Wat is het vieste dat jij ooit bij jezelf/een ander moest do

23-09-2010 17:32 348 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik begin!



Ik ben een paar weken terug geopereerd aan mijn knie. Omdat ze het niet helemaal goed gehecht hebben is er een ontsteking in de wond gekomen. Eerst een tijdje aan de antibiotica gezeten, maar de wond gaat maar niet dicht.



Vandaag maar weer terug naar het ziekenhuis.. en ik moet de wond nu drie keer per dag zelf schoonmaken. Dat betekent dat ik met een gaasje in mijn open wond moet gaan prutsen om er pus uit te vegen en uiteindelijk moet het dan flink bloeden als ik klaar ben.



Brrr... ik krijg er echt de rillingen van, het is zó vies! (en pijnlijk).



Wie wint er van mij?
hahaha
Alle reacties Link kopieren
ik hoorde dit verhaal van een kennis die bij de gehandicaptenzorg werkte.



Een van de bewoners was op een gegeven moment niet meer zindelijk en moest daardoor luiers dragen.

Dat was echter een nieuw fenomeen dat hij zeker bij de grote boodschap niet kon waarderen. Hij was echter ook niet in staat om op tijd aan te geven dat hij naar de wc moest.

Dus toch in de luiers.



Maar bij elke grote boodschap haalde hij dus de drol uit de luier en legde die op het nachtkastje. BAH.

Dat kon natuurlijk niet.



Dat had hij ook door. Maar hij had ook geen zin in die drol in zijn luier.

Om de begeleiding niet boos te maken, is hij begonnen met het verstoppen van de poep. Elke keer was het weer een raadsel.

Uiteindelijk dachten ze hem eindelijk zover te krijgen om het dan in godsnaam in de wc te gooien of een begeleider te alarmeren.

Toch zat hij elke keer weer onder, maar het verstoppen werd verplaatst naar het weggooien in de wc.



Uiteindelijk werd het minder en leek de rust wedergekeerd.



Toch bleef het een uur in de wind stinken.



Niemand begreep waar het vandaan kwam en de kamer en de bewoner is meermaals verschoond.



Na enkele weken viel het een van de schoonmakers op dat het systeemplafond boven zijn bed wat vieze vegen had.



Wat bleek: had de bewoner in zijn verstopperiode ook daar drollen verstopt en die hebben al die tijd daar liggen stinken.



Toen ze dat vertelde heb ik alleen maar vol afgrijzen geluisterd en het werd maar erger en erger en erger. Het kan zijn dat ik wat details heb gemist, maar GAD-VER-DAMME.



Wat ben ik blij dat in mijn sector dit soort dingen niet voorkomen... gruwel..
Alle reacties Link kopieren
Jeetje banaanaap...het plafond zal het toch niet meer houden zeg...



BAH!!! ben trouwens al 7 ons kwijt, mede dankzij dit topic.

Maar ik mis het vieze plaatjes topic nog steeds...werkte soms net even iets beter.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
dit verhaal heeft wel mijn onschuld ontnomen: ik zal altijd argwanend naar systeemplafonds kijken....
Alle reacties Link kopieren
Ok dan, speciaal voor degenen die naar dit topic komen om de verleiding van de late avond trek te weerstaan:

Lekker wormpjes eten

Alleen kijken als niets anders helpt om niet te gaan snacken.
Alle reacties Link kopieren
De bevallingsfoto's van de vrouw van een collega bekijken, onder het genot van een beschuitje met muisjes

Freak - waarom zou ik de ontplofte kut van zijn vrouw willen zien, inclusief bloed, slijm, bos haar en God mag weten wat er nog meer bij komt kijken.



Ik had 10x minder moeite met een mevrouw oplappen die deels over zichzelf heen had gekotst. Nee, die mevrouw had de foto's van de bevalling niet gezien
Alle reacties Link kopieren
quote:emaille schreef op 23 september 2010 @ 17:37:

een kind met een ontplofte luier schoonmaken. Andermans kind, geen enkele band mee. Goooooor!Die zou ik in de douche leggen en de straal erop zetten.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ouwe schreef op 05 oktober 2010 @ 14:08:

Ik heb het zelf niet gedaan, maar ik kan me herinneren dat ik vroeger samen met mijn moeder vol ontzetting voor de ramen toekeek hoe mijn vader buiten op de stoep een lintworm uit het achterste van de hond trok, het was afschuwelijk, hij bleef maar trekken en trekken. In mijn herinnering kwam er geen einde aan en was het wel een worm van een paar meter!



Het is jouw verhaal, maar het zit nu wel levendig in mijn herinnering

:puke:
Alle reacties Link kopieren
quote:Lizzl schreef op 11 oktober 2010 @ 06:55:

De bevallingsfoto's van de vrouw van een collega bekijken, onder het genot van een beschuitje met muisjes

Freak - waarom zou ik de ontplofte kut van zijn vrouw willen zien, inclusief bloed, slijm, bos haar en God mag weten wat er nog meer bij komt kijken.



Ik had 10x minder moeite met een mevrouw oplappen die deels over zichzelf heen had gekotst. Nee, die mevrouw had de foto's van de bevalling niet gezien



Dat snap ik nooit van mensen die bevallingsfoto's waar je te pas en te onpas mee geconfronteerd wordt

Het is zogenaamd "gewoon" en "natuurlijk" maar ik zie nou nooit foto's van hoe het kind verwerkt werd, waarom dan wel als het geboren wordt....dat hou je toch lekker voor jezelf en ja partner
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
quote:Nimby schreef op 23 september 2010 @ 19:18:

[...]

Oh dat heb ik heel vaak gedaan, brrr... Ik heb ook een keer gehad dat ik de kelder inkwam en dat het daar nog een beetje donker was.. en dat de kat er een keer of tien gekotst had. Dáár heb ik ook met mijn blote voeten ingestaan....





Overigens heb ik ook nog een keer gehad op vakantie dat ik mijn tent open had laten staan, ik was naar de disco en het ging regenen. Ik kwam redelijk aangeschoten terug en ben in mijn tent geploft.. Om de volgende ochtend wakker te worden met naaktslakken OVERAL. Op mijn kussen, in mijn slaapzak, in mijn tas.....gadverdegadvergadver...



GATVER !!!

Echt een horror verhaal dit !!!
Alle reacties Link kopieren
quote:Boro schreef op 23 september 2010 @ 19:49:

Of eigenlijk deed het me wel wat :



Ik dacht : "Ja, sukkel, dat is natuurlijk vragen om problemen."



Alle reacties Link kopieren
Voor degene die dit een heerlijk topic vinden, wil ik jullie even monsters inside me op discovery channel tippen!! Zondags om 0:00 .... geweldig!!! (lintwormen en andere parasieten...... :puke: helemaal top, lekker griezelen)
Alle reacties Link kopieren
quote:mafalda schreef op 23 september 2010 @ 19:51:

Oke, ik schaam me een beetje om het te vertellen want het is te ranzig voor woorden, maar toen ik net een week of 2 verkering had met mijn vriend en bij hem thuis bleef slapen, ben ik vroeger dan hem alvast naar bed gegaan. Vriend bleef beneden tot een uurtje of 4 in de nacht tv kijken. In die tijd rookte hij een stevig jointje weg. Waardoor hij nogal last had van zeg maar erg veel slijm en dat ook om de haverklap uitspuugde. Echt zo ranzig, maar goed was erg verliefd. De voldende dag, ik weer vroeg naar beneden, en beneden de boel een beetje opruimen, pak melk terug in de ijskast gezet, en water koken om koffie van te maken.

Op een gegeven moment komt vriend naar beneden en ik sta met hem te kletsen in de keuken. Koffie klaar, pak de melk uit de ijskast, giet een beetje bij mijn koffie, en het kleine beetje wat over was, heb ik met pak aan mijn mond opgedronken. Tot ik iets ontzettends goor proefde!! Had vriend, ja tis goor hoor, heel de nacht in pak melk zitten roggelen en peuken erin gegooid. Ik haalde het lepeltje wat in mijn koffie zat omhoog, en er lag gewoon een peuk in aan een kabel slijm. Goor Goor goor, maar ik hou nog wel van hem hoor!! inmiddels 14 jaar geleden.



Oooowh

Waarom lees ik dit topic....? :puke:



Jeetje ik zou echt maken dat ik daar weg kwam.. weg van hem.. maar toch al 14 jr samen dus?
Alle reacties Link kopieren
quote:Mirvala schreef op 12 oktober 2010 @ 00:39:

[...]





Oooowh

Waarom lees ik dit topic....? :puke:



Jeetje ik zou echt maken dat ik daar weg kwam.. weg van hem.. maar toch al 14 jr samen dus? zo goor he?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mirvala schreef op 12 oktober 2010 @ 00:39:

[...]

Waarom lees ik dit topic....? :puke:

Ik, omdat ik minder wil snacken 's avonds laat. En dit is de beste remedie ooit.
Alle reacties Link kopieren
Of zal er op den duur gewenning gaan optreden?
Alle reacties Link kopieren
quote:sprokkelientje schreef op 02 oktober 2010 @ 17:13:

Toen ik tijdens mijn studie als kamermeisje werkte en een bed ging verschonen (ondertussen met mijn andere hand de TV aanzette met de afstandsbediening) en toen ineens een gebruikte tampon in mijn klauwen had.(zonder handschoenen, alleen bij het schoonmaken van de badkamer deed ik handschoenen aan).



Ook had iemand een keer "als troffee" 3 gebruikte condooms aan de spiegel gehangen in de kamer (het sperma was op het bureau gedrupt) en koekte vast aan de spiegel.



En nee...het was echt geen ranzig wiphotelletje waar ik werkte maar eentje met maar liefst vier sterren!!





Hier kan ik zo over meepraten!!!

(ook poosje in housekeeping gewerkt)



Kamers blauw van de wietdampen, kamers met buitenlandse gasten, verwarming op 10, vreemde kruiden/ eten op de kamer en alle ramen dicht en de douche nog aan.... een sauna met ranzige gekruide etensresten geur... lekker!!

Kamers waar flink van bil gegaan was met alle bloed/ sperma overal van dien...

Die kamer waar een gast al dagen een rode kaart had hangen en toen hij uitgescheckt was (midden in de zomer, kamer was eind van de dag aan de beurt) waar allerei zure melkproducten/ ranzige weglopende kaas en andere etensresten (schimmelende mcdonalds) lag te meuren....



Maar de meest sneue, die ik nog veel zieliger dan vies vindt (hoewel geen pretje om op te ruimen hoor): mevrouw in rolstoel, vanaf middel verlamd, had een kamer gehuurd en 's nachts een ongelukje (zeg maar ongeluk) had gehad, ze was zelf in de weer geweest en had de boel zo goed als kwaad ging proberen op te ruimen, maar alles zat onder de ontlasting en urine, het bed, beddegoed, dekens, beddespei, vloerbedekking: alles! De badkamer en alle baddoeken. En je zag dat ze had geprobeerd de boel op te ruimen, maar het was te erg allemaal, dat lukte gewoon niet.... mijn hart brak: als dit nu midden in de nacht gebeurd was, en ze uit schaamte de receptie niet had durven bellen, hoe heeft ze dan de rest van de nacht doorgebracht?: zooooo sneu Gelukkig voor mij was deze kamer tegenover het washok...alles kon zo de wasmachine in
Alle reacties Link kopieren
Toch het hele topic uitgelezen haha..

Maar mensen die poep eten of poep braken... das echt walgelijk...

En die jongen die meerdere keren z'n eigen braaksel moest opeten vind ik niet alleen walgelijk maar ook schokkend eerlijk gezegd.

Maar het toppunt was voor mij dat verhaal over die lange sliert taai slijm in die man z'n keel. Daar moest ik wel ff bij kokhalsen.
Alle reacties Link kopieren
Kijk vooral niet op: www.rotten.com
Alle reacties Link kopieren
..
Alle reacties Link kopieren
quote:Nachtspook schreef op 12 oktober 2010 @ 01:00:

[...]





Hier kan ik zo over meepraten!!!

(ook poosje in housekeeping gewerkt)



Kamers blauw van de wietdampen, kamers met buitenlandse gasten, verwarming op 10, vreemde kruiden/ eten op de kamer en alle ramen dicht en de douche nog aan.... een sauna met ranzige gekruide etensresten geur... lekker!!

Kamers waar flink van bil gegaan was met alle bloed/ sperma overal van dien...

Die kamer waar een gast al dagen een rode kaart had hangen en toen hij uitgescheckt was (midden in de zomer, kamer was eind van de dag aan de beurt) waar allerei zure melkproducten/ ranzige weglopende kaas en andere etensresten (schimmelende mcdonalds) lag te meuren....



Maar de meest sneue, die ik nog veel zieliger dan vies vindt (hoewel geen pretje om op te ruimen hoor): mevrouw in rolstoel, vanaf middel verlamd, had een kamer gehuurd en 's nachts een ongelukje (zeg maar ongeluk) had gehad, ze was zelf in de weer geweest en had de boel zo goed als kwaad ging proberen op te ruimen, maar alles zat onder de ontlasting en urine, het bed, beddegoed, dekens, beddespei, vloerbedekking: alles! De badkamer en alle baddoeken. En je zag dat ze had geprobeerd de boel op te ruimen, maar het was te erg allemaal, dat lukte gewoon niet.... mijn hart brak: als dit nu midden in de nacht gebeurd was, en ze uit schaamte de receptie niet had durven bellen, hoe heeft ze dan de rest van de nacht doorgebracht?: zooooo sneu Gelukkig voor mij was deze kamer tegenover het washok...alles kon zo de wasmachine in



Hé een medestander...dacht altijd dat ik de enige was die hier ooit had "gehousekeept".

Dergelijk geval wat jij beschrijft heb ik ook eens aan de hand gehad maar dan met een mijnheer. Was echt triest, hij moest zo huilen van schaamte en ik maar blijven zeggen dat het echt niet erg was (vond het wel vies natuurlijk).



Ik heb een mondkapje voorgedaan en een plastic schort uit de spoelkeuken gehaald, 2 paar latex handschoenen over elkaar heen en de boel weggelazerd in een grote blauwe containerzak.



Man wilde mij een stevige fooi geven maar die heb ik niet aangepakt, hij kon er echt niets aan doen en dus vond ik het wel vies maar niet erg. Hij vroeg nog wel hoe ik heette en weken later werd er namens die man (die toen al lang en breed weer thuis was) een boeket bloemen in het hotel bezorgd voor mij....echt superlief.



Al die andere zaken die ik beschreef daar werd ik wel kwaad om...mensen achteloos en asociaal een teringzooi maken met als motto dat de meid het wel opruimt want die wordt er toch voor betaald.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Ik kon zelf eigenlijk weinig ranzigs bedenken, dus ik ga gewoon even met de twijfelachtige 'eer' strijken van andermans verhalen :P. Mijn vriend heeft zijn laatste co-schap op de SEH op Aruba gedaan. Zijn smerigste verhaal was nog wel van een voetballer die binnen kwam met zijn voet NAAST zijn enkel. Beeld je daarbij in dat die voet ook nog een kwartslag gedraaid stond, je de onderkant van zijn scheenbeen bloot zag liggen, plus nog wat gescheurd vel, vlees, enkelbanden en overige dingen die gewoon vast horen te zitten. Over slechte tackles gesproken...

Verder had hij nog een mooi verhaal over een vrouw die net zo lang als breed was (BMI van ongeveer 60), ze had flinke steenpuisten tussen haar rollekes en die had ze proberen uit te knijpen. Was een slecht plan, want nu zaten ze overal.



Oja en iemand van sporten vertelde ff vlak na mijn maaltijd het volgende verhaal: ze was met een vriendin en haar moeder in Afrika, waar ze een nacht op van die rieten matjes hadden geslapen. De volgende dag werden vriendinlief + mam wakker met rode jeukende bultjes die later uitgroeiden tot rode ontstoken bulten (van hoofd tot enkels verspreid). Nu werkt zij in de verpleging en vindt ze dingen uitknijpen machtig prachtig (ieder z'n ding he), alleen ditmaal kwam er bij het uitknijpen geen pus uit, maar... jatataaaaa: een made :S. Blijkbaar waren er eitjes IN de huid gelegd. En zo moest ze dus nog een stuk of 30 bultjes in totaal afgaan. De bijkomende foto's hoefde ik niet te zien. Als ik ergens kriebels van krijg is het wel maden :P.



Oké niet mijn eigen verhalen, maar ik vond ze wel op z'n plek hier haha.



P.S. Idd een ideaal topic om je snackzin te beperken 's avonds :P.
Alle reacties Link kopieren
jezus Lilstar....dat van die voet is gewoon eng maar die puisten en bulten ieuwwwwwww dat is echt ranzig...
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven