Zonvakantie boeken via vakantieveilingen, hoe???

20-10-2010 22:07 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zie regelmatig heel mooie last-minute-aanbiedingen voor zonvakanties voorbij komen op vakantieveilingen.nl

Zo leuk, dat wij eigenlijk wel op die manier iets willen gaan boeken.

Maar wat ik mij nu afvraag...

Vaak zag ik vakanties waarbij je 2 dagen later al vertrok... hoe gaat dat dat met tickets enzo? Dat kan toch bijna niet meer per post? Iemand ervaring met het boeken, en beleven van zo'n last-minute-vakantie?
volgens mij krijg je dan een E ticket per mail of op schiphol de papieren halen.
quote:smurfjes schreef op 20 oktober 2010 @ 22:07:

Ik zie regelmatig heel mooie last-minute-aanbiedingen voor zonvakanties voorbij komen op vakantieveilingen.nl

Zo leuk, dat wij eigenlijk wel op die manier iets willen gaan boeken.

Maar wat ik mij nu afvraag...

Vaak zag ik vakanties waarbij je 2 dagen later al vertrok... hoe gaat dat dat met tickets enzo? Dat kan toch bijna niet meer per post? Iemand ervaring met het boeken, en beleven van zo'n last-minute-vakantie?Mijn ouders hebben op die manier een week Portugal geboekt vorig jaar, inchecken was online, verder een heerlijke vakantie gehad voor 300 euro met 2 personen.
Of je haalt de tickets op bij de luchthaven op de dag van vetrek. Lees wel eerst alle voorwaarden en wat wel of niet is inbegrepen voor je boekt.
Wat mij ook opvalt dat veel dezelfde vakanties voorbij komen. En ga je dan op de site van die aanbieder kijken, dan zijn ze daar niet eens echt veel duurder.
Let op dat je wel weg kunt op de datum dat die reis is.

En idd kijk ook rond bij de aanbieders want soms is het daar goedkoper.
Klopt, niet alle reizen zijn daar uiteidelijk goedkoper....

Sowieso zal ik, voor ik boek, even goed kijken wat voor accomodatie het is.

Maar zo te lezen kan je de tickets dus gewoon dan op Schiphol of via internet krijgen.
Ja tickets komen waarschijnlijk gewoon via de mail,ik heb geloof ik al in geen 5 jaar tickets via de post gekregen.
quote:dolfje schreef op 21 oktober 2010 @ 22:48:

Ja tickets komen waarschijnlijk gewoon via de mail,ik heb geloof ik al in geen 5 jaar tickets via de post gekregen.

Ik heb niet zoveel ervarig met tickets...

Vorig jaar voor het eerst in héél veel jaar gevlogen en toen hebben we alles via een reisbureau geregeld. Ook de tickets hebben we daar gehaald.

Ik vind trouwens op dit moment de prijzen van de aanbiedingen voor zonvakantie aardig oplopen op vakantieveilingen.nl.....
Let op: soms is het ook zonder vliegticket/vervoer, dus dan wordt het alsnog heel duur.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven