decoratie op deuren?

27-11-2007 06:48 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goh na 4 jaar forummen open ik nu mn eerste topic :rolling:



Ik heb mijn deuren geverfd van grijs naar ivoor maar nu vind het een beetje saai dus zat te denken of ik er iets leuks mee kon doen

Mijn vraag is dus wie heeft er een idee hoe ik mijn deuren kan opleuken?

Mijn muur is ook in een effen kleur maar dat wil ik zo houden.



Bedankt alvast!
Alle reacties Link kopieren
Wat voor deuren heb je? Gewoon egaal? Of met panelen? Of met glas?



Je zou de klinken kunnen vervangen, dat geeft meteen al een hele andere uistraling.

Verder bestaan er ook muurstickers (die je vast ook wel op je deur kan plakken) waarmee je hele leuke en creatieve dingen mee kunt maken (eigen vorm samenstellen enz) Of je zou er een sjabloon op kunnen verven. Dat kan met losse sjablonen, maar je hebt tegenwoordig ook sjabloonrollers.

Om het niet te veel te laten afsteken, maar toch nét dat beetje effect te krijgen zou ik een kleur kiezen die dicht bij de kleur van je deur zit. Bijvoorbeeld net een tintje witter of net iets grijzer, dat houdt het nog een beetje ingetogen. Maar dat is smaak.



Heb je geen foto van je deur?
Dit?

http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/00120007
Alle reacties Link kopieren
Moet je even hier op kijken!

www.decall.nl
Alle reacties Link kopieren
Ik heb egale deuren dus geen ruitjes en geen panelen, was maar waar want die vind ik mooi !!!



decoratie stickers vind ik erg duur, bij decorette zijn ze gemiddeld 45 euro en ik moet dus 6 deuren beplakken , dat vind ik erg veel geld.

Bij ikea vind ik ze ook leuk en de prijs ook maar hier in de buurt zit geen ikea.



Ik zal eens op zoek gaan naar die sjabloonrollers en inderdaad hou ik wel van ingetogen maar manlief houd meer van felle kleuren.



bedankt meiden voor het meedenken.
Alle reacties Link kopieren
goedkopere decostickers kun je ook bij de karwei of praxis kopen, heb je een heel pakket voor 9 euro, zo duur hoeft het dus echt niet altijd te zijn. Ik heb er in ieder geval een met vlindertjes gezien, wel schattig, maar ik weet je smaak niet. Hoe dan ook: Decorette is gewoon heel duur. Ik dacht ook dat de hema interieurstickers had, maar weet dit niet helemaal zeker.



Op deze site staan ook veel interieurstickers van verschillende prijsklassen.



Ook leuke site is zuuz.nl, bv deze huisjes, kun je twee deuren mee doen. Bovendien hoef je ook niet van elke deur "iets" te maken toch?



Andere dingen die je kunt doen is bv een fotolijst op de deur plakken en er een mooie afbeelding bij plaatsten, kun je ook nog vervangen als je daar zin in hebt.



Of de hele deur beplakken zoals hier, hoewel ik gok dat dit niet je smaak is.....
Alle reacties Link kopieren
of gewoon een poster, evt een gerasterbated plaatje zoals hier



Iets anders verven kan ook nog altijd, maar moet je wel zin hebben. Ik vind deze wel mooi.



Schilder of stencil er een gedicht oid op.
Alle reacties Link kopieren
je kunt ook met van die sierlatjes (bij elke bouwmarkt te krijgen in diverse vormen) vakjes maken op je deur... 1 grote... 2 boven elkaar... of 6 of 8... maar net hoever je wilt gaan :)

das weer net even anders dan n pooster of sticker, en ziet er waarschijnlijk iets sjieker uit.
Alle reacties Link kopieren
ja maar dat vind ik zelf altijd zo nep om er latjes óp te maken, want bij echte paneeldeuren vallen de randen naar binnen volgens mij en zitten ze er niet bovenop... maar dat weet ik niet helemaal zeker
Alle reacties Link kopieren
dit bedoel ik:



http://www.interieur-dupont.be/datamanager/afbeeldingen_producten/5%20klassieke%20paneelverfdeur%20in%20mdf.jpg
Alle reacties Link kopieren
Als je kinderen heb is het leuk om hun deur met schoolbord verf te behandelen.
Alle reacties Link kopieren
Bij de Xenos verkopen ze ook muurstickers :) Kosten 5 euro geloof ik
Alle reacties Link kopieren
kijk..de prijzen worden steeds leuker van de stickers , ik denk dat ik maar eens een dagje naar de stad moet,



bedankt meiden!! Laat nog wel weten wat het geworden is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven