kamer overnemen, maar wil niet de boekenplank!!I need advice
donderdag 28 oktober 2010 om 22:41
Ik ga de kamer van iemand overnemen, zij had mij eerder gevraagd of ik bepaalde spullen van haar wilde overnemen, nou geregeld. Gaat ze me vandaag sms-en of ze de boekenplanken mag laten zitten en als ik ze echt niet wil of ik ze er dan zelf af wilde halen (deze boekenplanken heb ik in eerste instantie niet van haar overgenomen), waarop ik MET MIJN STOMME KOP!!!! ja prima heb gezegd. Later heb ik haar ge-smst dat ik me heb bedacht en toen wilde ik haar bellen, tijdens het opslaan van haar nummer heb ik perongeluk op wissen geklikt en ze reageert ook niet op mijn mail. Ik baal hier zo ontzettend van, ik wil die stomme boekenplanken niet. Morgen heb ik een gesprek met de huisbaas om het huurcontract te ondertekenen en de kamer over te dragen. Wat moet ik tegen hem zeggen?? ik wil die planken niet en wanneer ik ze er uit haal en er blijft een gat oid in de muur zitten dan is dat mijn verantwoordelijkheid geworden!
Graag advies over hoe te handelen, a.u.b. niet zeggen dat het mijn eigen stomme schuld is want voel me al rot genoeg
bedankt alvast.
Graag advies over hoe te handelen, a.u.b. niet zeggen dat het mijn eigen stomme schuld is want voel me al rot genoeg
bedankt alvast.
donderdag 28 oktober 2010 om 22:51
Mijn zus woonde ooit in een studentenhuis waar je niet mocht boren in de muren, is jou iets bekend over je bijna kamer?
Maar noem het ajb geen klussen, het zijn wat gaatjes om dicht te smeren, geen verbouwing.
Nogmaals, deze dame is wat slimmer dan jij, je hebt je laten overbluffen. Goede les en je hebt dit weekend een leuk klusje.
Maar noem het ajb geen klussen, het zijn wat gaatjes om dicht te smeren, geen verbouwing.
Nogmaals, deze dame is wat slimmer dan jij, je hebt je laten overbluffen. Goede les en je hebt dit weekend een leuk klusje.
donderdag 28 oktober 2010 om 22:52
quote:leyla88 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:51:
nou het is best wel een ramp, ik wil m'n bureau daaronder zetten en wil die dingen daar niet tegenover zien.
en ja miss stel ik me aan maar ben er wel erg pissig over.
hoeft er na het plamuur geen verf overheen??
Ja, verf
Zo n blik kan je kopen in een doe het zelf zaak.
nou het is best wel een ramp, ik wil m'n bureau daaronder zetten en wil die dingen daar niet tegenover zien.
hoeft er na het plamuur geen verf overheen??
Ja, verf
Zo n blik kan je kopen in een doe het zelf zaak.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Sommige mensen krijgen ook wel hele grote problemen te verwerken he...
meis... ik zou hulp zoeken... praat er over want het is wel duidelijk dat de boekenplanken je knap dwars zitten. Een tweedegraads (rangs?) therapeut kan je hier vast beter mee helpen dan wij. En probeer het anders bij slachtofferhulp, want je bent duidelijk slachtoffer van grove oplichterij!
meis... ik zou hulp zoeken... praat er over want het is wel duidelijk dat de boekenplanken je knap dwars zitten. Een tweedegraads (rangs?) therapeut kan je hier vast beter mee helpen dan wij. En probeer het anders bij slachtofferhulp, want je bent duidelijk slachtoffer van grove oplichterij!
quote:Zwuppeliennn schreef op 28 oktober 2010 @ 22:50:
[...]
Niks kreng zeg. Doe eens even normaal. Ze heeft je een gewone vraag gesteld en jij reageert daar op z'n minst nogal bijzonder op.
Ik neem toch aan dat je wel een schroef uit de muur kan draaien? Daarna haal je een tube plamuur (ziet er net zo uit als een tandpastatube, ook qua inhoud) en je spuit het in het gat en smeer het met een (plamuur)mes netjes af. Dat is echt geen hogere wiskunde. Kan iemand met 6 linkerhanden nog.
Vind wel dat ze het geld voor de plamuur en arbeidsloon moet verhalen op het kreng
Gevalletje Rijdende Rechter?
[...]
Niks kreng zeg. Doe eens even normaal. Ze heeft je een gewone vraag gesteld en jij reageert daar op z'n minst nogal bijzonder op.
Ik neem toch aan dat je wel een schroef uit de muur kan draaien? Daarna haal je een tube plamuur (ziet er net zo uit als een tandpastatube, ook qua inhoud) en je spuit het in het gat en smeer het met een (plamuur)mes netjes af. Dat is echt geen hogere wiskunde. Kan iemand met 6 linkerhanden nog.
Vind wel dat ze het geld voor de plamuur en arbeidsloon moet verhalen op het kreng
Gevalletje Rijdende Rechter?
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 28 oktober 2010 om 22:53
quote:leyla88 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:51:
hoeft er na het plamuur geen verf overheen??Neehoor, na het plamuren hoeft er niet persé verf overheen... je zegt gewoon dat het stippeltjesbehang was.
hoeft er na het plamuur geen verf overheen??Neehoor, na het plamuren hoeft er niet persé verf overheen... je zegt gewoon dat het stippeltjesbehang was.
donderdag 28 oktober 2010 om 22:55
quote:leyla88 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:53:
nou NEE ik kan geen schroef uit de muur draaien.
het heeft er natuurlijk ook mee te maken, als het verkeerd is geboord or whatever, blijft die verantwoording van schade op mij liggen en daar ben ik erg pissig over.
Waar heb je die kamer trouwens voor nodig??
Studeer je???
nou NEE ik kan geen schroef uit de muur draaien.
het heeft er natuurlijk ook mee te maken, als het verkeerd is geboord or whatever, blijft die verantwoording van schade op mij liggen en daar ben ik erg pissig over.
Waar heb je die kamer trouwens voor nodig??
Studeer je???
donderdag 28 oktober 2010 om 22:55
quote:diaantje1971 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:50:
Sjee wat ben jij een huilie zeg.
Maar dat is toch helemaal niet neutraal reageren Diaantje??
@TO: je stelt je aan: zie het als een uitdaging. Nu kun je, naast studeren, ook nog leren klussen... Doe niet zo moeilijk, trek die planken (voorzichtig!) van de muur af, vul de gaatjes met muurvuller en gooi er een lik verf tegenaan... Tjeezzz, je kan het jezelf ook moeilijker maken dan het is he?
Sjee wat ben jij een huilie zeg.
@TO: je stelt je aan: zie het als een uitdaging. Nu kun je, naast studeren, ook nog leren klussen... Doe niet zo moeilijk, trek die planken (voorzichtig!) van de muur af, vul de gaatjes met muurvuller en gooi er een lik verf tegenaan... Tjeezzz, je kan het jezelf ook moeilijker maken dan het is he?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
donderdag 28 oktober 2010 om 22:56
donderdag 28 oktober 2010 om 22:56
donderdag 28 oktober 2010 om 22:57
quote:Hasse88 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:55:
[...]
@TO: je stelt je aan: zie het als een uitdaging. Nu kun je, naast studeren, ook nog leren klussen... Doe niet zo moeilijk, trek die planken (voorzichtig!) van de muur af, vul de gaatjes met muurvuller en gooi er een lik verf tegenaan... Tjeezzz, je kan het jezelf ook moeilijker maken dan het is he?Ik reageer over het algemeen erg neutraal, maar dit soort mensen halen echt het slechtste in me naar boven.
[...]
@TO: je stelt je aan: zie het als een uitdaging. Nu kun je, naast studeren, ook nog leren klussen... Doe niet zo moeilijk, trek die planken (voorzichtig!) van de muur af, vul de gaatjes met muurvuller en gooi er een lik verf tegenaan... Tjeezzz, je kan het jezelf ook moeilijker maken dan het is he?Ik reageer over het algemeen erg neutraal, maar dit soort mensen halen echt het slechtste in me naar boven.
donderdag 28 oktober 2010 om 22:58
Ik zou de kamer niet nemen. Zijn ze nou helemaal gek geworden? Jou opzadelen met BOEKENPLANKEN! Sommige mensen zijn werkelijk tot alles in staat he, dat blijkt maar weer. Ik zou aanklagen, de huurster en de huisbaas en je eventuele kamergenoten er ook bij. Eventueel kun je dit topic ook op psyche zetten, ik kom daar niet zoveel maar volgens mij zijn veel mensen daar bereid om je op te vangen en geestelijke ondersteuning te geven.