin werken en de ramen zemen maar er komt ongeveer elk kwartier regen voorbij. Steeds denk ik dat het weg is (omdat de zon dan gaat schijnen) maar het begint telkens opnieuw!



Vanochtend lekker gebodystept, ben een uur later nog steeds nat van het zweet. Heb 99% fanatiek meegedaan en alleen bij de buikspieren een beetje gesmokkeld



Eetlijstje;

O: joghurt met muesli

T: fruitsalade (jammer genoeg op nu)

L: 2 tostis (4 boterhammen)

T, A en T: weet nog niet, moet nog boodschappen doen
Alle reacties Link kopieren
quote:adios schreef op 29 augustus 2010 @ 12:01:

[...]





als je zoveel 'lekker' schrijft zal het inderdaad wel lekker geweest zijn
Alle reacties Link kopieren
quote:adios schreef op 29 augustus 2010 @ 12:01:

[...]





als je zoveel 'lekker' schrijft zal het inderdaad wel lekker geweest zijn haha, had zelf al niet eens door dat ik het zo vaak op heb geschreven
Alle reacties Link kopieren
haha dat is met stopwoordjes, die gebruik je vaker dan dat je denkt!

gisteren was het hier erg wisselvallig, vandaag is het alleen maar grijs geweest en veel regen. nu ook onweer!

super dat je zo goed aan bodystep hebt meegedaan!



nou heb de heledag al zo'n vlinder gevoel in mijn buik. scheelt inderdaad qua eten. want tussen de middag niet meer dan 1 nectarine op en zojuist een biefstukje (omdat ik die anders kon wegggooien) en wat geraspte wortel op puur omdat ik toch iets moest eten.

maarja verliefd is het niet (kan natuurlijk niet want ik ken ze niet eens) maar super gezellig is het wel

enne die jongen van mijn date weer gesproken. heb er helemaal zinin maar duurt zeker nog een maand.

ach jah geeft mij nog even de mogelijk toch weer wat gewicht kwijt te raken

voor de dames met grote borsten hier: waar kopen jullie je BH's? je weet wel de wat mooiere en sexiere!

Ik ga binnenkort denk ik maar even shoppen!

nou ik ga weer even verder msnen

doei doei
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb op de hyves wat foto's van mezelf gezet van afgelopen vrijdag. Graag hoor ik opmerkinge dat mijn onderkin veel minder is
Alle reacties Link kopieren
Adios: ik wil wat meer informatie over deze 2 mannen! (mag ook op hyves natuurlijk). Waar ken je ze van, ga je met die ander ook afspreken, word je nu net zo'n viespeuk als ik, enzovoorts



Firene: natuurlijk telt dat trappenlopen! Elke millimeter beweging moet meegeteld worden! Niets om je schuldig over te voelen dus



Chant: Ik heb ook de lage grijze All Stars! Enne, Leiden is leuk hoor . Woont die familie van je hier? Veel plezier gewenst





Ik zit nu twegen maar liefst 2 regenbogen aan te kijken: het is hier erg reemd weer. Maar ik heb goed nieuws: ik heb vanochtend hardgelopen.... Iedereen roept dat het samen met Evy zo leuk is, nou, ik had vooral verwensingen in mijn hoofd. De mentale voorbereiding is dus niet helemaal geslaagd . En wat behoorlijk dramatisch is: les 1 (absoluut beginnersniveau) hield ik maar ternauwernood vol... Nou goed: het kan vanaf nu alleen maar beter worden;-)



Morgenochtend ga ik 2 daagjes weg met mensen van mijn nieuwe studie, best eng! De tabel komt daardoor iets later, want ik ben pas woensdag laat weer terug. Wish me luck!
Alle reacties Link kopieren
LOEDOE! wat goed dat je bent gaan hardlopen zeg! en nu heb ik het verkeerde bij je foto's gezet

maar vind dat het reuze meevalt met de onderkin, de aandacht werd wederom naar je lippen getrokken

Spannend inderdaad om met allemaal nieuwe mensen weg te gaan, wordt vast gezellig toch?



Adios, wat spannend zeg! Ik denk dat je best vlinders kan krijgen als je iemand nog niet irl gezien hebt hoor. Soms is het net hoe iemand wat zegt of schrijft wat dan heel erg aantrekkelijk is. En sowieso is het spannend toch om je weer op het mannen-pad te begeven!



Aanvulling op het eetlijstje:

T: glas tomaten-groentensap

A: pizza (vriendje was terug van weekendje weg en geen zin om te koken)

T: magere joghurt perzik
Alle reacties Link kopieren
quote:loedoe schreef op 29 augustus 2010 @ 19:37:

word je nu net zo'n viespeuk als ik, enzovoorts



ja BTW hoe is het met jouw 2 mannen!

ik leg het nog wel uit op hyves!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
ohhh nespresso het is super gezellig!!!!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
loedoe goed van je! Na een tijdje gaat het vanzelf beter! En pas maar op, binnenkort ben je ineens verslaafd heb daar jaren tevergeefs op gewacht
Alle reacties Link kopieren
quote:adios schreef op 29 augustus 2010 @ 21:06:

[...]



ja BTW hoe is het met jouw 2 mannen!

ik leg het nog wel uit op hyves!Ja, laten we het daar eens over hebben Loedoe
Alle reacties Link kopieren
Wat een spannende verhalen, Adios! Geniet er lekker van!
Alle reacties Link kopieren
Mijn eten sloeg dit weekend helemaal nergens op. Net als het bewegen. Gisteren nauwelijks wat gegeten en heel veel op de bank gehangen en in bed gelegen. Vandaag iets actiever, 2 broodjes gegeten en een pizza... Ja, ze zeggen altijd dat als je ziek bent, je moet eten waar je zin in hebt. Nou dat heb ik gedaan. Voel me gelukkig nu wel beter. Morgen ook weer gewoon werken en probeer weer goed naar mijn lichaam te luisteren met eten. Als ik morgenavond nog energie over heb, wil ik graag op de crosstrainer.



Lekker slapen straks, maisjes.
Alle reacties Link kopieren
Lieve meiden,



willen jullie een nieuw deel openen? Deze is alweer de 3000 voorbij



Thanx!



Angel 5
Alle reacties Link kopieren
jeeej we zitten al over de 3000.

handigste is misschien dat die gene die een nieuw topic opend ook de tabellen kan blijven doen zodat deze in de openingstopic kan blijven!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Ik stel voor dat Doedel hem opent, omdat zij over het algemeen de tabel maakt. Als dat niet lukt voor Doedel (ze is immers aan het verhuizen), kunnen we misschien een tijdelijk topic openen: dat gebruiken we dan totdat Doedel een nieuw topic kan openen.



Vanochtend woog ik 81,0, dus ik ga de goede kant op! Nu vertrek ik voor 2 nachtjes, en ben woensdagnacht weer terug. Tot dan!
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen allemaal!



Sorry dat ik even niet s liet horen, jeetje, wat een druk weekend.

IK BAAL!! Het ging zo lekker met afvallen. Gourmet vrijdag had ik ook overleeft. Zelfs nog wat afgevallen de volgende dag. Maar goed, toen kwam 'oma-dag' en mn vriend langs... Heb me onwijs ingehouden geen brood, friet etc. Geminimaliseerd gegeten. Zondagochtend 3 ons bij... vanochtend nog 6 ons bij... dag 99.2, hallo 100.1!! Maar ik ga nu weer extra hard aan de slag. Weekenden vind ik altijd zo moeilijk om in je eet- en drinkpatroon te blijven. Hoe kom je nou zoiets door?



Ben overigens gister naar Scheveningen geweest. Even uitwaaien was wel 'the understeadment of the year' zeg... hahaha.



Ik moet nu gauw even verder op mn werk, maar zal in de pauze nog wel even terug komen op jullie verhalen (vooral Adios) hihi. :P
Alle reacties Link kopieren
hoi

@xzon: snap dat dat balen is omdat je nou toch de 100 weer hebt aangetikt maar het is alleen maar vocht hoor! gaat er echt vanzelf weer vanaf! zeker omdat je super je best hebt gedaan!

wees maar niet bang dus!

en de weekenden zijn hier meestal wel erg druk (ondanks dat ik mijn snufferd niet veel heb laten zien hahaha)





mijn gewicht vanochtend: 108.9 dus gelukkig toch weer eraf wat er vorige week bij zat +iets meer!

ik ben blij!
Op een dag word je wakker en besef je dat er geen tijd meer is om te doen wat je altijd al wilde doen. Doe het nu!
Alle reacties Link kopieren
Mja, ik weet zeker dat morgenochtend weer de 99 in beeld staat... komt goed... Maar was wel ff een vreselijk rot moment ja vanochtend. Dank je voor je oppepper Adios :-)

He, maar leuk dat je aan het digitaal daten bent! (en loedoe ook begrijp ik?) Zo heb ik mijn vriend ook leren kennen. Misschien is een van deze 2 mannen wel die ene speciale die je hoopt tegen te komen... spannend hoor! Geniet er maar van, van dat moment dat je thuis komt... naar je pc loopt en je email en msn aan het opstarten zijn. Daar krijg je echt zo'n heerlijk zenuwachtig gevoel van haha. PS. lekker bezig met afvallen, TOP!



@Geranium, fijn dat je je al veel beter voelt, ziek zijn is echt niet leuk en dat niet zo super gezond eten dat je dan ff doet, komt goed als je weer in je gewone leefpatroon zit.



@Loedoe, ik ben laatst een keer gaan testen hoe lang ik het joggend vol zou houden...hihi, ik schaam me rot. Ik kwam aan de 20 seconden. Toen kon je me opvegen! haha Hoe lang moet je rennen van de Test 1? Het is echt een kwestie van volhouden. En dan doe je toch lekker 3 keer les 1 achter elkaar om in te komen? Volgens mij maakt dat niet uit, toch?
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Even een kort berichtje, gelukkig ben ik toch nog iets afgevallen, 0,3. De week vorige week was ook prima, het weekend minder, dus dat klopt wel ten opzichte van de weegschaal.



Vandaag tot nu toe prima, de gebruikelijke boterhammen en vers fruit tussendoor, vanavond macaroni denk ik.
Hoi allemaal.



Eerst maar even een ego bericht, daarna zal ik even op iedereen reageren. Ben de laatste paar dagen bij familie geweest, vandaar niet online geweest.



Maar ik snap officieel niets meer van afvallen!! Ik woog vorige week maandag 78.5, ik was halverwege de week (na mijn uitspatting van kebab en cocktails enzo) 79.0.. dus ik baalde flink, geen motivatie meer dus ik heb tijdens dat weekendje brownies gehad, wijn, nootjes, kaas, chocolade ijs etc. Wel met mate, dat was een vooruitgag, maar toch echt flink veel meer dan anders. Dus ik stond net op de weegschaal en ik dacht: Laat het AUB niet meer dan 79.5 zijn!.. Stond ik erop, woog ik 78!!! Hoe kan dat nou? Toch nog 0.5 eraf deze week dus vergeleken met vorige week. Hahah en moet ik ook nog ongesteld worden deze week dus ik vind het maar raar. Ik klaag niet maar snap er officieel niks meer van



Ben met mn vriend naar zijn moeder geweest, echt een leuke vrouw, ben blij dat ik zo'n leuke schoonmoeder heb want ik hoor wel eens andere verhalen Volgende dag naar de broer van mn vriend geweest, die heeft een baby van 8 maandjes, dus ik heb me wel vermaakt. Ben echt gek op baby's hahah, soms heb ik al een beetje babykoorts, maar gelukkig wint mn verstand het van mn gevoel Gisteren naar mijn opa en oma geweest, dus even door heel nederland gecrosst voor familiebezoekjes. Vandaag weer goed oppakken. Ben ingeloot voor de twee cursussen waar ik het over had (afrikaanse dans en squash, begin ik volgende week mee). Ik ga straks samen met mn vriend naar de sportschool, sportschool zit aan de andere kant van de stad en is toch gezelliger heenfietsen, als ik er eenmaal ben vind ik het altijd wel leuk.



Mijn eetlijstje tot nu toe:



O: 2 boterhammen, pindakaas en kaas

L: glas fruitontbijt (best een aanrader, de sinaasappel/banaan smaak)



Verder wordt het nog:

T: pakje liga continue

D: bietjes, rundervink, aardappels, yofresh

A: druiven



Even weer een beetje orde en regelmaat creëren. Heb al tegen mn vriend gezegd dat ik niet meer zo lang in bed wil lummelen, gaat nog niet heel goed haha maar ach het begin is er door ontbijt en lunch te scheiden



Zal nu even flink bijlezen!
Alle reacties Link kopieren
Mijn gewicht is nu 91,8. Toch weer 2 ons eraf. Ben er wel blij mee, zeker na afgelopen weekend, waarin ik vooral met avondeten niet al te gezond bezig ben geweest, gisteren bijv. nog frietjes gegeten (wel zelfgebakken, maar toch). En van het weekend nog wel wat wijn op.

Nu er in ieder geval er weer even flink tegenaan.



@Loedoe; goed dat je bent gaan hardlopen!



@Geranium; fijn dat het al weer wat beter gaat. En als je je weer goed voelt, komt het met het gezonde eten ook wel weer. Voor nu misschien wel beter om naar je lichaam te luisteren en te eten waar je zin in hebt.



@xzon; balen dat je nu weer boven de 100 zit! Maar komt wel weer goed!

@ Adios; mooi dat er bij jou weer wat af is!



@Firene; mooi dat je weer wat bent afgevallen!



@Elastiekje; mooi toch dat je weer een halve kilo kwijt bent! In de loop van de week kan je gewicht best wel wat schommelen hoor.
Pff toch wel veel om 4 pagina's terug te lezen dus ik reageer maar gewoon wat haha



@ Geranium

Het bewust worden heeft wel 4 schrikdagen lang geduurd, maar nieuwe week nieuwe start En dus toch afgevallen dus ben meteen gemotiveerd om er weer gezond tegenaan te gaan.



@ Chant

Ik zou ook graag op yoga willen, maar de cursus hier op de sportschool valt helaas onder collegetijd. Oh enne nog gefeliciteerd met je verjaardag!



@ Nespresso

Wat heb je steeds een goede eetlijstjes!



@ Chiquita

Klinkt lekker, wat je hebt gegeten met het etentje, krijg er nu alweer honger van haha



@ Draconia

Wat goed dat je elke dag zwemt! Ik vind zwemmen ook heerlijk om te doen. Erg confronterend wat je therapeut zegt, maar je komt aardig zelfbewust over verder, wat natuurlijk een goede stap is



@ loedoe

Balen zeg :(



@ Red

17 september trouwen! Ben je al zenuwachtig? :D



@ Adios

Ik ben er ook heel even niet en meteen gaat het over jongens (mannen) en vlinders??



@ alle anderen en informatie: sorry het was even too much haha, vanaf nu hou ik het weer braaf bij! Gefeliciteerd met de gewicht verliesjes en als het even niet goed gaat: KOP OP!! Mijn gevreet heeft ook nog geleid tot gewichtsverlies dus alles is mogelijk haha
Alle reacties Link kopieren
quote:loedoe schreef op 30 augustus 2010 @ 08:25:

Ik stel voor dat Doedel hem opent, omdat zij over het algemeen de tabel maakt. Als dat niet lukt voor Doedel (ze is immers aan het verhuizen), kunnen we misschien een tijdelijk topic openen: dat gebruiken we dan totdat Doedel een nieuw topic kan openen.Prima idee! Deze gaat op slot

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven