Mode & Beauty alle pijlers

Remedie tegen onderkin

04-12-2007 21:23 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal!

Even een vraag, heeft er iemand tips/ adviezen/ ervaringen om van een onderkin af te komen?

Zijn dr speciale oefeningen/ behandelingen voor en zo ja, welke raden jullie aan en waar?

Alvast bedankt!

xx
Uhm, liposuctie? Is wel heel erg pijnlijk hoor om te laten doen. :whoops:
anoniem_34274 wijzigde dit bericht op 04-12-2007 21:37
Reden: te snel op verstuur gedrukt
% gewijzigd
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Wat is er erg aan dan???

En heb je daar ervaring mee??
Heb je alleen een onderkin, of zit je verder ook niet helemaal strak in je vel?

Ik vraag dit omdat je onderkin vaak weggaat op het moment dat je afvalt, het is toch een vetophoping in je gezicht

Om dan alleen je onderkin weg te trainen lijkt me nogal moeilijk...
Nurse, is het niet zo dat je nu een onderkin hebt omdat je zwanger bent?
Zoals Fachat ook al zegt... Mijn onderkin verdwijnt nu ik aan het afvallen ben, vandaar mijn vorige vraag.
Nurse, zo te zien helpen de tips al, je onderkin is weg!! afgezakt! X-D
oefeningetje: hoofd een beetje naar achteren, en je onderlip over je bovenlip doen, zo ver mogelijk naar boven. herhalen zo vaak je wilt.
Hahaha, sorry hoor, maar heb nog nooit zo'n grappige combi vraag/avatar gezien!!! :worship:

Volgens mij zijn er wel een soort oefeningen, rare bekken trekken etc., maar vlgs mij moet je daar erg veel tijd voor uittrekken...

ff gegoogled:

http://www.topcure.nl/beauty2_gezichtsoefeningen.htm

Succes.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
Dat plaatsen van een link lukt me dus niet, ff overtypen dan maar
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
http://www.topcure.nl/beauty2_gezichtsoefeningen.htm
je hebt tegenwoordig ook lipolyse injecties die je vet weg doen smelten, dat zijn hele kleine prikjes, maar absoluut ongeschikt wanneer je zwanger bent.

Dus als ik jou was zou ik wat oefeningen proberen, en verder lekker zwanger zijn.
Ik heb wel eens gehoord dat ze (vooral dansers) adviseren om zonder kussen te slapen... Geen idee of het werkt, heb zelf geen onderkin en slaap wel met kussen haha :) Maar naja, misschien het proberen waard?
Ow! Wacht meiden! :rofl:

Ik vraag t niet voor mezelf maar voor mn man!

Hij zit dr heel erg mee en wilt dr graag vanaf maar hij weet begod niet hoe... Omdat ik hem graag wil helpen dacht ik ''Hé laat ik t eens op viva vragen''

Vandaar :-]
anoniem_6181 wijzigde dit bericht op 04-12-2007 22:51
Reden: Kleurtje vergeten.
% gewijzigd
Jaja.. :smile:

Maar is je man dan verder wel helemaal slank, of mogen er over het geheel wel wat pondjes af?
amputeren
Zuigstengel schreef op 04 december 2007 @ 21:57:

Nurse, zo te zien helpen de tips al, je onderkin is weg!! afgezakt! X-D

:rofl: Ik vond 'm ook al erg laag hangen!

Nurse, ik hoop dat je man iets heeft aan de tips (laat je het mij dan ook even weten)!
is die kleine van hem? anders zou ik zeggen dumpen, wat moet je nou met een man met onderkin? Die dingen gaan nooit meer weg, en worden met de jaren alleen maar groter
Je hoofd zo ver mogelijk achterover met je mond open. Vervolgens je onderkaak naar voren steken en je mond dichtdoen. Je voelt dan tegendruk. Iedere dag 25x doen. Helpt gegarandeerd. Ik ben fors, maar heb dankzij deze oefening die ik al jaren doe, geen onderkin.
Wat bij mij echt helpt... Dagelijks een keer of 50 deze oefening; Span je onderkaak kaak aan en probeer deze naar boven "te duwen" . Onderlip tegelijkertijd over je bovenlip doen. Je voelt dan spierspanning van je kin tot diep in je decollete. Hoop dat je het begrijpt, beetje lastig uit te leggen 8-P . (kijk btw tijdens deze oefening niet in de spiegel haha, t ziet er niet uit).
meds schreef op 05 december 2007 @ 02:28:

is die kleine van hem? anders zou ik zeggen dumpen, wat moet je nou met een man met onderkin? Die dingen gaan nooit meer weg, en worden met de jaren alleen maar groter

Pardon? Beetje gefrustreerde reactie..

Maar goed,

alle anderen, bedankt voor jullie adviezen!

Mn man zou idd over het algemeen wel wat kilootjes kwijt mogen (vind ie zelf, ik vind em mooi zoals ie is :-] )

Hij heeft nu besloten eerst eens aan de kilo's te werken voordat ie zn kin aan gaat pakken.. misschien heeft ie dan zo 2 vliegen in 1 klap gevangen.

Groetjes!
Ah. Jij kent Meds nog niet... ;-)
In mijn tienertijd had ik soms ook een opkomende maar vooral ingebeelde onderkin. Ik las toen ergens de tip om overdreven de letters XX UU uit te spreken en daarbij de kaakspieren flink aan te spannen.
prulletje schreef op 04 december 2007 @ 22:25:

Ik heb wel eens gehoord dat ze (vooral dansers) adviseren om zonder kussen te slapen... Geen idee of het werkt, heb zelf geen onderkin en slaap wel met kussen haha :) Maar naja, misschien het proberen waard?
Hmm, ik slaap meestal zonder kussen, maar heb helaas wel een onderkin.
Hoi,

Weet niet of het ook helpt tegen een "echte" onderkin (dus te veel vet), maar ik kreeg wel mijn kaaklijn veeeel strakker met de facial flex. Ik heb dit apparaatje in de auto liggen, gebruikte het eerst dagelijks en nu nog zo'n 3 x per week (wel bij voorkeur als het donker is, ziet er nogal lachwekkend uit). FF googlen. Succes!

V

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven