Spannende opdrachten

07-12-2007 16:41 16 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik hoorde pas een verhaal van een collega, die zijn vrouw regelmatig opdrachten geeft, die zij dan braaf moet uitvoeren (hij is dominant, zij onderdanig en ze hebben dit sinds kort in een soort spel gevat, waar deze opdrachten dus onderdeel van zijn). Opdrachten zijn b.v.: zij moet naar een schoenwinkel gaan en schoenen passen met een heel kort rokje aan en zonder slipje, zodat de winkelbediende die mevrouw netjes helpt als ze op een bankje zit dat kan zien, ze moet zich in een warenhuis vingeren in een pashokje waarbij het gordijntje niet helemaal dicht zit, dat soort zaken...Nu vroeg ik mij natuurlijk af, of er meer mensen zijn die op deze manier dit spel spelen, lijkt mij nl. best wel spannend, alleen moet je dit allebei natuurlijk wel echt zo willen....
Jahoor ik geef mezelf ook vaak opdrachten, dan is een meervoudige persoonlijkheid wel handig
Alle reacties Link kopieren
Heb het weleens gedaan, maar doe het niet consequent of zo. . Dat soort dingen zijn best grappig...



Wat me eingelijk aan jouw posting stoort is die collega! Ik zou echt niet graag hebben dat mijn man aan zijn collega's vertelt dat ik mezelf vinger in een pashokje o.i.d. Sorry hoor!



Maar daar kan jij natuurlijk niets aan doen, Franck ....
Alle reacties Link kopieren
Getverdemme, lekker voor die verkoper / verkoopster. Zit je opeens in iemands kut te kijken. Alsof je daarop zit te wachten.

Heb zelf weleens meegemaakt dat iemand in minirok en zonder slip op visite kwam en ik zit daar echt niet op te wachten. Ik vind het nogal respectloos. Dat je een geil spelletje wil spelen prima, maar val daar een ander niet mee lastig.
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Heb je dr niet op een handdoekkie gezet voor de rest van de avond , Zuss ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
@ Zuss: daar heb je wel een punt ja... Spelletjes zijn leuk, maar val er anderen niet mee lastig. Voor hetzelfde geld loopt er een kind rond in de paskamer o.i.d.



Mama, mama..... oeps....
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gezegd dat ze of haar slipje aan kon trekken of kon gaan......
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Zuss schreef op 07 december 2007 @ 19:23:

Ik heb gezegd dat ze of haar slipje aan kon trekken of kon gaan......


Geweldig!

Dat mensen niet snappen dat ze dat niet kunnen maken he... Ik bedoel, ik hou wel van dat soort dingen. Ik zou er ook wel om kunnen lachen, maar ik zou andere mensen er echt niet mee lastig vallen.
Count your blessings...
Alle reacties Link kopieren
Zuss, ik ben het helemaal met je eens: dat gaat echt te ver!! Ik had absoluut hetzelfde gedaan als jij.. Ik sta op zoiets ook echt niet te wachten!

By the way: ik zou mijn vriend wat anders vertellen als hij met zo'n opdrachten zou komen als waar Franck het over heeft....!!!
Alle reacties Link kopieren
spannende spelletjes zijn prima, maar voor alles is idd een plek en tijd.. lekker ouwbollig misschien maar toch ;)

daarbij is sex in een pashokje strafbaar.
Alle reacties Link kopieren
haha, Lotje_ .. wij denken mooi hetzelfde ;)
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit absoluut niet kunnen, net wat lotje zegt; voor alles een plaats en een tijd.

Ik zit er niet op te wachten als ik langs een pashokje loop en daar is iemand aan het vingeren die graag betrapt wil worden.

Voor hetzelfde loopt er een kind langs. Dat kan toch niet!!



En alsof een winkelbediende graag recht in iemands coentunnel kijkt tijdens zijn werk, kom op zeg.

Ik sluit me bij zuss aan.

Als je een geil spelletje wil spelen prima, maar val daar een ander niet mee lastig. Wat een achterlijke klootzak is die collega als hij dat zelf niet kan bedenken.
Alle reacties Link kopieren
Nou, sterker nog Tante Sjaan:

Mijn schoonzusje vertelde me vanavond een ervaring die ze gisteren heeft opgedaan tijdens haar werk in een kledingzaak: ze moest even bij de pashokjes gaan opletten omdat ze iemand verdachten van diefstal... Opeens doet de vent achter het gordijntje even het gordijn opzij en vraagt of zij zijn maten op wil meten... Staat 'ie daar poedelnaakt!!! Dat zal vast geen opdracht van z'n vrouw zijn geweest, aangezien 'ie nogal dronken leek en sowieso alleen was, maar dan nog... Daar sta je toch echt niet op te wachten!!!!
Alle reacties Link kopieren
Lekker dan. 8-O
Zuss duimt zich suf voor Bambi. Het gaat helemaal goed komen, dat weet ik zeker!
Alle reacties Link kopieren
Sexopdrachten...ik denk dat er niks verkeerds mee is binnen de muren van je slaapkamer of desnoods in je huis. Maar daarbuiten...



Ik maak eigenlijk onderscheid in 2 soorten mensen.



1. Anonieme mensen die ik niet ken.

2. Mensen die ik enigzins ken, of kan voorstellen dat ze goede familiebanden en/of vrienden hebben.



Het moge duidelijk zijn dat ik mensen uit categorie een eens lekker gek mag zien doen. Stel je voor dat ik een vrouw zichzelf zie vingeren bij V&D. Ik zou over de grond rollen van het lachen. Ik vind het niet eens geil.

Uit dezelfde categorie is de veelgeprezen poepslaaf Frank. Die wou een drol eten en dan in een winkel met zijn strontmond wat gaan vragen, terwijl de opdrachtrgevers op veilige afstand stonden te kijken of hij het wel deed. Laatst sprak ik zijn meester en die leek het leuk dat hij zijn kale hoofd met poep insmeerde en dan naar een chique kapper ging voor een wasbeurt. Als ik het lees lig ik in een deuk, als ik erbij ben weet ik niet hoe ik moet kijken van gene. Ik heb ook wel eens dames gezien die met een zaadhoofd (vele mannen waren klaargekomen in haar gezicht) zich op straat begaf (in New Orleans meen ik). Ik voel dat de gene als een koude rilling over mijn rug glijden. Dus: veel van dit soort zaken moet ik om lachen, maar ook omdat ik ergens de gene ook wel voel.

Dan heb je categorie 2: enigzins bekende mensen die op het punt staan dit te doen. Mijn advies: doe het niet. Je zet jezelf voor gek. Bovendien vind ik dat je niet mensen die onschuldig zijn, of er niet op uit, met jouw geilheid moet confronteren. Als u als paar besluit zich al sexend in een aanhangwagentje door uw buurt te laten voorttrekken: doe het niet, want er zijn mensen die rijden met hun auto tegen een boom van afleiding (of scheppen een onschuldig kind).

Als u toch te exhibitionistisch bent: geef een sexshow voor de buurt. Flyertje in de brievenbussen:



Beste buurtbewoners, Wij zijn Carla en Henk, een jong stel met moderne opvattingen. Hij leest de Panorama, zij de Viva. U snapt het al, we kijken niet snel ergens van op. Nou leek het ons leuk, omdat wij nogal extravert zijn aangelegd, om u te laten zien hoe graag Carla zich laat onderwerpen. Carla voert allerlei sex opdrachten uit in haar woonkamer, onder het toeziend oog van Henk. Het is Carla niet snel te dol, en al is het haar wel te dol, als het moet van Henk heeft ze toch niets te willen.

Komt u allen zaterdagmiddag na 17.00 even langs? Wel alleen als u 18+ bent. De drank en hapjes staan al klaar.




Je staat wel voor lul, maar je valt er geen mensen mee lastig die niks willen. ALs je zo graag voor gek wilt staan, doe het dan zo.
Alle reacties Link kopieren
Antonio Rules!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven