hoe kan dat toch..

23-07-2007 17:37 24 berichten
Alle reacties Link kopieren
ben 32, heb een eigen, mooi huis, heb een goede baan, ben intelligent, zie er niet verkeerd uit, heb best veel vrienden. Kortom, de meeste basisdingen best goed voor elkaar. Nu heeft mijn ex een kindje gekregen (ik had tien jaar een relatie met hem) en voel me meteen alsof ik niet voldoe ofzo. Nee, ik heb op het moment geen relatie. Voornamelijk omdat ik het al die moeite niet waard vind. Weer die afstandbediening inleveren, weer overleggen of rekening houden met koken, weer alles ontharen en er mooi bijzitten.....
Wat is de bedoeling van je topic? Ben je nu wel of niet tevreden met je leven en keuzes? Enne, ik onthaar ook niet 52 weken per jaar hoor, tenminste de benen niet, haha!
Alle reacties Link kopieren
Als jij die moeite niet wil doen, waarom zou een ander dat dan wel voor jou doen? Lijkt me simpel.
Blijkbaar wil je toch wel weer die afstandsbediening delen anders startte je hier geen topic
Alle reacties Link kopieren
nou dan blijf je toch lekker in je eentje tv kijken
Alle reacties Link kopieren
het rare is gewoon dat ik door het feit dat mijn ex een kind heeft, ga twijfelen aan mijn eigen keuze en daar baal ik van. ik was best gelukkig met mijn leven en nu..... moet ik weer nadenken over wat ik nu echt wil..
Alle reacties Link kopieren
Blijkbaar was jij dan niet echt helemaal gelukkig als de externe factoren zo bepalend zijn...

Als jij denkt dat jij gelukkig bent, dan moet niets of niemand jou verder iets uitmaken.
Alle reacties Link kopieren
Soms moet je gewoon je levensdoelen weer eens onder de loep nemen. Misschien drukt t feit dat jouw ex vader is geworden je even op de feiten hoe het ook had gekund. Dat wil niet zeggen dat er toen een verkeerde keus is gemaakt. Ga na wat jij wilt en streef je doel nabij, af en toe bijstellen is niet overbodig.
gigant:



heb je jezelf dan al die tijd een verkeerd idee voorgehouden?
Alle reacties Link kopieren
Je hebt dus alles behalve iemand om het mee te delen?
minny hoe kom je aan zo'n apart emailadres?
Alle reacties Link kopieren
Van een weblog die ik ooit met iemand gedeeld heb. Ik heb het maar gehouden omdat ie fijn anoniem is.:)
dan snap ik het wel, denk ik, vond het een aparte verzameling namen bij elkaar
Alle reacties Link kopieren
ik ben nu 9 jaar samen met mijn man, de afstandsbediening is van mij, hij eet gewoon wat de pot schaft en ik scheer m'n benen alleen als de zon schijnt...wat wil je er eigenlijk mee zeggen?
Alle reacties Link kopieren
Gigant,

Het is logisch dat je op bepaalde momenten twijfeld aan bepaalde dingen.Soms gebeuren er dingen om je heen die je weer even aan het denken zet...Maar dat wil niet zeggen dat je een verkeerde keuze hebt gemaakt.Je zegt zelf dat je nu gelukkig bent met alles,dus dan is het toch goed zo?

Je bepaald altijd zelf nog waar je gelukkig van wordt...en laat je vooral niet beinvloeden dorr anderen!



En Buffy...scheer jij je benen alleen als de zon schijnt?Hmmm...bijna nooit dus!:P...Maar je wil er voor je eigen lover toch ook leuk uit zien en verzorgd?Toch niet alleen voor de buitenwereld...(sorry was ff off topic)
Alle reacties Link kopieren


ben 32, heb een eigen, mooi huis, heb een goede baan, ben intelligent, zie er niet verkeerd uit, heb best veel vrienden. Kortom, de meeste basisdingen best goed voor elkaar. Nu heeft mijn ex een kindje gekregen (ik had tien jaar een relatie met hem) en voel me meteen alsof ik niet voldoe ofzo. Nee, ik heb op het moment geen relatie. Voornamelijk omdat ik het al die moeite niet waard vind. Weer die afstandbediening inleveren, weer overleggen of rekening houden met koken, weer alles ontharen en er mooi bijzitten.....  



Je hebt eigenlijk veel om tevreden mee te zijn, totdat je hoort dat de man waarmee je tien jaar lief en leed hebt gedeeld vader is geworden. Ook al sta je achter de scheiding kan er hierdoor een gevoel van leegte en een gemiste kans ontstaan. Je kunt je zomaar afvragen hoe het zou zijn geweest als jullie samen waren gebleven en misschien aan kinderen waren begonnen. Dat is heel normaal, je hebt een emotionele band met je ex (gehad) en het vader worden is heel definitief.. Probeer er niet te lang bij stil te staan, wens ze alle geluk van de wereld toe, en leef gewoon verder je eigen leven.
Alle reacties Link kopieren
Dus omdat je ex een kindje krijgt ga je over je eigen leven nadenken? Okee, het is maar wat je wilt. Lijkt mij namelijk dat je wel vaker dan alleen nu over je leven na kunt denken. Ben je tevreden met hoe je leven eruit ziet. Dan is dat goed en laat je het erbij ongeacht wat je omgeving ook doet. Ben je niet tevreden met hoe je leven eruit ziet dan doe je er wat aan. En ja, ook dat is ongeacht wat je omgeving doet. Als je je leven laat bepalen door je omgeving ben je helemaal verkeerd bezig. Want voor wie leef je je leven? Leef je die voor jezelf of omdat je omgeving dingen van je verwacht, van je wil?
Alle reacties Link kopieren
ismay, het was meer sarcastisch bedoelt eigenlijk...natuurlijk doe ik mijn

best er mooi uit te zien voor mijn man!

ik bedoel met wat ik zei dat als TO zich lekker voelt met de manier waarop

ze nu leeft, ze daarmee door kan gaan, ongeacht of ze een partner heeft

of niet. af en toe je benen niet scheren is geen ramp en de rest wat ze

opnoemde ook niet.

door het feit dat haar ex nu een kind heeft met een ander en niet met haar, is TO onzeker geworden. misschien dacht ze niet 'goed genoeg' te zijn? wat

natuurlijk onzin is
Gigant, je opent een topic, ik reageer binnen de 5 minuten en bedoelde dit echt serieus, want ik begreep het niet en je reageert niet. Kijk dat snap ik dan niet hoor! Ben je je benen aan het scheren?
Alle reacties Link kopieren
ehm....nogeensdan...er staat wel degelijk een reactie van gigant...
Die hormoonslavernij!!
Nee, ik heb op het moment geen relatie. Voornamelijk omdat ik het al die moeite niet waard vind. Weer die afstandbediening inleveren, weer overleggen of rekening houden met koken, weer alles ontharen en er mooi bijzitten.....  
Lekker idee heb jij van een relatie.. is dat echt allemaal zo erg? Die bossen onder je oksel word je zelf toch ook op een gegeven moment zat? Daar gaat het helemaal niet om. Misschien moet je gewoon weer eens een leuke vent tegenkomen waar je helemaal gek op bent, dan zie je opeens ook weer de fijne dingen. Nu zie je alleen maar sleur dingen uit je oude relatie..



Maar ok.



Het is ook best raar als je ex een kind krijgt. Je bent er toch mee bezig. Jij vindt dat je niet voldoet of iets dergelijks. Je legt jouw situatie naast de zijne en ziet dan een verschil ofzo? Is dan onderbewust toch wel jouw ideaal een huisje boompje beestjes bestaan? Dat is toch niks om je voor te schamen?
Ja ik scheer me tenslotte ook als ik vrijgezel ben :-)
ehm....nogeensdan...er staat wel degelijk een reactie van gigant...
Sorry, ik had die enorme toelichting op het topic niet gezien in mijn haast, zat een beetje met de afstandsbediening te spelen....
Alle reacties Link kopieren
hoi gigant,ik snap je wel,zit er ook mee dat mijn kinderen nu op vakantie zijn met hun vader en zijn nieuwe vriendin.

Zelf ben ik na 6 jaar weer aan een relatie gegaan en die wil niet lukken.

Ik heb voor mij en de kinderen een goed bestaan opgebouwd,leuk huis ,prima baan etc.

Maar die leegte die je soms voelt...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven