ziekenhuisbevalling

19-11-2007 08:38 168 berichten
Helaas moet ik toch in het ziekenhuis gaan bevallen. Nu zit ik met een hoop vragen en onzekerheden, maar waar ik me het meeste zorgen over maak is mijn bewegingsvrijheid. Ik ga vanmiddag nog even in het ziekenhuis praten, maar wat is jullie ervaring? Lig je de hele tijd aan dat stomme ctg apparaat, of mag je gewoon vrij wandelen/douchen/bewegen etc? Ik zie er zo tegenop om 10 of meer uur op bed te moeten doorbrengen! En dan met die ellendige klopjes (ik weet het, het is je kindje, maar dat hartje blijft ook wel kloppen als je het niet hoort!) in je oren! Ik wil graag bewegen en naar mijn eigen muziek luisteren. Hoe is jullie ervaring daarin? Andere tips zijn ook zeer welkom! (ben mijn kind er echt uit aan het kijken, dus ik hoop dat ik jullie tips snel kan gebruiken!). Dank je wel.
Oh, je kunt dus niet even naar beneden om te roken?

Nee, serieus, dan snap ik hem. Misschien vergis ik me, maar ik dacht een keer van iemand gehoord te hebben dat ze met draadje en al gewoon in de verloskamer rond kon lopen. Misschien kan dat wel hoor (hoewel me dat doodeng lijkt), maar het lijkt me wel een beetje sterk.
Alle reacties Link kopieren
kijk, nog mooier! niks aan de hand dus met bewegingsvrijheid..
Star schreef op 19 november 2007 @ 15:24:

Gets, was dat dan voor enge man waar jij nou mee op de proppen komt :rolling:
Maar Chica is óók heul eng.
sunlight schreef op 19 november 2007 @ 15:25:

bij mij stond CTG aangesloten op een mobiel ding, dus ik kon(met met draad uit doos, dat wel ;-) ) de hele kamer door.
Wow, was dat niet eng? Niet bang dat je die draad er dan uit zou trekken (weet niet hoe makkelijk dat zou gaan...)?
(Ik zal vast jullie feestje verpesten, maar ik ben erg benieuwd welke lol het jullie oplevert om zo door te gaan. Wat wil je ermee bereiken?!?)
Nee draad werd ondersteund door de aanwezige verpleegsters, zeg maar. (Draad zat geloof ik vast op hoofd kind, en volgens mij had ik er ook 2...geen idee waar die andere voor was trouwens....). Normlaiter doen ze dat niet gauw, maar na heul veul uren in bed liggen kreperen wilde ik dr uut.
nou kaaskopje ik vertel fleur alleen maar hoe mijn draad die uit mn doos kwam vastzat en van fleur weet ik dat dat oprechte interesse danwel nieuwsgierigheid is, dus geef ik hier antwoord, is niks feestelijks aan, het was echt bagger toen.
sunlight schreef op 19 november 2007 @ 15:29:

Nee draad werd ondersteund door de aanwezige verpleegsters, zeg maar. (Draad zat geloof ik vast op hoofd kind, en volgens mij had ik er ook 2...geen idee waar die andere voor was trouwens....). Normlaiter doen ze dat niet gauw, maar na heul veul uren in bed liggen kreperen wilde ik dr uut.

Ah, jij had ook zo'n hele hofhouding om je heen ;-)

Ik ben ook vergeten waar alle draadjes voor waren en waar ze zaten. Gelukkig heb ik er nog een foto van ;-)
sunlight schreef op 19 november 2007 @ 15:30:

nou kaaskopje ik vertel fleur alleen maar hoe mijn draad die uit mn doos kwam vastzat en van fleur weet ik dat dat oprechte interesse danwel nieuwsgierigheid is, dus geef ik hier antwoord, is niks feestelijks aan, het was echt bagger toen.

Mogen we hier nu ook al niet meer draadjes vergelijken?!

Of moeten we weer even naar dat andere draadje?
sunlight schreef op 19 november 2007 @ 15:30:

Het niveau is me duidelijk, dames.
Knappe kinderen zeg. Toen al aan de mini electro.
origineel schreef op 19 november 2007 @ 10:00:

Kijk, anridama, zo'n bevalling daar teken ik voor! Maar ja, je hebt het niet voor het zeggen inderdaad.

ik wil namelijk wel direct na de bevalling naar huis, en dan moet ik me nog kunnen bewegen!

.
soms heb je het niet voor het zeggen, en zeker niks te willen.
Kaaskopje,

We proberen 'uit te vinden' in hoeverre je kan bewegen met zo'n ctg-draadje in je. Dat was zo ongeveer de belangrijkste vraag van Origineel, weet je nog?
niveau moeilijke bevalling en beste met je kind voorhebben en dus gewoon maar alle apparaten toestaan, desnoods 50 uur lang. dat niveau.
Dat kennen ze niet, Sun, of dat wíllen ze niet kennen.
schrijft die ook op november dan? Dan zou ik even blijven plakken hier, krijg je ongevraagd de meeste informatie over de moeilijkste ziekenhuis bevallingen. ;-)
begrijp het nou eens allemaal. het gaat om het beste voor de moeder, niet om het beste voor het kind. pfffffff. Als het maar goed voelt toch voor de moeder? in die trant?
sunlight schreef op 19 november 2007 @ 15:37:

schrijft die ook op november dan? Dan zou ik even blijven plakken hier, krijg je ongevraagd de meeste informatie over de moeilijkste ziekenhuis bevallingen. ;-)
Nee sorry, dat weet ik eigenlijk niet. Was dus niet aardig van me. Sorry Kaaskopje.
Já Arwen! Als je je er maar prettig bij voelt!
sunlight schreef op 19 november 2007 @ 15:37:

Hoop niet dat je het over mij hebt. Ik ben in ieder geval niet zwanger.

Hyena's: veel plezier nog verder!1
kaaskopje_ schreef op 19 november 2007 @ 15:39:

[...]

Hoop niet dat je het over mij hebt. Ik ben in ieder geval niet zwanger.

Ah, je zit gewoon nog in de ontkenningsfase ;-)

Geeft niet hoor, er zijn er wel meer niet zwanger hier. Volgens mij alleen Arwen en Origineel. De rest ontkent ook nog.
fleurtje schreef op 19 november 2007 @ 15:39:

[...]

Nee sorry, dat weet ik eigenlijk niet. Was dus niet aardig van me. Sorry Kaaskopje.
Nee, was idd niet aardig. En ook niet grappig. Welk niveau ook al weer?
fleurtje schreef op 19 november 2007 @ 15:39:

Já Arwen! Als je je er maar prettig bij voelt!
Da's de slogan hier. Nou ja, leefwijze meer.
kaaskopje, het moeilijk bevallingen niveau en het beste met je kind voorhebben niveau. Speaking of which, hij moet de deur nog even uit vandaag, dus...doeg!
fleurtje schreef op 19 november 2007 @ 15:41:

[...]

Ah, je zit gewoon nog in de ontkenningsfase ;-)

Geeft niet hoor, er zijn er wel meer niet zwanger hier. Volgens mij alleen Arwen en Origineel. De rest ontkent ook nog.

Aaaah dát is het dus de ontkenningsfase...

Ik ben 2 keer zwanger geweest maar mijn hormonen waren niet op hol,nu ben ik niet zwanger maar dat onken ik dus.... X-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven