digitaal declareren randstad..iemand ervaring?

13-10-2010 20:49 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ga morgen zowiezo even de helpdesk bellen van randstad want ik snap er niks van. Ik werk nu een paar dagen via randstad bij een bedrijf waar alle randstad uitzendkrachten digitaal declareren. Heb dus vorige week netjes volgens de instructies mijn account geactiveerd maar ik zie nog steeds geen linkje of iets waar ik mijn uren kan declareren.



Nu kan ik in de FAQ ook niks vinden over dat je moet wachten of wat dan ook. Vroeg me dus af wat de ervaringen daarmee zijn want misschien is het wel normaal dat het eventjes duurt omdat ze van alles moeten koppelen?
heb je al inloggevens ? ( meestal is je mailadres je inlog en dan een wachtwoord)
Alle reacties Link kopieren
nooit problemen mee gehad, in het begin even wennen, maar de meisjes op de vestiging kon ik altijd bellen met vragen en hielpen me graag verder!
Alle reacties Link kopieren
Heeft het het meisje van de vestiging wel een koppeling gemaakt met jou en het bedrijf? Gok van niet namelijk, zeker als dit je eerste week is...



Zou morgen gewoon even bellen, dat is het handigst
Alle reacties Link kopieren
Ik had al een account op randstad omdat ik al eens gesolliciteerd heb via de site. Ik denk inderdaad dat er niks gekoppeld is want ze konden vorige week ook al niet mijn meest recente gegevens vinden in het systeem.



Ga morgen dus maar bellen naar de vestiging i.p.v. helpdesk. Kan ik meteen wat andere dingetjes vragen.
kun je inloggen?



dan zie je als het goed is blauwe horizontale balk.

klik op "mijn randstad"

kies " werknemer"

dan " uren declareren"



als je dat niet kunt zal de intercedent je nog moeten koppelen en/of een nieuw account aanmaken
Alle reacties Link kopieren
Je moet van je intercedente een username en password krijgen. Bij mij was dat iets anders dan het profiel dat ik al eens aangemaakt had. Ik denk dat het daar dus misgegaan is.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb vanmiddag randstad gebeld en die wist ook niet wat het probleem was. Toen toch de service desk gebeld en wat bleek: ik moest een nieuw account aanmaken. Nu werkt alles dus wel.

Dat ze dat meteen melden want op de aanmeld/inlog instructie stond dat als je al een account had je alleen maar op die activeringslink hoefde te klikken en dan inloggen.
gelukkig.

Niet vergeten op tijd te declareren anders moet je een week langer op je centen wachten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven