Kinderen
alle pijlers
ziekenhuisbevalling
maandag 19 november 2007 om 08:38
Helaas moet ik toch in het ziekenhuis gaan bevallen. Nu zit ik met een hoop vragen en onzekerheden, maar waar ik me het meeste zorgen over maak is mijn bewegingsvrijheid. Ik ga vanmiddag nog even in het ziekenhuis praten, maar wat is jullie ervaring? Lig je de hele tijd aan dat stomme ctg apparaat, of mag je gewoon vrij wandelen/douchen/bewegen etc? Ik zie er zo tegenop om 10 of meer uur op bed te moeten doorbrengen! En dan met die ellendige klopjes (ik weet het, het is je kindje, maar dat hartje blijft ook wel kloppen als je het niet hoort!) in je oren! Ik wil graag bewegen en naar mijn eigen muziek luisteren. Hoe is jullie ervaring daarin? Andere tips zijn ook zeer welkom! (ben mijn kind er echt uit aan het kijken, dus ik hoop dat ik jullie tips snel kan gebruiken!). Dank je wel.
maandag 19 november 2007 om 15:25
Oh, je kunt dus niet even naar beneden om te roken?
Nee, serieus, dan snap ik hem. Misschien vergis ik me, maar ik dacht een keer van iemand gehoord te hebben dat ze met draadje en al gewoon in de verloskamer rond kon lopen. Misschien kan dat wel hoor (hoewel me dat doodeng lijkt), maar het lijkt me wel een beetje sterk.
Nee, serieus, dan snap ik hem. Misschien vergis ik me, maar ik dacht een keer van iemand gehoord te hebben dat ze met draadje en al gewoon in de verloskamer rond kon lopen. Misschien kan dat wel hoor (hoewel me dat doodeng lijkt), maar het lijkt me wel een beetje sterk.
maandag 19 november 2007 om 15:29
maandag 19 november 2007 om 15:30