Mode & Beauty alle pijlers

Welke mascara na gebruik wimperkruller?

16-08-2010 19:24 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb rechte, naar beneden staande wimpers en gebruik al jaren een wimperkruller. De mascara die ik altijd gebruikte is uit de handel (Max Factor lash and lift, waterproof). Iedere andere mascara die ik tot nu toe heb geprobeerd, zorgt ervoor dat mijn wimpers meteen weer recht naar beneden staan; de krul is meteen uit.

Welke mascara gebruiken jullie na gebruik van een wimperkruller?
Alle reacties Link kopieren
De waterproof versie Hypnose Drama van Lancome!
Alle reacties Link kopieren
Hoi,



Ik heb nu de Maybeline Volum' Express Turbo Boost, de waterproof variant en werkt goed. Wimpers blijven gekruld. Bedankt voor de tips!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben helemaal weg van de clinique high impact curling mascara.. Ooit es een testertje gehad en is echt de beste die ik ooit gehad heb.. mja eerst mijn andere mascara van clinique maar opmaken..;)
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie dan niet als je een winmperkruller gebruikt dat er dan een soort van knik in je wimpers komt?Ziet er bij mij echt niet uit..
Alle reacties Link kopieren
Eigenlijk moet je met je wimperkruller over je wimper slepen; steeds een stukje verplaatsen en weer knijpen. Dan krijg je een meer natuurlijkere krul, niet zo'n knik.

Op you tube staan tig filmpjes waarin het wordt voorgedaan.
Wat je moet doen is eerst mascara en daarna pas krullen.



Er wordt inderdaad weleens gezegd dat je wimpers afbreken maar dat valt echt wel mee. Zelfs de beste mascara's kunnen maar zoveel doen.

Als je van tevoren krult, trek je de krul er snel weer uit met je mascara en het zakt in de loop van de dag weer uit.



Wat je doet is je ooglid wat optillen zodat je je wimperkruller precies aan je aanzet van je wimpers plaatst. Knijpen en ongeveer 5 seconden vasthouden.

Daarna verplaats je de kruller naar de helft van je wimpers en krult nog eens 3 seconden.

Als je lange wimpers hebt doe je de puntjes ook nog even.



Het helpt als je je kruller voor gebruik even verwarmt tussen je handen ofzo. Automatische warme krullers zijn onzin.
quote:cameltoe schreef op 25 augustus 2010 @ 15:20:

Ik ben helemaal weg van de clinique high impact curling mascara.. Ooit es een testertje gehad en is echt de beste die ik ooit gehad heb.. mja eerst mijn andere mascara van clinique maar opmaken..;)



Eens!

Samen met de Imitable van Chanel favoriet.
Alle reacties Link kopieren
Wat bij mij goed werkt is twee keer de krultang gebruiken:



één keer bij de aanzet en één keer dicher bij de uiteinden. Niet te hard knijpen want dan krijg je inderdaad een knik en dat is niet mooi.



Daarna Dior Blackout mascara en je hebt prachtige wimpers. (Al zeg ik het zelf )
pepsicoooooooooola!
Alle reacties Link kopieren
Zoals al eerder hier gezegd, eerst mascara en dán krullen. Sinds enkele maanden doe ik het zo en het bevalt prima.

Ik heb ook saaie rechte naar beneden hangende wimpers. Wat ik doe is na het douchen 's morgens eerst mascara op. Dan ga ik me aankleden, koffie drinken en dan pas (goed) krullen met de wimperkruller en nog een keer mascara. Weer even laten drogen en dan met een wimperkammetje haal ik de vastgeplakte wimpers uit elkaar en evt. klontjes weg. Zo heb ik iedere dag mooie gekrulde wimpers. Ik gebruik trouwens een hele goedkope mascara van Miss Sporty (die roze) en die werkt echt goed, ook na het krullen (daar heb ik hem toen voor gekocht)
Alle reacties Link kopieren
Als ik de wimperkruller gebruik na mascara, blijven mijn wimpers aan de kruller plakken.
Alle reacties Link kopieren
Zit er ook nog verschil in de kwaliteit van wimperkrultangen, of kan ik er net zo goed 1 bij de hema kopen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven