Relaties
alle pijlers
Hyves, verkapte datingsite??
vrijdag 16 november 2007 om 14:25
Hallo allemaal,
Zoals de titel al zegt, is hyves een verkapte datingsite?
Ik zal mijn verhaal even doen: Vriend en ik, 4 jaar bij elkaar, ik kind uit vorige relatie, wonen samen. Tussen ons gaat het goed, zo goed dat de anticonceptie de deur uit is. toen we elkaar leerden kennen had hij een relatie, en na anderhalf jaar heeft hij verteld dat hij dus 2 relaties had. (ik en 'die andere vrouw') wij wisten allebei van niets! dat heeft hij dus heel goed gedaan...
Goed, ik heb hem vergeven, wij hebben die anderhalf jaar een supertijd gehad, ik wilde niks "vasts', want kind en had het wel even prima naar mijn zin. toch een megadeuk opgelopen van dat bedrog, maar we zijn er goed uitgekomen. Hij is open en eerlijk nu, (denk ik, weet je toch nooit zeker) en het gevoel is goed.
Ik heb een hyve pagina, en hij ook, hij is alleen wachtwoord kwijt, dus zit er nooit op.
Hij krijgt 'krabbels' van exen.(weet trouwens niet of het allemaal exen zijn) . in de trant van: heeee hoe is het met je? leuk je pagina!..
en ik....... ik kan wel kotsen van misselijkheid als ik dat lees. ben meer dan 2 jaar niet op zijn pagina geweest, soort van kop in het zand, als ik het niet zie is het er ook niet.. Ik trek het gewoon niet, ben als de dood dat dit soort berichtjes uitloopt op meer.. smsen, mailen..etc..
Het ging zo goed, ik voelde me zo prima.. en nu BAM! de onzekerheid in alle hevigheid weer terug!
Stel ik me aan? zie ik beren op de weg die er niet zijn?
X Amber
Zoals de titel al zegt, is hyves een verkapte datingsite?
Ik zal mijn verhaal even doen: Vriend en ik, 4 jaar bij elkaar, ik kind uit vorige relatie, wonen samen. Tussen ons gaat het goed, zo goed dat de anticonceptie de deur uit is. toen we elkaar leerden kennen had hij een relatie, en na anderhalf jaar heeft hij verteld dat hij dus 2 relaties had. (ik en 'die andere vrouw') wij wisten allebei van niets! dat heeft hij dus heel goed gedaan...
Goed, ik heb hem vergeven, wij hebben die anderhalf jaar een supertijd gehad, ik wilde niks "vasts', want kind en had het wel even prima naar mijn zin. toch een megadeuk opgelopen van dat bedrog, maar we zijn er goed uitgekomen. Hij is open en eerlijk nu, (denk ik, weet je toch nooit zeker) en het gevoel is goed.
Ik heb een hyve pagina, en hij ook, hij is alleen wachtwoord kwijt, dus zit er nooit op.
Hij krijgt 'krabbels' van exen.(weet trouwens niet of het allemaal exen zijn) . in de trant van: heeee hoe is het met je? leuk je pagina!..
en ik....... ik kan wel kotsen van misselijkheid als ik dat lees. ben meer dan 2 jaar niet op zijn pagina geweest, soort van kop in het zand, als ik het niet zie is het er ook niet.. Ik trek het gewoon niet, ben als de dood dat dit soort berichtjes uitloopt op meer.. smsen, mailen..etc..
Het ging zo goed, ik voelde me zo prima.. en nu BAM! de onzekerheid in alle hevigheid weer terug!
Stel ik me aan? zie ik beren op de weg die er niet zijn?
X Amber
vrijdag 16 november 2007 om 14:38
Ik snap je punt, ook al denk ik dan bij mezelf "hij komt er toch niet meer op? boeien wat die ander schrijft?" Misschien kan hij de Hyves-organisatie vragen zijn pagina voor hem te verwijderen als hij er toch niks meer mee kan.
Maar een datingsite? Hoezo? Omdat jij bang bent dat hij door krabbels van een ander weer vreemd gaat? Dan moet je de hele wereld wantrouwen, als hij dat wil kan hij het overal vinden.
@yoyo
Maar een datingsite? Hoezo? Omdat jij bang bent dat hij door krabbels van een ander weer vreemd gaat? Dan moet je de hele wereld wantrouwen, als hij dat wil kan hij het overal vinden.
@yoyo
vrijdag 16 november 2007 om 14:42
Tja, dat krijg je als je op zo'n manier aan je partner komt, al wist je er zelf niets van. Je hebt hem vergeven, zeg je. Dat geloof ik best, maar vergeten ben je het niet. Zijn ex is hem al kwijtgeraakt aan een ander, en ja, dat zit er bij jou ook in; onbewust zal dat wel meespelen, denk ik. Vos en streken enzo.
vrijdag 16 november 2007 om 15:09
Dat is toch eigenlijk onzin.. ben vriendinnen van 20 jaar geleden tegengekomen.. mail met vroegere klasgenoten over toen en nu... En dat je wat foto's (van jezelf..hond..kinderen..man..weet ik veel wat) op je pagina zet is toch leuk?... Daarnaast geloof ik zeker dat er mannen en vrouwen op staan om een date te scoren.. dat houdt je toch niet tegen.
vrijdag 16 november 2007 om 15:14
Ben ik helemaal mee eens Julia00, ik heb ook een hyvespagina en heb er weer een heleboel mensen gevonden waar ik jaren geen contact mee heb gehad. En tuurlijk blijven er altijd mensen die elke manier aangrijpen om een date te scoren, het maakt echt niet uit of er bij je profiel staat of je in een relatie zit of niet, sommige mensen maakt het niet uit en proberen even goed. Vertrouw op je gevoel, het wil toch niet zeggen dat je perse vreemd wil gaan omdat je ex je een berichtje stuurt? Zij zetten de groetjes neer niet hij. Vertrouw!!!
vrijdag 16 november 2007 om 15:16
Sommige mensen zijn heel triest hoor. Weet van een nogal status-gericht iemand, dat ze Hyves maar niets vond en niemand van haar vrindjes en 'dinnetjes' (wat een kotswoord) zat er op. Na een week of wat ging ze dus ook weer van Hyves af. Vlak daarna trouwde ze en een paar weken na haar bruiloft zat mevrouw opeens weer op Hyves, met dubbele achternaam en foto van kind. En de mededeling dat ze binnenkort naar kouwekutteveen ging verhuizen blablabla. Opeens zaten al haar dinnetjes wél op Hyves. Kennelijk durfde ze pas met haar kop op Hyves toen ze het in haar eigen ogen gemaakt had. Heel sneu dit.
vrijdag 16 november 2007 om 15:26
Vreemdgaan kan ie overal en altijd. Hij heeftnjou vast destijds ook niet vann Hyves geplukt.
je kunt hyves gebruiken om je vrienden van je vrienden uit te checken, maar als je vreemd wilt gaan zijn er ook genoeg ecjhte datingsites, waar ie mss wel achter jouw rug om opstaat.
Als je daar echter bang voor bent, moet je mss toch niet je anticonceptie maar je vriend de deru uit doen. Je weet hoe goed hij kan liegen.
je kunt hyves gebruiken om je vrienden van je vrienden uit te checken, maar als je vreemd wilt gaan zijn er ook genoeg ecjhte datingsites, waar ie mss wel achter jouw rug om opstaat.
Als je daar echter bang voor bent, moet je mss toch niet je anticonceptie maar je vriend de deru uit doen. Je weet hoe goed hij kan liegen.
vrijdag 16 november 2007 om 15:37
Ik vind het niet echt een datingsite. Ik zelf heb ook een site bij hyves en die is alleen zichtbaar voor familie en vrienden.(kun je zo instellen)
Ik ben getrouwt en ook mijn man heeft mijn password.
By the way je kunt ook je password opvragen je krijgt dan een nieuw password toegestuurt.Dus vind dit een beetje vreemd. Je kunt ook de hele site deleten. Dan ben je er helemaal vanaf. En is zo gebeurt, heel makkelijk . Dus er zijn nogal wat mogenlijkheden om van de onzekerheid af te komen.
Ik ben getrouwt en ook mijn man heeft mijn password.
By the way je kunt ook je password opvragen je krijgt dan een nieuw password toegestuurt.Dus vind dit een beetje vreemd. Je kunt ook de hele site deleten. Dan ben je er helemaal vanaf. En is zo gebeurt, heel makkelijk . Dus er zijn nogal wat mogenlijkheden om van de onzekerheid af te komen.
vrijdag 16 november 2007 om 15:43
Maar Kodak, ik geloof niet dat dat het punt was, dat zij geen password meer heeft. HIJ heeft geen password, HIJ is zijn password kwijt en HIJ komt nooit op Hyves. ZIJ is degene die het niet trekt om op zijn pagina te komen omdat ze dan krabbels ziet van zijn (toekomstige?) scharrels.
In ieder geval: er is nergens gezegd dat een van de twee dat password wil weten. Pagina deleten hoeft ook niet, want ze schrijft nergens dat HIJ dat wil. Dus die onzekerheid kan niet weggenomen worden door iets te doen/laten met Hyves. Ja, niet meer op zijn pagina komen, wat zij twee jaar niet gedaan heeft.
In ieder geval: er is nergens gezegd dat een van de twee dat password wil weten. Pagina deleten hoeft ook niet, want ze schrijft nergens dat HIJ dat wil. Dus die onzekerheid kan niet weggenomen worden door iets te doen/laten met Hyves. Ja, niet meer op zijn pagina komen, wat zij twee jaar niet gedaan heeft.
vrijdag 16 november 2007 om 15:46
vrijdag 16 november 2007 om 19:27
Misschien kan hij de Hyves-organisatie vragen zijn pagina voor hem te verwijderen als hij er toch niks meer mee kan.
Waar is de man in het verhaal? Vindt hij het vervelend dat hij gekrabbeld wordt... lijkt me niet? Ik vind hyves echt geweldig omdat het je de mogelijkheid geeft mensen te volgen met wie je niet meer zoveel contact hebt, bijv. ex-klasgenoten is het altijd leuk om te zien wat ze nu doen. Ja, ik heb dus zo'n profiel met heel veel vrienden (wat wel geblokkeerd is voor mensen die niet mijn "vriend" zijn).
Overigens is het ook heel erg oppassen met hyves want ik krabbelde een keer bij een vriendin dat mijn baas weer zo'n kutwijf was geweest en toen bleek ze mee te lezen (ik eerst gekrompen van schaamte, en toen merkte ik op waarom ze eigenlijk onder werktijd hyvespagina's van mijn vrienden zat te checken... werk er nu gelukkig niet meer, maar heb meteen mijn pagina laten blokkeren voor onbekenden).
Wat de man betreft: je kunt zijn smsjes lezen, email checken, krabbels nagaan, er nog zo bovenopzitten als je wilt... Als iemand vreemd wil gaan vindt hij toch wel een manier om het te doen...
Waar is de man in het verhaal? Vindt hij het vervelend dat hij gekrabbeld wordt... lijkt me niet? Ik vind hyves echt geweldig omdat het je de mogelijkheid geeft mensen te volgen met wie je niet meer zoveel contact hebt, bijv. ex-klasgenoten is het altijd leuk om te zien wat ze nu doen. Ja, ik heb dus zo'n profiel met heel veel vrienden (wat wel geblokkeerd is voor mensen die niet mijn "vriend" zijn).
Overigens is het ook heel erg oppassen met hyves want ik krabbelde een keer bij een vriendin dat mijn baas weer zo'n kutwijf was geweest en toen bleek ze mee te lezen (ik eerst gekrompen van schaamte, en toen merkte ik op waarom ze eigenlijk onder werktijd hyvespagina's van mijn vrienden zat te checken... werk er nu gelukkig niet meer, maar heb meteen mijn pagina laten blokkeren voor onbekenden).
Wat de man betreft: je kunt zijn smsjes lezen, email checken, krabbels nagaan, er nog zo bovenopzitten als je wilt... Als iemand vreemd wil gaan vindt hij toch wel een manier om het te doen...
vrijdag 16 november 2007 om 20:46
tja ik zou een man die vreemd gegaan is en dat dus 2 jaar zo goed verborgen heeft gehouden nooit meer kunnen vertrouwen!!! Kijk als ie nu een keertje vreemd is gegaan of eventjes kort een affaire heeft gehad omdat jullie in een rot periode zaten kan ik dan tot daar aan toe nog begrijpen maar 2 jaar lang bedrogen worden......maar goed ik zal niet oordelen over jou keuze.
Als je trouwens je wachtwoord op hyves bent kwijt geraakt kun je die opnieuw aanvragen....`t is maar dat je het weet.
Meestal heeft je gevoel het ook wel bij het rechte end....
succes x
Als je trouwens je wachtwoord op hyves bent kwijt geraakt kun je die opnieuw aanvragen....`t is maar dat je het weet.
Meestal heeft je gevoel het ook wel bij het rechte end....
succes x
vrijdag 16 november 2007 om 20:57