man - alweer gedumpt door vrouw.. :(

31-08-2010 17:20 43 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi...



Eergisteren was het 'weer' zo ver - voor de zoveelste keer [6x achter elkaar, ofzo - met één uitzondering] ben ik gedumpt door een dame.



Na ruim een jaar een relatie te hebben gehad, heeft ze me [notabene via de telefoon] laten weten dat ze me toch niet zo leuk vond. Dat had ze een maand eerder ook al gezegd, maar 2 weken later belde ze weer dat ze zich had vergist...



Dus toen ben ik in zee gegaan met haar [dom, naïef, whatever - ik was gek op haar], maar na nog eens een paar weken heeft ze weer besloten dat ik niet leuk ben [haar woorden- niet de mijne!].



Nu zit ik dus maar te zitten, en denk ik de hele tijd aan alles wat we samen deden [wat altijd wel heel leuk was] en de hele tijd denk ik "de laatste keer dat we uitgingen was toen-en-toen", "de laatste keer gezoend was toen-en-toen" en "nooit meer een arm om haar heen slaan" of "nooit meer leuk heen-en-weer sms-en".



Ik probeer wel flink mijn zinnen te verzetten, maar ik woon pas sinds kort in de stad waar ik nu woon [Rotjeknor] en ken daar niemand.. en ik sport elke dag, maar ik train altijd alleen, en ik werk elke dag [duh...], maar ik heb een eigen bedrijf en kom niet voortdurend onder de mensen daardoor [nadeel van ZZP'er].



Kortom; wie heeft de gouden tip om uit de impasse te komen en weer een beetje zin te krijgen in "het leven"...



Probleem is echt dat ik hier niemand [nog] ken, en dus ook niet echt mijn hart / gevoel kan luchten...



Enige dat ik nu kan bedenken is bier kopen [een vrouw zal wijn doen, denk ik], dus ik ga maar even de straat op



Thx! Jeroen...
Alle reacties Link kopieren
Idd flexwerkplekken zijn ook een goeie! Dan kom je vanzelf uit je huis en er zitten vaak andere ZZP'ers of kleine ondernemingen.



Vriend van mij ZZP't ook en wordt af en toe gek in zijn huis en gaat dan voor 'meer ontspannen werk' naar een flexplek. Vaak gezelliger!
Alle reacties Link kopieren
@Bergkristal



Leuk advies! Erg fijn dat dat soort dingen bestaan.

Heey Jeroen misschien is wel iets om dat te doen ;) misschien dat je een leuke slimme jonge vrouw tegenkomt, waarmee je uren kan praten over bedrijf dingetjes enzo ;) hihi



Wie weet wat er uit voort vloeit, misschien een leuke vriendschap!

Leuk idee!
Wat we niet kunnen veranderen, moeten we verdragen..
Poeh zeg, een relatie na een jaar uitmaken via de telefoon... En zij is al de 6e dus... Zit er een patroon in? Vinden die vrouwen hetzelfde niet leuk aan je? Dit kan bijna geen domme pech meer zijn...



Enne, nieuwe mensen leren kennen? Daar is een website voor: www.nmlk.nl Wordt veel gebruikt door mensen (grofweg tussen de 25 en de 45) die in een nieuwe stad zijn komen wonen (of door singles met bijna alleen maar vrienden met kinderen). Via die site kan iedereen die lid is zelf activiteiten organiseren door het hele land. Zelf een aantal jaar geleden een tijdje lid geweest, heb er verschillende vriendengroepjes aan overgehouden.



Sterkte!
Alle reacties Link kopieren
Is dit een verkapte contactadvertentie?
Alle reacties Link kopieren
hey, bedankt...



bier is er nog - het brood wordt gebakken



tja, ik kom de dagen wel door hoor- ha ha... dat is het probleem niet, genoeg werk / afleiding



maar omdat ik juist nu net in een nieuwe stad woon [rotjeknor = rotterdam, zal ik maar zeggen] is dat lullig...



normaliter heb je een vangnet om je heen, maar als je net vers en vrolijk door de stad huptst, is dat lastiger



bier en chips is overigens wel okay ;)
Alle reacties Link kopieren
Kun je iets met de gegeven adviezen hier Jeroen?

Kun je niet naar je vangnet toe? Of zij naar jou?



Enjoy your chips en bier!! Is wel weer een vreemde combinatie met vers brood he?? .

Doe mij maar wijn met chocolade...
Alle reacties Link kopieren
So, nou nu zie je het nog niet in, maar later wel dat je blij moet zijn als je van zo'n iemand af bent. Ik bedoel, na een jaar via de telefoon uitmaken? Waar gaat dit over zeg?!



Toch inderdaad proberen je zinnen te verzetten. Je hebt een uitgaansvereniging Luva in Rdam. Klinkt heel suf, maar zijn allemaal verschillende soorten mensen die met elkaar dingen gaan doen. Van bios, uiteten tot wandelen, fietsen etc. Voor ieder wat wils. Als je niet alleen wilt ga ik wel mee haha



Lekker gaan die vrouwen!! Misschien moet je eens een tijdje bewust vrijgezel bllijven. Dan word je ook wat relaxter als je weer iemand ontmoet. Misschien wil je te graag? Zou kunnen,ik weet het niet! Je kan ook puur pech hebben, maar ik zou dan toch eventjes een tijdje rustig aan doen en dan krijg je misschien wel weer vertrouwen erin :D



Maar liefdesverdriet is heel rot. Misschien kan de gedachte dat dit het ergst is je een beetje troosten. Over een maandje bijv is alweer de scherpste kantjes eraf en wordt het alleen maar minder.



Dikke knuffel
Alle reacties Link kopieren
Luva in R'dam ken ik niet Ga maar mee dan ;)
Alle reacties Link kopieren
Trek biertje open en ga naar nextlover.nl Je schrijft leuk dus ga daar lekker chatten!

En was het nu dezelfde vrouw die je 6 x heeft gedumpt of 6 x een andere vrouw? Geven ze allemaal dezelfde reden?
Alle reacties Link kopieren
quote:[message=7033247,noline]JeroenDwT schreef



Thx! Jeroen...



Neem gewoon een Thaise , Dominicaanse of andere Zuid- Amerikaanse cq. Aziatische. Wedden dat jullie mekaar een dienst bewijzen?! Daar zitten echt hele leuke , lieve en trouwe vrouwen bij.

Hier in het westen zijn de vrouwen nogal hooghartig geworden t.a.v. mannen.
Alle reacties Link kopieren
quote:vrijeflierefluiter schreef op 31 augustus 2010 @ 22:18:

[...]





Neem gewoon een Thaise , Dominicaanse of andere Zuid- Amerikaanse cq. Aziatische. Wedden dat jullie mekaar een dienst bewijzen?! Daar zitten echt hele leuke , lieve en trouwe vrouwen bij.

Hier in het westen zijn de vrouwen nogal hooghartig geworden t.a.v. mannen.Dat komt door de elfjes.
Ja, dat vind ik echt.
Alle reacties Link kopieren
quote:dangeensuus schreef op 31 augustus 2010 @ 17:29:

Rotterdam is ook stomHelemaal niet.....foeiiii
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
quote:stes27 schreef op 31 augustus 2010 @ 18:28:

En ga volgende maand naar de FRANK-borrel in de Cruise Terminal, was er afgelopen vrijdag, is een grote vleeskeuring en erg hip gedoe maar wel lachen!



Wilde ik ook zeggen! Hoor er veel positieve verhalen over.

Ik werk zelf in Rotterdam, maar werk niet op vrijdag, dus ben er zelf nog niet geweest. Maar je leert daar absoluut veel mensen kennen!
Alle reacties Link kopieren
Sterkte!



Kun je niet naar netwerkbijeenkomsten (in Rotterdam of ergens anders) voor andere zzp'ers uit jouw werkveld? Is er niet een beroepsorganisatie? Is er geen teamsport die je leuk vindt? Er bestaan zelfs 'zomaar' bijeenkomsten in steden van mensen die zich op een site aanmelden. Als je wilt zijn er ontzettend veel mogelijkheden om nieuwe mensen te leren kennen.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan vanaf hier natuurlijk niet zien of jij een onaardige man of waardeloos gezelschap bent..maar je zal vast wel iets hebben dat je leuk maakt! Ik denk dat je moet bedenken waarom het steeds fout gaat..wil je misschien te graag? Zoek je dames uit die eigenlijk niet bij je passen en zien zij dat eerder dan jij? Gedumpt worden is op z'n zachts gezegd vervelend, zeker als jij er wel toekomst in zag. Aan de andere kant, meer vrouwen dan kerken, op elk potje past een dekseltje en soms duurt het allemaal een beetje lang voordat potje-en-dekseltje elkaar vinden, enz enz. Hou je taai en veel plezier op de FRANK.
Alle reacties Link kopieren
Hoe lastig ook, toch je zinnen verzetten!



Ik kwam 2 jaar geleden uit een relatie van 4 jaar.. Weinig vrienden over van vroeger, en werkte ook fulltime. Ook naar de sportschool gegaan, alleen.. En daar toch een hoop mensen leren kennen! Nu een hele leuke vriendengroep, en vermaak me weer prima als vrijgezel. (Al blijf ik een arm om me heen soms vreselijk missen!) Maar goed, zo'n vrouw is je niet waard. Er komen betere tijden, aan jezelf denken en initatief nemen naar andere mensen toe!
Alle reacties Link kopieren
Heeej Jeroen,



Hoe gaat het nu met je?
Alle reacties Link kopieren
Op de Lijnbaan is een surinaamse eettent, haal daar eens Moksemettie ,woooooooooo zo lekker, met bami



Dankzij de Toko in een naburige stad maak ik het zelf ja ja incluis de sambal van madame Jeanette ,je moet wat he als je niet zo dicht bij Rotjeknor meer woont.

Ik heb in de Rotterdambuilding daar gewerkt,tegenover de parkeergarage van de Bijenkorf, en haalde mijn eten bij de Surinamer als ik avond dienst had of bij de zaak die naast de garage van de bijenkorf,of liet het eten halen door andere mensen bij burgerking

Ik krijg bijna heimwee naar schouwburgplein met al die terassen, de skihut enzv

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven