test positief en net bloedverlies.............ongesteld????

18-11-2007 17:52 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi ,

vanmiddag positief getest en nu heb ik bloedverlies,

ervaringen graag, niet mijn 1 ste kindje daar heb ik het niet bij gehad.

hoor het graag.
zie volgende post
Mirjam762 schreef op 18 november 2007 @ 17:54:

50% kans dat het goed zit

50% kans dat het fout gaat

Dit staat er misschien lullig, maar dat bedoel ik niet. Maar het valt hiervandaan gewoon niet te zeggen.

Voel je je nog zwanger? Sterkte hoor!!
Ik zit te kl*ten met het forum, sorry.
enige wat mij opviel is dat ik al 30 dagen verder was , sinds mijn vorige menstruatie, maar heb dus 2 keer getest en beide keren 2 dikke strepen maar nog steeds bloed.
Als je blij bent met een evt. zwangerschap zou ik (maar dat ben ik persoonlijk) bellen met dienstdoende arts nu. Dan zou ik niet wachten tot morgen.
Bij mijn 2e zwangerschap kreeg ik ook gelijk na de positieve test bloedverlies en dat is 2 weken later misgegaan. Een arts of verloskundige kan nu ook niks doen, als je belt zeggen ze dat je af moet wachten, een echo kan ook geen uitsluitsel geven. Er zijn verschillende verhalen, bij de 1 gaat het goed bij de ander niet. Sterkte.
Een goede vriendin van me kreeg een bloeding rond 6 weken. Ze heeft toen de verloskundige gebeld en die zei haardat als het met 8 weken niet verloren was ze voor een echo mocht komen. 2 weken in spanning gezeten en ze was er heilig van overtuigd dat ze een miskraam had gehad, 1 dag flinke bleoding en 2 dagen licht.

Haar dochtertje is inmiddels 5 maanden. Een bloeding is heel vaak het begin van een miskraam maar het hoeft dus niet altijd.
gister echt een heel licht rose druppel voor de rest niks, heb behalve dat ik doodmoe ben ook helemaal geen symptonen, pfffff dan maar wachten op de echo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven