o jee seksspeeltjes gevonden door dochter

10-11-2010 21:23 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
ai ai ai, groot probleem, mijn dochter roept me zojuist omdat ze wil weten wat die handboeien in die doos zijn, ze vroeg ook nog naar die zwarte staaf met diamantjes!!!!!!

dit is echt te erg, ze is al 10 jaar pfffffffffffffffffffffffff behalve dat wij ouders natuurlijk erg erg dom zijn geweest dat we dit niet goed hebben verstopt is het ook nog erg genant. Maar toch ben ik benieuwd hoe collega ouders dit op zouden lossen.

tot nu toe heb ik gezegd dat ze lekker moet gaan slapen en ik later even in de doos kijk om te zien wat ze bedoelt en dat we het er morgen over hebben. nogmaals pfffffffffffffffffffffffffffffff. Wij zijn vrij in het bespreken van seksualiteit maar goed dat is natuurlijk wat anders als je toys bespreken met je 10 jarige dochter. graag advies of misschien ervaringen wie weet zijn er nog meer 'domme 'ouders.
Alle reacties Link kopieren
ach ja, kan gebeuren! waar had je ze 'verstopt' dan?
Nou inderdaad pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff



Maar goed: mijn jongens krijgen gewoon geen antwoord, behalve 'Dat is van mij, daar heb je af te blijven.'
Alle reacties Link kopieren
Dat zijn mama's privé spullen en daar is de kous mee af.
Alle reacties Link kopieren
aiii, schaamrood op de kaken? Dat zijn toch wel dingetjes die dochterlief nog niet hoeft te zien! Zou het aanpakken zoals misspoez doet! Je hoeft haar niet alles uit te leggen... komt nog wel eens als ze ouder is!

Kind zou er een trauma van krijgen als je haar zou uitleggen wat papa en mama met die spulletjes doen :D Of miss is ze er wel zo van onder de indruk dat ze het straks met haar vriendinnetjes op school over mama's sexspeeltjes heeft!! :S
Alle reacties Link kopieren
Heeft ze de SM-kelder al ontdekt toen ze de wijn moest ophalen?
Alle reacties Link kopieren
Same here, niks mee te maken. Bovendien zouden ze ook kunnen rekenen op een 'je weet dat dat niet mag' preek/opmerking omdat ze in een doos die van mij is hebben zitten neuzen.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt ze nog van je tijd bij de politie? Maar daar trapt ze vast niet in..
Alle reacties Link kopieren
Kinderen hebben niks te zoeken op de slaapkamers van de ouders, das mijn mening.



Ik zal dus niks uitleggen,alleen uitleggen dat ze dus niks te zoeken heeft op de slaapkamer.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Alle reacties Link kopieren
Hihihi, gewoon zeggen dat dat nu jouw speelgoed is en dat zij daar niet mee spelen mag.
A dirty mind is a joy forever
Alle reacties Link kopieren
Overigens hebben mijn kinderen zelf drie setjes handboeien, dus dat is no big deal. Het gróte voordeel van een verkleedkist .
Alle reacties Link kopieren
Inderdaad, gewoon zeggen dat jullie verkleedspelletjes doen.
Alle reacties Link kopieren
ojee haha ik weet nog dat ik de speeltjes van mijn ouders vondt!

Ik weet niet meer waarom ik in hun kast aan het rommelen was, maar toen er een doos van de bovenste plank viel en ik erin keek stond ik echt zo te kijken:

Het ging toen echt om dildo's enzo en wist heel goed waar dat voor gebruikt werd.

Ik kreeg de doos niet meer op de hoge plank en ben toen snel naar buiten gegaan , en gehoopt dat ze zouden denken dat die doos er toevallig van af was gevallen hihi. Heb ze er nooit over gehoord gelukkig.



Ik zou inderdaad zeggen dat het van jou is en ze daar niet aan horen te komen. Wel heb je de kans dat ze haar vriendinnetjes vertelt dat mama en papa echte handboeien hebben.
Alle reacties Link kopieren
Haha, that reminds me... Toen ik een jaar of tien was, liep ik heel ontschuldig met de elektrische tandenborstel naar beneden. Daar zaten mijn ouders met bezoek. Gezien de reactie van mijn moeder dacht ze dat ik heel iets anders in mijn handen had (het opzetstukje van de tandenborstel zat er ook niet op). Ik heb mijn moeder nog noooooit zo hard naar me toe zien rennen, om vervolgens het ding uit mijn handen te grissen en naar de keuken te gaan. Een paar jaar later begreep ik haar reactie pas, toen ook ik haar speeltje een keer had gevonden (overigens was dat echt geen big deal hoor).
Alle reacties Link kopieren
Tip:





+









Voor nu zou ik het houden bij "jouw speelgoed", net als DolceStrega zegt dus.
Alle reacties Link kopieren
quote:Mercy schreef op 10 november 2010 @ 21:39:

Ik zou inderdaad zeggen dat het van jou is en ze daar niet aan horen te komen. Wel heb je de kans dat ze haar vriendinnetjes vertelt dat mama en papa echte handboeien hebben.
Eén van onze leerlingen (4 jaar) zat laatst trots te vertellen dat zijn papa bij de politie is, want 'hij heeft echte handboeien in de slaapkamer!'
Alle reacties Link kopieren
Kan je niet zeggen dat papa jaren terug ontsnapt is uit een thaise gevangenis waar hij zat vanwege een drugssmokkelgevalletje en hij de handboeien als aandenken wil houden?
Mijn nichtje (toen 3 of 4) logeerde eens bij ons en was boven een beetje aan het spoken (had al lang moeten slapen). Ze had haar handjes al helemaal ingesmeerd met glijmiddel toen ik haar bij mijn nachtkastje aantrof. In dat laatje lag van alles aan hulpstukken maar daar had ze helemaal geen belangstelling voor eigenlijk.



Heb het mijn zus maar wel gelijk verteld, zus deed er niet moeilijk over. Volgens mij heeft mijn nichtje er nooit meer naar gevraagd.



Als ik jou was zou ik zeggen dat ze er niet mag komen en dat het voor haar niet belangrijk is om te weten wat het was, onder het motto "je hoeft niet alles te weten". Zal je zien, denkt ze dat het haar Sintcadeau was.....
Alle reacties Link kopieren
Gewoon zeggen dat ze daar niets te zoeken heeft en dat ze niet alles hoeft te weten... Zij heeft vast ook al haar geheimpjes een dagboek dat je niet mag lezen ofzo.
quote:winkelfanaat schreef op 10 november 2010 @ 21:53:

Kan je niet zeggen dat papa jaren terug ontsnapt is uit een thaise gevangenis waar hij zat vanwege een drugssmokkelgevalletje en hij de handboeien als aandenken wil houden?Ja, en een zwarte kunstplassert....want daar had ie zulke goede herinneringen aan.
Alle reacties Link kopieren
quote:Vl43inder schreef op 10 november 2010 @ 21:59:

[...]





Ja, en een zwarte kunstplassert....want daar had ie zulke goede herinneringen aan.
Alle reacties Link kopieren
Die van mijn vrouw liggen hier idd netjes in een kistje.... De voorraad, (het is mijn werk) ligt in het kantoor en daar mag dochterlief niet komen.....
Aliquando et insanire lucundum est
Maar als je tegen een kind van 10 zegt dat het haar niks aangaat, snapt ze nartuulijk wel dat het iets stouts is...

Maarja... wat moet je anders zeggen...
Alle reacties Link kopieren
Is mij idd ook gebeurd, maar dan met handboeien. Heb toen ook gezegd, dat is mama's speelgoed, jij hebt je eigen handboeien. Waarop zijn reactie was: Ja die van jou zijn lekker zacht, daar ga ik echt niet mee spelen dan lachen ze me uit!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven