Reizen
alle pijlers
Vliegen van Aruba naar Bonaire
zondag 29 augustus 2010 om 20:03
Ik ga binnenkort naar Aruba op vakantie. Van Aruba wil ik ook nog een aantal dagen naar Bonaire en van Bonaire weer naar Nederland.
Nu vraag ik mij af welke maatschappij ik het beste kan kiezen voor de vlucht van Aruba naar Bonaire. En ook vraag ik me af of ik de vlucht moet boeken op Aruba of dat ik dat het beste vanaf Nederland kan doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor een reactie.
mfg,
Jan
Nu vraag ik mij af welke maatschappij ik het beste kan kiezen voor de vlucht van Aruba naar Bonaire. En ook vraag ik me af of ik de vlucht moet boeken op Aruba of dat ik dat het beste vanaf Nederland kan doen. Heeft iemand hier ervaring mee?
Alvast bedankt voor een reactie.
mfg,
Jan
zondag 29 augustus 2010 om 21:08
zondag 29 augustus 2010 om 23:40
woensdag 1 september 2010 om 20:02
Hoi Jan, check deze website: http://www.tiara-air.com/m, zij vliegen direct op Bonaire (zonder tussenstop in Curacao). Je kan daar meteen een ticket boeken.
Ik denk wel dat je goedkoper uit bent als je een retour neemt NL-Aruba, in plaats van NL-Aruba heen en Bonaire-NL terug. De vliegtuigmaatschappijen, zoals KLM, hebben bij mijn weten geen tussenstop op Bonaire vanaf Aruba naar Nederland.
Ik denk wel dat je goedkoper uit bent als je een retour neemt NL-Aruba, in plaats van NL-Aruba heen en Bonaire-NL terug. De vliegtuigmaatschappijen, zoals KLM, hebben bij mijn weten geen tussenstop op Bonaire vanaf Aruba naar Nederland.