Adres gezocht!

20-10-2010 15:28 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een tijd meegedaan aan de test van de Lumea, aan de testperiode is een eind gekomen, en nu moet ik 'm terug sturen naar ze.

Probleem is alleen, ik heb het mailtje niet meer waar het adres in staat. Lekker handig, ik weet 't..

Heeft misschien iemand ook dat ding getest, en 'm ook retour gestuurd, en het adres voor me? Het gaat om een antwoordnr.

Heb ze zelf ook al een mail gestuurd, maar voor alsnog geen antwoord gehad, en op hun site kan ik er ook niets over vinden, dus vandaar maar even zo.
'k heb ff gekeken maar krijg idd niets gevonden, wel zie 'k dat je 'm voor 15-10 moest retourneren....
ik zou het niet weten, maar als je lang genoeg wacht komen me ze misschien naar jou toe om het ding te halen.
Als je hem niet terug stuurt, nemen ze vanzelf contact met je op. Ik zou het rustig afwachten, je hebt tenslotte al gemaild.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
Met deze "zoekterm" vind je het nooit. Titelsuggestie: adres Lumea gezocht.
Opgelet! Morgen allerlaatste dag.

Heb je de terugstuur-survey nog niet ingevuld? Doe dit dan snel! Morgen is de allerlaatste dag dat je via de survey kan aangeven of je de Philips Lumea wenst te houden of terug gaat sturen.

Het invullen van deze survey is belangrijk voor alle Insiders die deelgenomen hebben aan deze campagne. Ongeacht of je de Philips Lumea wenst te houden of niet.

Insiders die de survey niet invullen kiezen automatisch (zoals afgesproken) om het toestel te houden. Het te betalen bedrag wordt met de borg verrekend.

Vergeet ook je allerlaatste rapportjes en de end-survey niet.

Bedankt!

Dat wordt dokken........
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
http://www.theinsiders.eu ... projecten/audit&audit=128

Dit moet je invullen om 'm terug te sturen, toch?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
maarre, werkt het ding eigenlijk goed?
quote:Starshine schreef op 20 oktober 2010 @ 16:02:

maarre, werkt het ding eigenlijk goed?Ik weet niet eens wat het ís....
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
een ontharingsapparaat dat met licht werkt of zo
hiero:

http://www.philips.nl/c/lumea/179630/ca ... 4#/landing
Klopt dat je 'm origineel voor 15 okt terug moest sturen, maar ze hebben besloten de testperiode iets te verlengen, en nu moest ie retour voor 25 okt.

Als je m niet retour stuurt voor die datum, dan schrijven ze 250 euro van je creditcard af. Van tevoren moest ik nl een waarborg afgeven via m'n cc.

Ik wil 'm dus niet houden, had 'm ook al retour gestuurd, maar kreeg 'm terug, want het adres klopte niet.

Gelukkig had ik het mailjte al verwijderd waar het adres in stond. En ze reageren tot nog toe niet op m'n mail..
Oh ik had ook een uitnodiging, maar had geen zin om 450,- euro te betalen als ik weer eens te laat was met iets terug sturen.

Ben ook benieuwd of het werkt!
Klinkt als oplichting als je hem al eens hebt opgestuurd en het ades niet blijkt te kloppen. Ben bang dat het geld straks van je cc word gehaald en niemand reageerd op je email!
Mwa, hij werkt op zich wel, alleen moet je het blijven bijhouden. En omdat de flitskop best klein is, doe je heel lang over 1 onderbeen. Alles wat je mist, daar groeit het haar op het normale tempo terug. Dan krijg je dus een beetje het effect van alsof je lukraak met een scheermes hier en daar hebt geschoren en de rest hebt overgeslagen.

En wat ik ook erg irritant vond, was dat de batterij maar 15 min meeging, en daarna moest ie weer anderhalf uur aan de lader, waarbij je m niet gebruiken kon. En in die 15 min kon ik net niet 1 onderbeen doen.

En dat alles is me de 250 euro niet waard..
@Catelyne, ik denk dat dat wel meevalt. Aan de reacties ophet apparaat op hun site te lezen tenminste.

Daar heeft iedereen het ook over het retour sturen, en niemand ondervindt daar problemen mee, ik denk echt dat ik gewoon scheel gekeken heb bij het neerzetten van het adres..
Zóveel geld ?

Crisis, ik heb een ouderwetse met zo'n spiraal-uittrekker.

Kost iets van 3, 4 euro tegenwoordig bij Zeeman/Action en werkt supersnel en superglad.
Zóveel geld ?

Crisis, ik heb een ouderwetse met zo'n spiraal-uittrekker.

Kost iets van 3, 4 euro tegenwoordig bij Zeeman/Action en werkt supersnel en superglad.
ja da's teveel hoor. Dat kan ik nooit verkopen (letterlijk en figuurlijk) op het vrekkentopic
quote:Starshine schreef op 20 oktober 2010 @ 16:37:

ja da's teveel hoor. Dat kan ik nooit verkopen (letterlijk en figuurlijk) op het vrekkentopic

Ik heb ondertussen mail gehad van ze. Ik heb wel het goede adres gebruikt, dus hoe het nu kan..?

Pakketje is ondertussen ook alweer weg, hopelijk gaat het deze keer wel goed.

Is ook gelijk de laatste keer geweest dat ik meedoe aan iets waarvoor ik garant moet staan.. Stom gedoe..
Dorus, maar hoeveel langer blijft het nu weg? Aangezien je zegt dat je het bij moet blijven houden: hoe vaak moet je het bijhouden ten opzichte van eerst?
De eerste 4-5 behandelingen doe je 1x in de twee weken. Eerst scheren, daarna flitsen.

Daarna moet je het bijhouden met 1x per maand. Dus ook dan eerst preventief scheren en dan weer flitsen. En dat 1x per maand herhalen moet je blijven doen volgens mij.

Ik heb 'm zo'n 10 wkn mogen testen, en heb 4x behandeld. Dus ik kan niets zeggen over hoe het resultaat is bij die maandelijkse herhalingen.

Het werkt op zich wel, maar een wondermiddel is het niet. En mensen met te licht, of te donker haar, daar werkt het niet bij.

En in de winkel kost ie 500 euro. Ik had 'm voor de helft kunnen houden omdat hij natuulijk al gebruikt was..
Bedankt voor de uitleg. Ik zat me af te vragen of het een goed alternatief was voor professioneel weglaseren; dat kost ook een vermogen natuurlijk.

Ik heb daar geen ervaring mee maar lijkt me wel ideaal, vandaar.

Leuk dat je het hebt kunnen testen!
..
anoniem_64c178ea8c438 wijzigde dit bericht op 23-11-2010 22:08
Reden: nvt
% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven