allebei verliefd...allebei getrouwd...allebei kinderen..wat nu ?

23-07-2007 12:39 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
hallo , ik ben al 7 jaar getrouwd waarvan de laatste jaren , we leven als broer en zus

nu heb ik op internet via een side niet eens een dating of een chatside maar via een spel iemand leren kennen waarmee het gezellig begon, allebei zonder de intentie om er maar iets verder mee te willen

maar het werd al snel meer als gezellig kletsen , we kunnen veel aan elkaar kwijt en zo werden de gevoelens al snel meer

we zijn nu een maand of 5 verder en ik ben zwaar verliefd

(andersom ook )

we hebben elkaar een paar keer ontmoet ( niet veel want we wonen ontzettend ver uitelkaar)

maar die paar keren voelde zo puur en intens dat is nauwelijks te beschrijven

maar je voelt het al aankomen !  wat nu... allebei willen we bij elkaar zijn

maar hij heeft 2 kleine kinderen en ik een dochter van 8 , we wonen enorm ver van elkaar

ik heb een jaar geleden een huis gekocht met mijn man wat bijna klaar is

hij wil zijn kinderen niet missen ,wat begrijpelijk is

ik ben niet meer gelukkig thuis ,eigenlijk zijn mijn ogen geopend hierdoor,leefde al jaren in de sleur maar diep van binnen was het geluk al heel lang weg

een van de moeilijke dingen is dat je er met niemand over praten kan vandaar ik het het hierop deze side zet in hoop op  raad steun of wat je er dan ook over zou willen zeggen of ervaringen met hetzelfde

voel me momenteel een emotioneel wrak, je blijft in een cirkel hangen

wat gebeurt er allemaal wel niet al zouden we de stap nemen........

mischien moet ik hem wel alleen nemen

ik hoop op reacties en ervaringen alvast bedankt
Alle reacties Link kopieren




quote: minny reageerde



Wat nu...wat dacht je van...laten we zeggen..niet doen?! Ging dat maar zo gemakkelijk Minny, maar in dit geval is TO verliefd! VERLIEFD, die wil helemaal niet horen van stoppen.



Ooit iets dergelijks meegemaakt Minny?





Niet helemaal, maar ben weleens verliefd geweest terwijl ik er niks mee kon/mocht. En dat heb ik dus ook niet gedaan. Helemaal niks.
Alle reacties Link kopieren




quote: sandra1960 reageerde





quote: minny reageerde



Wat nu...wat dacht je van...laten we zeggen..niet doen?! Ging dat maar zo gemakkelijk Minny, maar in dit geval is TO verliefd! VERLIEFD, die wil helemaal niet horen van stoppen.



Ooit iets dergelijks meegemaakt Minny?





Niet helemaal, maar ben weleens verliefd geweest terwijl ik er niks mee kon/mocht. En dat heb ik dus ook niet gedaan. Helemaal niks.




Minny, een jaar geleden was ik het helemaal met je eens geweest, Ik ging er altijd van uit verliefdheid je kan overkomen maar je kan dan altijd kiezen om er niets mee te doen, de gevoelens gaan wel weer weg.

Inmiddels wacht ik al een jaar lang tot mijn verliefde gevoelens voor een collega overgaan. Ik heb nooit beseft hoe intens en langdurig die gevoelens kunnen zijn. Ik ben getrouwd en heb geen relatie met de collega, behalve dat we goede vrienden zijn. Het is iedere dag weer opnieuw knokken tegen die gevoelens.



Tegen TO zou ik wilen zeggen, vertel je man heel duidelijk hoe je over jullie huwelijk denkt. Misschien moet hij heel direct horen wat er volgens jou aan mankeert zodat hij mee kan beslissen of jullie huwelijk nog een echt huwelijk is. Sterkte!
Niet helemaal, maar ben weleens verliefd geweest terwijl ik er niks mee kon/mocht. En dat heb ik dus ook niet gedaan. Helemaal niks.
Wat een bijzondere insteek!! Die kom je hier niet vaak tegen :D
Alle reacties Link kopieren
Tja...het zat zo:



Ik kwam tijdens het uitgaan een ontzettend lekker ding tegen. Avondje mee gezoend en ik vond 'm errug leuk. Helaas was ik daar erg nonchalant in zodat hij verder ging kijken. Hij keek niet verder dan mijn beste vriendin...zucht... Zij was ook verliefd en stond er totaal niet bij stil dat ik ooit met 'm gezoend had. Waarom zou ze ook? Ik zei er niks over. Maar ondertussen wel ontzettend verliefd dus. En ik moest ze nog samen zien ook... Het maakte het er niet makkelijker op dat hij mij ondertussen ook steeds leuker begon te vinden! Maar ik heb nooit gezegd dat ik verliefd was of er ook maar over gepeinst om er iets mee te doen. Pas toen het uit was heb ik het er met haar over gehad en zij was stomverbaasd. Ach, zij is nog steeds mijn beste vriendin en hij is allang uit beeld. Ook al heeft hij het nog met mij geprobeerd toen het uit was met haar. Maar ja...dat voelde niet goed dus ook toen heb ik er niks mee gedaan.
je vroeg of ik veel van de andere man weet , nou als je dagelijks maanden met elkaar praat , geloof me ik weet een hoop en vertrouw hem voor 200 procent en andersom ook





En hier kun je ook de nodige kanttekeningen plaatsen. Ik heb zelf in het verleden heel veel gechat en een romance in cyberspace is heel wat anders dan in het echte leven. Je weet wat je verteld wordt, maar je hebt het niet echt uit ondervinding. Volgens mij heeft Eleonora dat ook al eerder gepost. Ik ben zelf ook wel eens via het scherm hoteldebotel van iemand geweest. Maar als je iemand dan "echt" meemaakt, kan dat uiteindelijk ontzettend tegenvallen. Daarom blijf ik ook zeggen, als je echt niet meer met je man verder wil of kunt, ga dan scheiden. Maar ga niet scheiden vanwege deze meneer. Misschien is hij een goede eye-opener voor je, maar hij zou niet de reden voor een scheiding moeten zijn.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven