Geld & Recht alle pijlers

kamer overnemen, maar wil niet de boekenplank!!I need advice

28-10-2010 22:41 168 berichten
Ik ga de kamer van iemand overnemen, zij had mij eerder gevraagd of ik bepaalde spullen van haar wilde overnemen, nou geregeld. Gaat ze me vandaag sms-en of ze de boekenplanken mag laten zitten en als ik ze echt niet wil of ik ze er dan zelf af wilde halen (deze boekenplanken heb ik in eerste instantie niet van haar overgenomen), waarop ik MET MIJN STOMME KOP!!!! ja prima heb gezegd. Later heb ik haar ge-smst dat ik me heb bedacht en toen wilde ik haar bellen, tijdens het opslaan van haar nummer heb ik perongeluk op wissen geklikt en ze reageert ook niet op mijn mail. Ik baal hier zo ontzettend van, ik wil die stomme boekenplanken niet. Morgen heb ik een gesprek met de huisbaas om het huurcontract te ondertekenen en de kamer over te dragen. Wat moet ik tegen hem zeggen?? ik wil die planken niet en wanneer ik ze er uit haal en er blijft een gat oid in de muur zitten dan is dat mijn verantwoordelijkheid geworden!

Graag advies over hoe te handelen, a.u.b. niet zeggen dat het mijn eigen stomme schuld is want voel me al rot genoeg :(

bedankt alvast.
Mijn zus woonde ooit in een studentenhuis waar je niet mocht boren in de muren, is jou iets bekend over je bijna kamer?

Maar noem het ajb geen klussen, het zijn wat gaatjes om dicht te smeren, geen verbouwing.

Nogmaals, deze dame is wat slimmer dan jij, je hebt je laten overbluffen. Goede les en je hebt dit weekend een leuk klusje.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je die kamer maar beter helemaal kan afzeggen. Je klinkt zo onvolwassen dat je beter nog maar even bij pappa kan blijven wonen. Als een tube muurvuller en en emmer latex te moeilijk voor je is moet je echt lekker thuis blijven wonen.
quote:leyla88 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:51:

nou het is best wel een ramp, ik wil m'n bureau daaronder zetten en wil die dingen daar niet tegenover zien.

en ja miss stel ik me aan maar ben er wel erg pissig over.

hoeft er na het plamuur geen verf overheen??

Ja, verf

Zo n blik kan je kopen in een doe het zelf zaak.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Sommige mensen krijgen ook wel hele grote problemen te verwerken he...

meis... ik zou hulp zoeken... praat er over want het is wel duidelijk dat de boekenplanken je knap dwars zitten. Een tweedegraads (rangs?) therapeut kan je hier vast beter mee helpen dan wij. En probeer het anders bij slachtofferhulp, want je bent duidelijk slachtoffer van grove oplichterij!
En anders plak je een poster van Justin Bieber over de gaten heen. Klaar!!!
quote:Zwuppeliennn schreef op 28 oktober 2010 @ 22:50:

[...]

Niks kreng zeg. Doe eens even normaal. Ze heeft je een gewone vraag gesteld en jij reageert daar op z'n minst nogal bijzonder op.

Ik neem toch aan dat je wel een schroef uit de muur kan draaien? Daarna haal je een tube plamuur (ziet er net zo uit als een tandpastatube, ook qua inhoud) en je spuit het in het gat en smeer het met een (plamuur)mes netjes af. Dat is echt geen hogere wiskunde. Kan iemand met 6 linkerhanden nog.

Vind wel dat ze het geld voor de plamuur en arbeidsloon moet verhalen op het kreng

Gevalletje Rijdende Rechter?
Frankly my dear, I don"t give a damn
Tjonge inderdaad een ramp, afzeggen die kamer en een kamer huren in een instelling waar je 24 uurszorg kunt krijgen. Als dit al een ramp voor je is, vraag ik mij af hoe jij ooit zelfstandig moet gaan wonen.
Je kan er verf overheen doen, een behangetje, een kleedje, een schilderijtje....wees creatief joh.

Wees blij dat je een kamer hebt zou ik zeggen en maak je niet zo druk. Een beetje zen kan geen kwaad

Wat denk je zelf? Ik weet niet welke kleur de muur heeft en welke eisen jij aan je muur stelt maar witte plamuur steekt wel af.

(Ben je 22 ?!)
nou NEE ik kan geen schroef uit de muur draaien.

het heeft er natuurlijk ook mee te maken, als het verkeerd is geboord or whatever, blijft die verantwoording van schade op mij liggen en daar ben ik erg pissig over.
quote:leyla88 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:51:

nou het is best wel een ramp, ik wil m'n bureau daaronder zetten en wil die dingen daar niet tegenover zien.

en ja miss stel ik me aan maar ben er wel erg pissig over.

hoeft er na het plamuur geen verf overheen??Neehoor, na het plamuren hoeft er niet persé verf overheen... je zegt gewoon dat het stippeltjesbehang was.
Ik zeg bel John W.

Heb je weleens heel serieus geprobeerd om een schroef uit de muur te draaien?

Tip: Je moet de andere kant op draaien!
Ik zit echt met verbazing je reacties te lezen. Hoe zijn je huisgenoten?
quote:leyla88 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:53:

nou NEE ik kan geen schroef uit de muur draaien.

het heeft er natuurlijk ook mee te maken, als het verkeerd is geboord or whatever, blijft die verantwoording van schade op mij liggen en daar ben ik erg pissig over.

Waar heb je die kamer trouwens voor nodig??

Studeer je???
haha nou ja kan hier best wel om lachen, doet me raar genoeg dan weer goed en besef dat ik me aanstel.

nogeeerisdan ja ben 22
quote:diaantje1971 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:50:

Sjee wat ben jij een huilie zeg.

Maar dat is toch helemaal niet neutraal reageren Diaantje??

@TO: je stelt je aan: zie het als een uitdaging. Nu kun je, naast studeren, ook nog leren klussen... Doe niet zo moeilijk, trek die planken (voorzichtig!) van de muur af, vul de gaatjes met muurvuller en gooi er een lik verf tegenaan... Tjeezzz, je kan het jezelf ook moeilijker maken dan het is he?
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Waar ben je nu precies boos om?
Oh, those were the days... Wat heerlijk toch dat een paar plankjes een 'ramp' zijn en een voormalig huurster die vraagt of je ze wil overnemen een 'kreng' is en 'erg pissig' zijn. Meisje, echt waar, koester nog even dat dit de ergste dingen in je leven zijn.

Ik vraag me serieus af hoe het straks moet als een lampje niet meer werkt, kan ze die wel vervangen of heeft ze daar ook het Viva hulpteam voor nodig?
quote:leyla88 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:53:

nou NEE ik kan geen schroef uit de muur draaien. het heeft er natuurlijk ook mee te maken, als het verkeerd is geboord or whatever, blijft die verantwoording van schade op mij liggen en daar ben ik erg pissig over.Zo moeilijk is dat niet hoor.
Ondertussen pakt de meelezende oudbewoonster trillend van angst haar gereedschapskoffer, schrijft 'verf' op haar to do lijstje, belt haar ouders voor een plamuurmes, onderwijl got me on my knees layla neuriend.
quote:Hasse88 schreef op 28 oktober 2010 @ 22:55:

[...]

Maar dat is toch helemaal niet neutraal reageren Diaantje??

@TO: je stelt je aan: zie het als een uitdaging. Nu kun je, naast studeren, ook nog leren klussen... Doe niet zo moeilijk, trek die planken (voorzichtig!) van de muur af, vul de gaatjes met muurvuller en gooi er een lik verf tegenaan... Tjeezzz, je kan het jezelf ook moeilijker maken dan het is he?Ik reageer over het algemeen erg neutraal, maar dit soort mensen halen echt het slechtste in me naar boven.
Ach weet je, ik zou die kamer gewoon niet nemen. Gewoon niet doen.
Ik zou de kamer niet nemen. Zijn ze nou helemaal gek geworden? Jou opzadelen met BOEKENPLANKEN! Sommige mensen zijn werkelijk tot alles in staat he, dat blijkt maar weer. Ik zou aanklagen, de huurster en de huisbaas en je eventuele kamergenoten er ook bij. Eventueel kun je dit topic ook op psyche zetten, ik kom daar niet zoveel maar volgens mij zijn veel mensen daar bereid om je op te vangen en geestelijke ondersteuning te geven.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven