Mode & Beauty alle pijlers

skinny jeans en dikke billen

29-11-2007 23:09 74 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben heel erg aan het twijfelen over de aanschaf van skinny jeans. Vind ze erg leuk, mijn twijfel bestaat er vooral uit of een skinny jeans mij wel staat met mijn dikke billen en stevige bovenbenen. Ik heb maat 44-46.

Wat vinden jullie, kan dat? Of vinden jullie het echt geen gezicht?
Hier nog iemand die nieuwsgierig is! Ik heb maat 42 en vind persoonlijk laarzen over broek erg mooi en dan is een skinny het handigst. Helaas heb ik vrij stevige kuiten en ik ben bang dat ik door het geheel hele korte, dikke benen ga krijgen. Dus, sla ik, denk ik, de trend maar over en wacht op iets anders leuks wat mij wel leuk staat.



Sommigen zeggen dat je dan beter een legging kunt nemen, maar het is mij niet duidelijk wat dan het verschil is. Een legging tekent net zo erg als een skinny, misschien nog wel meer door gebrek aan stiksels en naden.

En nutiekjes vind ik helemaal vreselijk!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anno78,



Wat je niet moet vergeten, is dat ieder figuur do's en dont's qua kleding heeft. Ik snap dat je zo'n skinny jeans erg leuk vind staan met laarzer er overheen maar je moet denk ik accepteren dat zo'n type broek niet voor de vollere dames onder ons is weggelegd.



Persoonlijk vind ik dat als je al wat voller bent je geen slobberbroeken moet dragen [dan lijk je gelijk 10 kilo zwaarder] maar een skinny jeans is dan wel weer het andere uiterste.



Zelf heb ik maat 40 en koop ik mijn broeken bij Esprit. Die zitten erg lekker [moet je wel de broeken nemen waar een soort elastisch goedje in is verwerkt] en kleden mooi af.



Veel succes!
Alle reacties Link kopieren
Lekker doen!! Met een wijde wat langere trui of jurk vind ik het heel leuk staan... bij dikke en dunne meiden.

Ik draag ze zelf ook (mt36) en mijn vriendin (mt42) ook... en t staat ons beide goed :-)



Ik vind een legging lelijker staan bij dikkere meiden... vaak zie je de cellilutes ende vetbobbels bij de knieen zo erg. Bij een skinnyjeans vind ik dat minder opvallend.
Ik heb maat 40/42 bij 1.75 en 2 skinny broeken in groen en blauw welke ik bij de SPS heb gekocht en ze zitten erg lekker.Ik krijg alleen maar positieve reacties.Je moet gewoon de juiste maat kiezen en de goede combinatie.Ik zou daar zeker geen naveltruitje overheen dragen maar gewoon een leuk t-shirt,trui of shirt.Als jij je erin lekker voelt dan straal je dat ook uit.Ik vind ze lekker zitten en helemaal niet te strak bij me zitten.Mijn lichaam is goed in proportie dooe het vele sporten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben het wel eens met Ine, het gaat ook vooral om hoe je benen gevormd zijn. Een goede vriendin van mij heeft maatje 38/40 en vrij stevige billen, maar ze heeft hele lange benen en mooie smalle kuiten. Ze heeft pasgeleden een skinny gekocht en ik was zelfs jaloers, zo mooi stond het (idd met zo'n lange trui met een riem erover en laarzen). Ik ben zelf vrij slank, iig maatje 36, en IK kan zo'n broek weer niet aan, omdat mijn benen gewoon te kort zijn en mijn kuiten weer te stevig (krijg laarzen ook vaak niet dicht), hoewel ik dus wel de "juiste" kledingmaat voor zo'n broek heb.

Dus, wat hebben we nu geleerd ;-) ? Staat bij iedereen anders, dus laat je door een goede vriendin of iemand anders die eerlijk is gewoon adviseren, dan weet je het zeker.
Alle reacties Link kopieren
Geen gezicht. Daarvoor hebben ze nou juist de bootcut uitgevonden.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 1.77 en heb maat 38, niet dik dus. Maar met een echte skinny jeans, zelfs als ik ze een maat groter pas, lijk ik een propje met vet op plekken waar ik het normaal nooit zie zitten. Ik kan me dan ook niet voorstellen dat het met maat 44 wél mooi is en zou het je afraden.



Wat je wel kunt doen is een broek zoeken die rechte pijpen heeft. Als je die in een donkere stof neemt en eventueel ook een maat groter dan normaal kan het misschien wel mooi zijn.
Alle reacties Link kopieren
Skinny's zijn alleen mooi bij skinny's vind ik

Zelfs met maat 38 is een skinny eigenlijk al niet echt mooi meer!

Omdat de broek zo nauw naar je enkels toeloopt leg je enorm de nadruk op je heupen en kont. En ja...als die maat 44/46 hebben..

Ik zie het helaas wel regelmatig rondlopen en snap ook niet waarom vrouwen dat doen....over het algemeen wil je dat kleding je toch mooier maakt??

Niet dat je er modieus bij loopt maar dat je er eigenlijk niet uiziet.

Dus nee...skinny jeans voor maat 44/46 vind ik eigenlijk echt geen porum

Maat 38 is zo'n beetje het randje en daar vind ik het vaak al niet mooi bij staan
Alle reacties Link kopieren
Maat 38 het randje?? Jee ik schrik van die reacties hier. Bij een lange vrouw met maat 38 staat het juist superslank.



Het is net hoe je bent verdeeld, als je goede proporties hebt staat het gauw goed. Bij de een is maat 38 stevig bij een lengte van 1.50 bij de ander is het juist weer slank met bv een lengte van 1.75.



De maat wil niks zeggen. Ja oke maat 44/46 is wel stevig, maar als ze het mooi vind staan waarom niet. Als je je er fijn in voelt is het prima! Heb zelf maat 36, maar geen rollen die eroverheen hangen hoor, denk dat het echt mee te maken hebt of je lichaam in verhouding is...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf maat 42(sinds kort, was een half jaar geleden nog 46) en zo'n skinny jeans vind ik geen gezicht, zit ook niet eens prettig. In een leuke heupbroek/jeans in donkere denim van G Star, met rechte pijpen (en dan maar gewoon de laarzen onder je broek) lijk ik veel slanker. Voor mij dus geen skinny jeans, al moet iedereen lekker zelf weten hoe hij of zij er bij wil lopen.



Wat ik jammer vind is dat mensen iets aantrekken omdat het mode is, ook al zien ze er dan niet uit....
Het gaat idd om de verhoudingen. Heb je redelijk slanke beneb en vooral wat langere benen dan kan het ook wel met een grotere maat. Maar als je brede heupen en een grote kont hebt, dan maakt een skinny je kont alleen maar groter. ik heb maat 42 maar dus wel een dikke kont en ik waag me er niet aan. ook je broek in je laarzen maakt je benen alleen maar korter en je heupen en je kont breder, dus ook dat is als je geel°n lange benen hebt niet echt flatteus. Kun je beter zo´n kuitbroek ) met een klein splitje aan de onderkant, dragen en dan laarzen er onder. en idd een lange trui of vest er op.

Let er bij tuniekjes op dat ze onder je borsten vallen en niet er op, dan wordt t al heel snel een tent.
Alle reacties Link kopieren
Anno87, je schrijft dat je dikke billen en bovenbenen hebt. Maar als je dan een skinnyjeans aantrekt en je laarzen over je broek dan leg je toch juist het accent heel erg op de bovenkant?

Het lijkt mij niet mooi. Ik vind skinny jeans toch al iets wat bijna niemand echt staat.

Volgens mij kun je beter een broek aantrekken met langere pijpen die wat wijder vallen. Daaronder laarzen met een hak, dan lijken je benen langer en slanker.

Heb zelf stevige benen en zal nooit een skinny jeans of een legging dragen.
Alle reacties Link kopieren
Gisteren heb ik (maat 40-42, 1.78m, brede heupen, lange benen) voor het eerst zo'n broek aangepast in de winkel, gewoon om even te kijken hoe het staat. En jawel, het stond nog leuk ook! Bij de laarzen in en een normaal truitje erop.

Toch heb ik em niet gekocht. Voelde me echt een sulletje in tè hippe kleren.(normaal ga ik redelijk behoudend/ klassiek over straat). Maar het kàn dus wel met een wat grotere maat en brede heupen...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geen fan van skinny jeans, ik vind het gewoon niet mooi ookal ben je heel slank. Ik hou gewoon niet van het model. Maar goed, los daarvan...je ziet álles in zo'n broek. Elke blubbertje en je krijgt vaak ook een zwembandje erboven omdat ze strak zitten. Ik draag nu rechte spijkerbroeken (Esprit of Cars).
Ik ben mijn eigen bananenschil
Alle reacties Link kopieren
Mijn stelling is nog steeds dat mensen moeten dragen waar ze zichzelf lekker in voelen.Of je nou gothic,punk,alto of kakker bent,dan maakt het niet uit wat anderen ervan vinden.Ik draag zelf regelmatig gothickleding waar ik in het algemeen veel positieve reacties op krijg. Maar ik wordt ook wel eens nageroepen met "heks'enzo..Maar zelf voel ik me heerlijk in mijn jurken,hoewel ik ook maat 40 heb.Ik weet niet wie de skinny jeans ooit uitgevonden heeft,maar ik ben er geen fan van.Het is de reden dat jonge meisjes zich uithongeren,om er als Kate Moss uit te zien.Ik heb ook ooit zo n periode gehad,en ben van maat 42 naar maat 36,naar nu maat 40 gegaan.

Maar het was de rotste tijd van mijn leven.Ik ben nu veel happier.Dus je moet zelf weten wat je aantrekt,waar jij je prettig in voelt.!!!!
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk Gothica, ben ik helemaal met je eens. Gewoon dragen wat je zelf leuk vindt. En je kan een spijkerbroek toch altijd terugbrengen/ruilen. Misschien dan gewoon een skinny jeans kopen, thuis eens rustig bekijken en als het je toch niet bevalt: hup terugbrengen die broek!
Ik ben mijn eigen bananenschil
Best leuk bedacht, dat dragen wat je leuk vind, maar als je afwijkende kleren draagt krijg je daar wel blikken en opmerkingen over, en daar moet je maar net zin in hebben.



Ooit was ik redelijk alternatief, inclusief felgekleurde hanenkam en veiligheiddspeld in mijn oor, maar dan wordt je dus wel in enke winkel aangekeken alsof je de bioel komt leegroven en pakken mensen hun tasjes en kindere steviger beet als jij in de buurt komt.



Nu zlal dat latse met een strakke jeans wel meevallen, maar als je het echt niet kunt hebben, gaat er op een dag iemand roepen "wat heb jij een dikke reet". heb je daar oprecht schijt aan, dan gewoon kopen die skinny. Het feit dat TO hier een topic opent geeft m.i. echter al aan dat ze ws geen schijt heeft aan dat soort opmerkineg. en da kan ik alleen maar zeggen. pas er een an, bekijk jezelf van alle kanten in de spiegel en wees kritisch. Bij twijfel, niet inhalen. Het is ook zonde van je geld als je skinny in de kast hangt omdat je m niet aandurft.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf een skinny jeans in maat 46. Alhoewel... het is geen 'echte' skinny jeans, het is gewoon een strakke spijkerbroek ;-)

Maar ik draag hem natuurlijk alleen met een omslagjurkje erover. No way dat ik 'm als gewone broek zou dragen :-O



Waar ik me nu weer zorgen over maak is dat deze skinny jeans me iets te wijd is geworden, kan dat wel? X-D
Alle reacties Link kopieren
Ik zie vaak meiden lopen met een flinke kont en flinke benen, met skinny jeans en / of de laarzen over de broek. Het eerste dat dan in me opkomt is toch: had wat anders aangetrokken, géén gezicht. Je kan wel een skinny jeans kopen, tuniekje erop en dan gewoon pumps eronder doen. Persoonlijk vind ik laarzen over de broek het accent nog eens extra op de billen en benen leggen, dus als dat niet je sterkste punt is: niet doen. Zeker niet als je benen en billen in verhouding met je taille extra breed zijn/lijken. Je kunt dan beter de nadruk op je slankere taille leggen.
gothica schreef op 01 december 2007 @ 13:46:

Mijn stelling is nog steeds dat mensen moeten dragen waar ze zichzelf lekker in voelen.Of je nou gothic,punk,alto of kakker bent,dan maakt het niet uit wat anderen ervan vinden.Ik draag zelf regelmatig gothickleding waar ik in het algemeen veel positieve reacties op krijg. Maar ik wordt ook wel eens nageroepen met "heks'enzo..Maar zelf voel ik me heerlijk in mijn jurken,hoewel ik ook maat 40 heb.Ik weet niet wie de skinny jeans ooit uitgevonden heeft,maar ik ben er geen fan van.Het is de reden dat jonge meisjes zich uithongeren,om er als Kate Moss uit te zien.Ik heb ook ooit zo n periode gehad,en ben van maat 42 naar maat 36,naar nu maat 40 gegaan.

Maar het was de rotste tijd van mijn leven.Ik ben nu veel happier.Dus je moet zelf weten wat je aantrekt,waar jij je prettig in voelt.!!!!




Daar ben ik het helemaal mee eens.You go girl!!!Als jij je lekker voelt in je kleding dan straal jij dat ook uit.Je schrijft dat je van gothic houdt.Bij ons bedrijf verkopen we altermatieve kleding en ook een beetje gothic.Ik denk dat degene die je achterna roepen gewoon jaloers zijn en dat zegt meer over hun dan over jou.Je hebt een mooi stukje geschreven...

:smile:
Alle reacties Link kopieren
Hoi Anno78,



ga gewoon eens naar de winkel (met een vriend/vriendin/zus/ofzo) en pas zo'n skinny jeans eens. En kijk hoe je het vind staan, vraag ook om de mening van de persoon die met je mee gaat. Als jij het leuk vind, en je er lekker in voelt, moet je m gewoon kopen, en jezelf mooi voelen :-)



trouwens, ik weet niet hoe t in nederland is (ben er al een tijd niet geweest) maar hier in engeland lopen zelfs jongens/mannen in skinny jeans...en niet alleen homo's maar ook van die gothic typjes, en het kan hun blijkbaar ook nix schelen wat anderen daar van vinden, als zij dat willen moeten ze dat doen. niet iedereen heeft immers de zelfde smaak qua kleding en stijl.
Alle reacties Link kopieren
Hey,



Ik vind het alleen mooi bij jouw maat als je ook lang bent...dus ik weet ik weet niet hoe lang jij bent anno78?
Lengte scheelt wel, maar is ook niet zaligmakend. Ik ben 1.83 m lang en heb maat 44 maar ik zou dus NOOIT een skinny jeans aantrekken. Ik had er per ongeluk een keer een aan in een winkel (dacht dat het een gewone rechte broek was) en het was geen gezicht! Ik leek minstens 10 kg zwaarder en wie wil dat nou? :) Skinny jeans is for skinny people. Het heet niet voor niets SKINNY jeans.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind een skinny jeans alleen mooi bij mannen!! (mijn mening ;) )

en verder ben ik het eens met de stelling over dat je aan moet trekken waar JIJ je lekker in voelt!!!



Mieshka schreef op 02 december 2007 @ 18:19:

Skinny jeans is for skinny people. Het heet niet voor niets SKINNY jeans.
nee het heet een skinny jeans omdat hij strak zit als in skin van huid ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind skinny jeans ook superleuk staan, maar niet bij mij...

Ben 1,83 en heb maat 42, en ik zie er stukken slanker uit in een

legging/dikke maillot met een lange trui of rokje erover, en gewoon laarzen erbij, dan dat ik een skinny jeans aantrek.

Dus die trend laat ik maar aan me voorbij gaan....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven