Mode & Beauty alle pijlers

radiesse

19-11-2007 12:37 6 berichten
Ik weet dat er hier forumsters zijn die ook radiesse willen doen.

Ik zou nog even mijn ervaring delen..

Ik ben nu 3 weken verder na mijn radiesse behandeling, en ik begin lichtelijk zorgen te maken over de werking ervan.

Ik heb een dikke groef op laten vullen bij mijn neus mond plooi.De groef zit er nog steeds maar erboven krijg ik een soort van verdikking het lijkt een beetje als een onderhuidse worm.

Ik heb de indruk dat het spul erboven is gespoten ipv in de groef.

Hier baal ik van want als ik lach lijken de groever eerder dieper ipv minder.

miss dat het nog bijtrekt maar als het bindweefstel nog meer word dan loop ik dus gewoon een aantal jaar voor gek.Ik probeer het nu steeds als het ware naar beneden te masseren in de hoop dat ie in de groef komt.Ik ga denk ik maar even contant opnemen met de salon of dit normaal is of dat het nog bijtrekt.

Jammer want was heel entiousiast en wilde nog meer laten doen, dat ga ik nu niet meer in me hoofd halen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeker contact met de salon opnemen, ik heb ook Radiesse in mijn neus/lippenplooi maar ik heb dit niet gehad. Het was de eerste dagen bobbelig, ik moest het toen ieder uur masseren maar daarna werd het glad. Eerst zakte het in en was de rimpel weer heel duidelijk zichbaar maar daarna begon de rimpel zich op te vullen, van de Radiesse was naar een aantal weken niets meer te voelen. Het is wel normaal dat de rimpel nog te zien is na de eerste keer, meestal moet er 2 of 3 keer gespoten worden. Bij mij bleef het overigens niet zo lang zitten als er gezegd werd, na 9 maanden was er bijna niets meer van te zien en heb ik het opnieuw laten doen.
maar als je je mond naar beneden trekt en dan voelt...is het dan gewoon glad? ik heb het idee dat ik dan een worm voel???

als het het zo blijft dan ben ik blij als het maar 9 mnd blijft zitten.

ik had trouwens geen bobbeltjes de eerste dagen dus er viel niks te masseren heb ik dat mss verkeerd gedaan? ik begreep dat het alleen maar hoefde als je bobbeltje voelde...straks heb ik het zelf verkeerd gedaan :-(
ps na hoeveel weken begon de rimpel dan op te vullen?? mss ben ik wel te voorbarig en hoort dit.En dat die rimpel uiteindelijk gladder wordt.want nu is het erger dan voorheen.
Het is in het begin wel duidelijk voelbaar en wat hard, ik weet niet meer hoe lang het duurde voor het zacht werd, maar niet zo heel lang, ik denk een week of 2. Als ik er nu aan voel voel ik alleen waar het eindigd een overgang maar dan moet ik wel hard drukken. Maar het heeft er bij mij nooit raar uitgezien of dat de rimpel erger werd dan daarvoor, zelfs de eerste dagen toen het bobbelig aan voelde zag je die bobbels niet, die waren alleen te voelen. Ik heb het iedere keer 2 dagen gemasseerd ieder uur, ik dacht dat dat altijd moest. Het uiteindelijke resultaat kun je na ongeveer 6 weken zien. Ik zou gewoon de salon bellen en een afspraak maken dat ze er even naar kijken dat is heel gewoon als je twijfeld of het wel goed is. Moet je trouwens niet terugkomen voor een controle? Ik moest iedere keer na een maand terugkomen.
momodoe schreef op 19 november 2007 @ 19:20:

ps na hoeveel weken begon de rimpel dan op te vullen?? mss ben ik wel te voorbarig en hoort dit.En dat die rimpel uiteindelijk gladder wordt.want nu is het erger dan voorheen.

Zou jij mij willen mailen bij welke arts je geweest bent, want dan ga ik niet bij die arts, mocht ik ooit wat willen weer.

Mijn adres staat in mijn profiel, zou fijn zijn als je dat zou willen doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven