Onzeker of sex met ex lekkerder was..

04-12-2007 12:37 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb sinds 2 maanden een hele lieve vriend, waar ik dolgelukkig mee ben. Ben alleen beetje onzeker omdat hij weleens heeft verteld, dat z'n ex eigenlijk de eerste was waar ie lekkere sex mee had, z'n vorige exen gaven niet zoveel om sex, wilden geen verschillende standjes doen, pijpen en beffen was maar vies enz.

Bij ons is de sex ook erg lekker en fijn, blijft alleen hangen dat ie heeft verteld dat z'n ex de eerste was waar ie lekkere sex mee had, ook al vindt ie 't met mij heerlijk, en doen wij precies dezelfde dingen die ie met z'n ex ook deed, blijft toch hangen....

Herkenbaar, of moet ik niet zeuren?.... :-(
misschien een beetje variatie aanbrengen in de dingen die hij met zijn ex deed, dan wordt het vergelijken al moeilijker.

niet echt tactisch van hem trouwens om dat te vertellen
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Heeft iedat uit zichzelf verteld of heb je m gevraagt hoe het met exen was?

de meeste vrouen zijn namelijk best goed in vrage naar iets wat ze nietwillen weten en zich dan druk maken over iets wanneer de man ervoor kiest om eerlijk te antwoorden in plaats van en complimentje liegen. Demeeste mannen snappen nu eenmaal niet dat ze moeten zeggen dat jij natuurlijk de allerleukste, allerliefste en allerlekkerste bent.

En die ex is niet voor niets ex. ik hebook een ex die heel heel goed in bed was, en mss wel beter dan huidige vlam. maar die ex was buiten bed een onuitstaanbare eikel, dus dan heb ik liever een leuk vriendje waar het ook buitebed leuk mee is.
Ik weet niet meer of ie er nou zelf mee kwam, we hadden het gewoon over sex, en toen zei ie dat ie met z'n laatste ex pas voor het eerst echt lekkere sex had, daarvoor heeft ie vriendinnen gehad die niet veel om sex gaven, erop en klaar zeg maar! Met mij is de sex ook lekker, maar zit me toch niet lekker en steeds na de sex denk ik, zou ie 't met haar lekkerder hebben gevonden? Afgelopen weekend vroeg ik het gewoon; was de sex met haar lekkerder dan met mij, hij zei was goeie sex ja, maar met jou ist ook heerlijk, ik doe met jou dezelfde dingen die ik met haar deed, dus dan vraag ik me af, oke als hij met mij precies dezelfde dingen doet als met haar, wat zou de sex met haar dan lekkerder maken? Hij zei, ik zeg toch ook niet dat 't met haar beter was, met jou ist heerlijk, en we kennen elkaar nog maar kort, zal alleen nog maar beter en fijner worden, omdat we elkaar dan beter kennen, en weten wat we fijn vinden...
Gewon ophouden et zeuren over die ex. Dat maakt de sex namelijk sowieso niet beter. waarom is het zooo belangrijk vor jou om te horen dat jij beter in bed bent dan zij? En stel hij wil iets dat jij niet wil en hij zegt "mijn ex deed dat wel"ga jij het dan ook doen? an ga je uiteindelijk heel ongelukkig worden door je eigen hersenspinsels.

De e is ex. geef haar geen rol in je relatie.
Ik vind het niet héél slim om nu na de seks te gaan vragen 'of het nu beter was met zijn ex of niet'... Zo leg je er wel heel veel nadruk op, en waarom zou je het willen weten?
Zit wat in!....

Vragen jullie je dat nooit af dan? Of hij de sex met een ex lekkerder vond?
Baloe,

De seks is anders.

Seks is niet met elkaar te vergelijken als het met een ander persoon gebeurd.

Je vraagt je het alleen maar af als je bevestiging nodig hebt of als je onzeker bent of je het wel goed doet.

Vraag gewoon eens wat hij wil en/of lekker vind en doe dat dan.

Simpel toch?
Nee dat vraag ik me nooit af.Ik vind dat niet relevant. Als die ex beter was geweest was ze geen ex geweest. en als ie beter kan krijgen dan mij, dan is ie vrij om te gaan.

Als ie de sex met mij niet lekker vind, dan kan ie daar over praten en als ik de sex met hem niet lekker vind, dan probeer ik hem zo te sturen dat het beter wordt. Exen hou ik liever buiten mijn relatie.
Baloe73 schreef op 04 december 2007 @ 14:39:

Zit wat in!....

Vragen jullie je dat nooit af dan? Of hij de sex met een ex lekkerder vond?
De enige meid met wie mijn vriend naast mij het bed heeft gedeeld, deed het slechter dan ik. X-D Die blijf stijf liggen en deed helemaal niks.
Was je erbij dan? Zegt je vriend dat niet alleen omdat ie zeker weet dat ie er bij jou nooit meer op mag als ie zegt dat de sex met zijn ex best lekkerr was? Gezien jouw andere topics lijkt me die kans namelijk best groot, dat jij het niet zou trekken als je dacht dat ex lekker was.
Misschien liep zn ex ook harder , zong ze mooier , waren dr tietjes groter , bakte ze lekkerdere appeltaarten , schreef ze sneller haar adres op , kon ze een mooier vogelnestje in de ringen maken............... allemaal punten waaraan jij dan ook gaat werken ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Bianca, ik ben nu meteen zwaar depressief, ga direct een zangles nemen, een kookcursus doen, hardlopen en op gymnastiek, want stel je voor dat ie anders teruggaat.
Krengiserweer schreef op 04 december 2007 @ 17:43:

Bianca, ik ben nu meteen zwaar depressief, ga direct een zangles nemen, een kookcursus doen, hardlopen en op gymnastiek, want stel je voor dat ie anders teruggaat.
psst............misschien was ze wel depressiever dan jij. :)
Vorige topics, misschien kan je dan m'n geheugen ff opfrissen Kreng?
Baloe73 schreef op 04 december 2007 @ 19:05:

Vorige topics, misschien kan je dan m'n geheugen ff opfrissen Kreng?
was voor Brummetje , die opmerking
Weet je , goeie sex........is niet eens meetbaar . Zelfs al zou hij jullie allebei een acht toekennen , dan nog kan jij aan het grootste deel van dat cijfer komen door bijvoorbeeld je enthousiasme en misschien "verdient " zijn ex de meeste punten voor haar techniek.......... Misschien heb je voor pijpen een drie en voor neuken een tien ....en zij voor beide onderdelen ( lijkt wel topsport ipv leuke hobby ) een zes.............. Zolang jullie het samen naar jullie zin hebben en open en eerlijk erover kunnen praten ( wensen etc ) is het toch príma ?

Heb jij geen eerdere bedgenoot gehad ? Stel dat jij dat soort vragen kreeg.......... enigszins genant wel , vind je niet ?
Dit is gewoon een variant op de "heb ik een dikke kont" vraag.

Als man kan je hierop geen goed antwoord geven.
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Ik heb meerdere bedgenoten gehad, en als dat aan me gevraagd wordt, zal ik er ook gewoon antwoord op geven, maar tis misschien ook beter om helemaal niet te willen weten of de sex met ex lekkerder was.

Zal wel voornamelijk m'n eigen onzekerheid zijn, misschien maar eens wat mee doen, maar ging er vanuit dat er meer meiden zich 't weleens afvroegen.
Baloe, even heel eerlijk................ zoent jouw vriend het alleralleralerlekkerste van iedereen met wie je ooit speeksel hebt uitgewisseld ? En zo ja ; ga je dat een volgend vriendje ook vertellen ?
Baloe73 schreef op 04 december 2007 @ 19:35:

Ik heb meerdere bedgenoten gehad, en als dat aan me gevraagd wordt, zal ik er ook gewoon antwoord op geven,

Dus als je vriend vraagt of hij de beste is zeg je bijvoorbeeld dat hij dat niet is, of dat hij de minste van allemaal is , desnoods ? En als hij vraagt wie het grootst geschapen is ?

Waarom dénk je dat hij dat niet gevraagd heeft ?

.
Das een moeilijke Bianca, hij zoent érg lekker, en ja hoor, zou een evt. volgend vriendje dat gewoon zeggen, heb ook wel 'ns een ex gehad die absoluut helemaal niet kon zoenen, jammer is dat! Als ie voor de rest best leuk is....
En als je een volgend vriendje daar nou erg onzeker mee maakt ? Die je de zin tot zoenen eigenlijk ontneemt ? Is dat handig ? Slim ? Tactisch ?

Nou , als jij zo op eerlijkheid staat............. maak je een rapport en vraag je hem die in te vullen . Misschien werkt het voor JOU wel , ....... maar dan niet gaan mokken dat je "maar " een zesje krijgt ofzo :)
Een rapport? haha....Gaat beetje erg ver hé!

Nee hoor, 't maakt de sex er idd niet leuker op, om te vragen of de sex met z'n ex beter was, dus deze dame houdt voortaan lekker haar mond, en geniet lekker van de vrijpartijen met hem...
Donkeyshot schreef op 04 december 2007 @ 19:30:

Dit is gewoon een variant op de "heb ik een dikke kont" vraag.

Als man kan je hierop geen goed antwoord geven.
Weleens meegemaakt Donkeyshot?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven