Zou je zo zwanger kunnen raken?

27-09-2010 21:54 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een wat stomme vraag maar ik schets even de volgende situatie...



Ik slik op dit moment geen pil. Mijn vriend en ik zijn nooit verder gegaan dan mond- en handwerk. Nou gebeurde het volgende. Ik lag voorover gebukt op bed en mijn vriend stond achter mij zich zelf af te trekken. Hij kwam klaar en spoot over mijn billen, een gedeelte kwam ook terecht op mijn schaamlippen. Direct daarna heb ik het weggehaald met een doekje en ook alles gewassen. Zou er een kans zijn dat je hierdoor zwanger raakt? (Mits je op dat moment vruchtbaar bent natuurlijk)
Alle reacties Link kopieren
Natuurlijk kan sperma omhoog Sperma heeft echter niet de middelen om van de schaamlip de vagina binnen te dringen, de vagina op te klimmen en dan nog naar boven te zwemmen.
Alle reacties Link kopieren
Alletta, zoals ik al eerder vroeg, als TO nou erg nat was dan hoeft dat zaad niet eens te zwemmen om naar binnen te komen, dan gaat dat vanzelf, toch?



Natuurlijk blijft de kans op zwangerschap klein, maar het lijkt me niet uitgesloten.
Alle reacties Link kopieren
Ik schat zelf de kans ook erg klein maar het zal best theoretisch mogelijk zijn en zelfs een enkele keer gebeuren. Heb vanochtend, 40 uur na het voorval, toch maar de MAP ingenomen, al is het alleen maar voor mijn eigen gemoedsrust :-)
quote:lieverdje83 schreef op 28 september 2010 @ 00:13:

Die vraag stel ik omdat ik gewoon benieuwd bent of andere vrouwen iets soortgelijks hebben meegemaakt en misschien idd zwanger zijn geworden?!?!?!Ja, half Nederland ligt de hele dag voorover gebukt op bed, waarbij de vriend achter je zichzelf stond af te trekken, waarbij hij klaarkwam en spoot over de billen'. Er kunnen peuterklassen worden gevuld met kindertjes die hieruit geboren zijn.
quote:AlettaJacobs schreef op 28 september 2010 @ 10:50:

Natuurlijk kan sperma omhoog Sperma heeft echter niet de middelen om van de schaamlip de vagina binnen te dringen, de vagina op te klimmen en dan nog naar boven te zwemmen.Ik zie nu echt een spermaatje op pootjes omhoog klimmen
Alle reacties Link kopieren
Je zou verbaasd staan Septembergirl hoeveel er 'gespeeld' wordt zonder daadwerkelijke penetratie. Daar komt vaak vrij veel zaad bij vrij, al dan niet spuitend.
Allemaal pieter van den hoogenbandjes in de dop
quote:JohnnyCake schreef op 28 september 2010 @ 13:27:

Je zou verbaasd staan Septembergirl hoeveel er 'gespeeld' wordt zonder daadwerkelijke penetratie. Daar komt vaak vrij veel zaad bij vrij, al dan niet spuitend.



Dat halve werk beginnen we niet aan hoor



TO, fijn dat je jezefl gerustgesteld hebt, maar de kans lijkt me werkelijk iets van 0,0000000000000000000000001.
quote:Ainne schreef op 28 september 2010 @ 13:26:

[...]





Ik zie nu echt een spermaatje op pootjes omhoog klimmen



Ja, ik ook.

En maar denken: 'ik moet en zal TO bevruchten, al is het 't laatste dat ik doe op aarde'. Of zoiets,.
Wie had het hier over wiki???



Als sperma niet in de vagina terecht komt, dan heeft het een levensduur van ongeveer 5 minuten.



Een spermacel heeft een "zwemsnelheid" van ongeveer 1 tot 3 millimeter per minuut.



You do the math!
Alle reacties Link kopieren
Nogmaals, als het een kurkdroge vagina betreft, dan heb je gelijk SeptemberGirl, dat zaad sterft ter plekke. Maar als de boel nat en slijmerig is daaronder, en er komt dan ook nog een lading zaad overheen, dan is het ineens niet meer zo duidelijk, dan hoeft het zaad niet eens te zwemmen, het 'stroomt' vanzelf wel mee naar binnen.
lekker beeldend! dingen die naar binnen stromen....



is het woensdagmiddag?
Alle reacties Link kopieren
Dit is de sekspijler!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven