Van vibrator naar klaarkomen met de hand

30-11-2007 00:56 37 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi, sinds kort kom ik klaar met een vibrator. Ik lees er wel een erotisch boek bij. Nu zou ik ook graag klaarkomen zonder vibrator; met de hand. Zo'n vieb trilt natuurlijk heel goed en met de hand is dat toch anders. Iemand tips?
sorry, maar is dit een serieuze vraag.....??
Jazeker. Toen ik het poste dacht ik nog: wellicht een beetje een gekke vraag, maar ja. Het is een serieuze vraag.
tja gewoon
sja... gewoon ontdekken wat prettig is voor je... dat is voor iedereen anders... de ene gebruikt de ene vinger, de ander de ander, de ene gaat recht over de clit heen, de ander draait eromheen, de een doet het snel, de ander doet het langzaam.... probeer het zou ik zeggen
Hahahahahahaha.

En wat ik verder nog wilde zeggen....

Woehahahahahahahaa. :rofl:

:rofl: :rofl: :rofl:
* hikt nog na van het lachen en veegt tranen uit ogen*

Gewoon je handjes laten wapperen en uitproberen natuurlijk O.o

Wat voor tip had je anders verwacht eigenlijk?

Een complete handleiding vingeren voor beginners?

;-)
http://www.sexwoordenboek.nl/masturberen_vingeren.html
http://www.femerotica.nl/masturbatie/index.htm
Daar is je handleiding.

Veel plezier.
Ik snap de vraag van petrokia wel denk ik. Ik kom alleen maar klaar met een vibrator maar ik zou ook wel eens met de hand klaar willen komen. Heb me al rotgelezen en vanalles met mijn vingers geprobeerd maar het lukt nooit. Ik heb het maar opgegeven, pak altijd mijn vibrator.
ijsklontje schreef op 30 november 2007 @ 10:14:

Ik snap de vraag van petrokia wel denk ik. Ik kom alleen maar klaar met een vibrator maar ik zou ook wel eens met de hand klaar willen komen. Heb me al rotgelezen en vanalles met mijn vingers geprobeerd maar het lukt nooit. Ik heb het maar opgegeven, pak altijd mijn vibrator.
Geduld is een schone zaak.geef jezelf de tijd ervoor,zet alles af en denk gewoon bij jezelf en nu gaat het lukken.
Veel glijmiddel gebruiken, anders wordt t vaak droog van huid op huid.

Zorgen dat het lekker warm in de kamer is. Het duurt wel wat langer dan met vieb, maar is ook wel weer geil.
Je kunt ook eerst zorgen dat je goed opgewonden bent door met je vieb te spelen en het daarna overnemen met je hand. Dan is het gevoeliger en kom je er eerder achter wat je lekker vindt om met je vingers te doen. Daarna zou je het af kunnen bouwen.
muzze schreef op 30 november 2007 @ 13:34:

Veel glijmiddel gebruiken, anders wordt t vaak droog van huid op huid.

Zorgen dat het lekker warm in de kamer is. Het duurt wel wat langer dan met vieb, maar is ook wel weer geil.

En net wat Petrokia al zei lees er verhaaltjes bij en wacht tot je echt goed geil bent en probeer het dan.Zijn genoeg sites te vinden op internet en neem je tijd ervoor.

Ik weet ben een man maar af en toe iets leuks erbij lezen helpt echt wel.
Maar het is wel best heel anders voor een man 8-) Zeg ik als vrouw :P Je hebt toch ook naast een leuke fantasie wel ècht de juiste stimulatie nodig. Voor mij helpt concentratie op mezelf meer dan een boekje. En dan gewoon zoeken, letterlijk allerlei verschillende dingen doen: zachtjes kloppen -van super snel naar super langzaam- , rondjes eromheen met je vinger, met hele hand wrijven, op je hand liggen/ op je rug liggen etc...

Mannen hebben sowieso veel minder tijd nodig op opgewonden te raken en om te komen.
Blaadjes schreef op 30 november 2007 @ 23:28:

Mannen hebben sowieso veel minder tijd nodig op opgewonden te raken en om te komen.
Helemaal mee eens hoor blaadjes maar ook mannen kunnen rustig aan opgewonden raken en dan ook er lang mee bezig zijn.Ligt ermaar net aan hoeveel tijd je er in wil steken.Hou persoonlijk echt niet van afraggen.
Mensen bedankt voor alle tips. Ik ga ermee aan de slag.....
Met verbazing lees ik dit topic, het lijkt wel omgekeerde wereld :P

Misschien ben ik van een andere generatie maar ik heb mezelf vanaf mijn pakweg 14de tot en met nu (30) 'gewoon' met mijn hand bevredigd.

Ik had vroeger niet eens een idee waar je een vibrator kon halen. Sterker nog het kwam niet eens in mijn hoofd op. Toendertijd waren speeltjes nog heel vies en kinky, net zoals strings (toch, leeftijdgenoten???). Pas op mijn 24ste kocht ik er eens een en vond er niks aan. Inmiddels heb ik meerdere speeltjes. Kies er vooral voor als ik snel tot een orgasme wil komen. Maar kan het net zo goed nog met de hand...
Ik lees het ook met verbazing, ik dacht ook altijd dat iedereen gewoon met de hand begon in het puberbedje ipv direct aan de vieb. Dat verbaast me echt.

En als ik blaadjes posting lees voel ik me net een vent ;-)
Net een vent in de zin van niet veel tijd nodig hebben om opgewonden te raken en klaar te komen. Gaat me altijd veuls te snel :-$
Ik snap het ook wel hoor! Toen ik net begon, deed ik het altijd met de vingers...ging prima! Tot ik de douchekop en vibo ontdekte...dat ging veel sneller! Toen ik daar eenmaal aan gewend was, wilde het met de hand niet meer zo goed lukken. Heel vervelend. Ik ben gewoon gestopt met de vibo...en heb mezelf net zo lang met de hand bevredigd tot het weer lukte haha! En nu gaat het weer prima... als ik ff digitale tv opzet ;) ...gaat het zelfs TE snel!!! Hahahaha
Wie zegt er dat TO niet al jaren zonder vieb heeft gemasturbeerd, maar wellicht nooit is klaargekomen?

TO, fijn dat dat in elk geval is gelukt... er zijn een hoop vrouwen die dat genot helaas nog niet hebben mogen beleven.

Een handleiding voor hoe nu verder is er niet, dus ik sluit me aan bij de rest: volg je gevoel, ontdek je lichaam en neem er de tijd voor. Jouw voordeel is wel dat je weet naar welk gevoel je uiteindelijk toe moet...

Persoonlijk is masturberen zonder heel anders dan met vibrator, ik vind het niet te vergelijken en geef meestal de voorkeur aan zonder. Ik vind de speeltjes vaak veel te hard en te snel.. kan het niet hebben op mijn clit. Die wordt dan eerder overgevoelig en ten slotte een soort van gevoelloos dan geil... Maar goed, ook hierin is iedereen weer anders!
Mij lukte het ook nooit als puber met de hand. Toen ik op mijn 25e mijn eerste vibrator kocht, lukte het eindelijk. Maar ik kon ook alleen maar klaarkomen mét vibrator, als mijn man het met zijn vingers deed, lukte het ook niet. Toen ik gescheiden was en alleen woonde, was ik maar wat blij met mijn vieb. Wel eens geprobeerd met de hand, maar ook nooit gelukt. Het duurde me gewoon te lang en dan gaf ik het op.

Sinds vorig jaar heb ik een vriend die het liefst zijn handen gebruikt, in plaats van een vieb. Met eindeloos veel geduld is het hem gelukt om mij met de hand klaar te laten komen. Mijn klit was ook vrij ongevoelig geworden door de vibrator. Ik gebruik mijn vieb tegenwoordig ook bijna niet meer. Doet nu bijna pijn als ik m gebruik.

Het is dus gewoon een kwestie van oefenen!

Succes!
Lang leve de digitale tv helpt er echt aan mee.

Om in de trant van Sinterklaas te blijven .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven