Mode & Beauty
alle pijlers
dochter wil haar lange haar kortknippen.
woensdag 28 november 2007 om 21:57
Mijn dochter wil absoluut een korte bob laten knippen. Eerst had ik haar dat afgeraden want ik vind haar lange haar juist zo mooi!
Kan me moeilijk voorstellen hoe ze er met kort haar zou uitzien, ze heeft het namelijk nog nooit eerder kort laten knippen. Natuurlijk moet zij dat zelf weten, maar toch vraag ik langs deze weg even jullie raad.
Kan me moeilijk voorstellen hoe ze er met kort haar zou uitzien, ze heeft het namelijk nog nooit eerder kort laten knippen. Natuurlijk moet zij dat zelf weten, maar toch vraag ik langs deze weg even jullie raad.
woensdag 28 november 2007 om 22:09
Knappe dochter heb je Zonnetje! Volgens mij staat een korte bob haar ook goed. En mocht het niet bevallen dan laat ze het toch weer groeien?
Daarnaast zijn er sites waarbij je een foto van jezelf kunt uploaden en zo virtuele kapsels kunt uitproberen. Helaas zijn het wel vaak sites waar je pas na een bijdrage toegang hebt tot dergelijke software.
Zie bijvoorbeeld: http://www.kapsels.net/virtueelkapsel.htm
Ik heb laatst zelf een site gevonden waar je e.e.a. gratis kunt uitproberen, volgens mij was het deze:
http://www.dehaarsite.nl/virtueel/virtu.html
Daarnaast zijn er sites waarbij je een foto van jezelf kunt uploaden en zo virtuele kapsels kunt uitproberen. Helaas zijn het wel vaak sites waar je pas na een bijdrage toegang hebt tot dergelijke software.
Zie bijvoorbeeld: http://www.kapsels.net/virtueelkapsel.htm
Ik heb laatst zelf een site gevonden waar je e.e.a. gratis kunt uitproberen, volgens mij was het deze:
http://www.dehaarsite.nl/virtueel/virtu.html
woensdag 28 november 2007 om 22:20
Ze heeft er zeker het gezicht voor. (idd een erg knappe meid!)
Ga naar een hele goede kapper (dat zal in prijs ECHT niet veel uitmaken) neem voor de zekerheid foto's mee als voorbeeld hoe ze het wil hebben. (ik kan me voorstellen dat ze geen tuttige bob wil, maar een pittige bob )
En als ze spijt heeft laat ze het toch weer aangroeien? En dan weet ze het voor een eventuele volgende x dat ze zoiets wil.
Ik had ook heel lang haar (tot onder aan mijn rug) en heb er maandag 30 cm af laten knippen. Nu is het net iets over mijn schouders. Tja...misschien jammer, misschien niet, maar het groeit wel weer! En ik wou dat ik het lef had om een bob te laten knippen! (je dochter moet zich wel bedenken dat een bob wel veel tijd vraagt: je moet er vanalles aan doen en op tijd laten knippen)
Maar succes ermee!
(en als ze het doet, zou het wel leuk zijn om een foto te plaatsten van haar MET bob!)
Ga naar een hele goede kapper (dat zal in prijs ECHT niet veel uitmaken) neem voor de zekerheid foto's mee als voorbeeld hoe ze het wil hebben. (ik kan me voorstellen dat ze geen tuttige bob wil, maar een pittige bob )
En als ze spijt heeft laat ze het toch weer aangroeien? En dan weet ze het voor een eventuele volgende x dat ze zoiets wil.
Ik had ook heel lang haar (tot onder aan mijn rug) en heb er maandag 30 cm af laten knippen. Nu is het net iets over mijn schouders. Tja...misschien jammer, misschien niet, maar het groeit wel weer! En ik wou dat ik het lef had om een bob te laten knippen! (je dochter moet zich wel bedenken dat een bob wel veel tijd vraagt: je moet er vanalles aan doen en op tijd laten knippen)
Maar succes ermee!
(en als ze het doet, zou het wel leuk zijn om een foto te plaatsten van haar MET bob!)
woensdag 28 november 2007 om 22:20
Je dochter is een heel mooi meisje, ik ben er van overtuigd dat ze haast alle kapsels aankan.
Toch even een waarschuwend vingertje : het is niet wijs om privé-foto's zomaar te grabbel op het web te gooien.
Ik weet zeker dat we hier op het forum allemaal respectvolle dames zijn, maar je kan nooit weten welke creeps er meelezen !
Toch even een waarschuwend vingertje : het is niet wijs om privé-foto's zomaar te grabbel op het web te gooien.
Ik weet zeker dat we hier op het forum allemaal respectvolle dames zijn, maar je kan nooit weten welke creeps er meelezen !
woensdag 28 november 2007 om 23:09
Ik heb de foto's van je dochter niet gezien, maar ik weet nog dat ik toen ik vijftien was ook heel graag mijn lange haar wilde afknippen. Mijn moeder vond het zonde, maar ik was mijn lange haar zat en wilde echt wat anders. Ik heb het gedaan, het stond wel leuk, maar ik vond het lange bij mij toch leuker staan. Uiteindelijk was het een jaar later alweer op schouderlengte (ik had het echt heel kort geknipt) en het jaar daarna was het weer op de lange lengte (natuurlijk had ik het tussendoor wel bij laten knippen). Met andere woorden: gewoon doen! Je haar is zo weer op lengte gegroeid!
De afgelopen jaren heb ik het nog weleens tot vlak boven mijn schouders afgeknipt (is voor mij ook kort), dan ben ik het weer eventjes zat. Maar uiteindelijk laat ik het altijd weer lang groeien (kreeg altijd ruzie met mijn moeder en vriendje als ik het afknipte - haha).
Dus: gewoon doen!
De afgelopen jaren heb ik het nog weleens tot vlak boven mijn schouders afgeknipt (is voor mij ook kort), dan ben ik het weer eventjes zat. Maar uiteindelijk laat ik het altijd weer lang groeien (kreeg altijd ruzie met mijn moeder en vriendje als ik het afknipte - haha).
Dus: gewoon doen!
woensdag 28 november 2007 om 23:17
Ik weet nog dat ik het vreselijk stom vond dat de zus van mijn vriendin van haar vader haar haar niet mocht laten knippen want pa vond t zo mooi. (die vriendin had wel kort haar trouwens).Dus waarom de een wel en de ander niet? Bovendien nogal makkelijk praten voor een ander dat lang haar zo mooi is,, zelf zit je niet met dat gedoe lang haar kost meer tijd dan kort
Zus was toen toch al wel n jaar of 17, dus oud genoeg om te beslissen.
Geen idee hoe oud je dochter is, maar laat haar experimenteren, als t tegenvalt groeit t vroeger of later wel weer aan
Zus was toen toch al wel n jaar of 17, dus oud genoeg om te beslissen.
Geen idee hoe oud je dochter is, maar laat haar experimenteren, als t tegenvalt groeit t vroeger of later wel weer aan
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
woensdag 28 november 2007 om 23:23
Als dochter het graag wil.
Haar groeit wel weer aan als het niet bevalt.
En wedden dat ze spijt krijgt, maar dat hoort erbij. Als ik lang haar heb wil ik kort (en zie opeens overal allemaal leuke korte kapsel) en als het kort is wil ik het weer lang (en heeft iedereen opeens prachtig lang haar)
Haar groeit wel weer aan als het niet bevalt.
En wedden dat ze spijt krijgt, maar dat hoort erbij. Als ik lang haar heb wil ik kort (en zie opeens overal allemaal leuke korte kapsel) en als het kort is wil ik het weer lang (en heeft iedereen opeens prachtig lang haar)
De wonderen zijn de wereld nog niet uit en ik geloof ik wonderen.
donderdag 29 november 2007 om 00:02
Nou ik zou de foto's maar weg halen, ze staan er nog steeds. Lijkt mij heel onverstandig. Zijn genoeg zieke gasten op internet die geilen op jonge meiden.
Ga naar een kapper dan waar ze dmv een foto scannen en op de pc zetten, je andere kapsels kunnen tonen hoe het zou staan.
Ga naar een kapper dan waar ze dmv een foto scannen en op de pc zetten, je andere kapsels kunnen tonen hoe het zou staan.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 29 november 2007 om 00:47
Ja en dus ook met hyves moet je uitkijken wat je er allemaal op zet aan foto's en krabbels. Ook dat kun je privé zetten of je moet er niet te veel persoonlijke dingen op zetten. Daar surfen namelijk ook genoeg idioten op rond. (sorry, even off-topic)
Ik ben het er dus mee eens dat je beter geen foto's op het forum kunt zetten.