Hoi...
Eergisteren was het 'weer' zo ver - voor de zoveelste keer [6x achter elkaar, ofzo - met één uitzondering] ben ik gedumpt door een dame.
Na ruim een jaar een relatie te hebben gehad, heeft ze me [notabene via de telefoon] laten weten dat ze me toch niet zo leuk vond. Dat had ze een maand eerder ook al gezegd, maar 2 weken later belde ze weer dat ze zich had vergist...
Dus toen ben ik in zee gegaan met haar [dom, naïef, whatever - ik was gek op haar], maar na nog eens een paar weken heeft ze weer besloten dat ik niet leuk ben [haar woorden- niet de mijne!].
Nu zit ik dus maar te zitten, en denk ik de hele tijd aan alles wat we samen deden [wat altijd wel heel leuk was] en de hele tijd denk ik "de laatste keer dat we uitgingen was toen-en-toen", "de laatste keer gezoend was toen-en-toen" en "nooit meer een arm om haar heen slaan" of "nooit meer leuk heen-en-weer sms-en".
Ik probeer wel flink mijn zinnen te verzetten, maar ik woon pas sinds kort in de stad waar ik nu woon [Rotjeknor] en ken daar niemand.. en ik sport elke dag, maar ik train altijd alleen, en ik werk elke dag [duh...], maar ik heb een eigen bedrijf en kom niet voortdurend onder de mensen daardoor [nadeel van ZZP'er].
Kortom; wie heeft de gouden tip om uit de impasse te komen en weer een beetje zin te krijgen in "het leven"...
Probleem is echt dat ik hier niemand [nog] ken, en dus ook niet echt mijn hart / gevoel kan luchten...
Enige dat ik nu kan bedenken is bier kopen [een vrouw zal wijn doen, denk ik], dus ik ga maar even de straat op

Thx! Jeroen...