Mode & Beauty alle pijlers

New Yorker

08-12-2007 01:09 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bij ons is er een nieuwe vestiging van New Yorker geopend. Het was er hartstikke druk met lange rijen aan de kassa. Ik heb eens rond gekeken, en wat ik zag was wel leuk ( op het eerste gezicht ).

Maar is het ook wat? is de kwaliteit ok, en wat vinden jullie van het soort kleding wat ze verkopen?

Ik heb meer het idee, dat het een soort H&M is.
Ik heb meer het idee, dat je door je slaappillen heen bent :-]
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Very Cherry schreef op 08 december 2007 @ 01:11:

Ik heb meer het idee, dat je door je slaappillen heen bent :-]
Haha, X-D Neeeut jong! Heb gewoon ginne slaap ;-)
Vind het een beetje ordinair.

Ze hebben er natuurlijk ook de basisdingen, maar ik kan me nog een tijd herinneren dat de h&m nog best alternatief was, nu afentoe nog stedes met het felroze doodskoppies enz. Maar nu is h&m beetje gangbare winkel, betaalbaar.

Vind de New Yorker echt een beetje een Cool cat idee........maar dan weer voor leeftijd t/m 30...

Vind het niks.......doe mij maar dan de Only.

Weet ook niet waarom.........
Vindt je dat? Ik kon zo op het eerst oog nou niet zeggen dat ik het een soort van CoolCat vond. Ik zei al, ze hadden best leuke dingen, in tegenstelling tot CoolCat, als ik daar voorbij loop en in de etalage kijk, dan denk ik: Kaaaamp!

* hoort VC al aankomen bij het woordje Kaaamp * X-D
Een Cool Cat voor oude meisjes? Het moet niet gekker worden.

Ik vind de goedkope dingen er hoe langer hoe meer "trashy" uitzien (armoedige zweterige stofjes, Breezer style etc). Ben dan "helaas" weer geneigd richting mijn valkuilen af te zakken, zoals bijv. Fornarina, Nolita en 10 Feet.

Bah :-] t is godsgeklaagd.
En niet te vergeten Save The Queen he VC?
Very Cherry schreef op 08 december 2007 @ 01:18:

Een Cool Cat voor oude meisjes? Het moet niet gekker worden.

Ik vind de goedkope dingen er hoe langer hoe meer "trashy" uitzien (armoedige zweterige stofjes, Breezer style etc). Ben dan "helaas" weer geneigd richting mijn valkuilen af te zakken, zoals bijv. Fornarina, Nolita en 10 Feet.

Bah :-] t is godsgeklaagd.

Nee bedoel niet dat coolcat voor oude meisjes is... (jongere vrouwen) Ik bedoel te zeggen dat de New Yorker weer voor iets oudere meiden is bedoeld dan de Cool cat...

Ach laat ik mijn kop maar houden, ik vind het gewoon niets die hele New Yorker niet...
Zuigstengel schreef op 08 december 2007 @ 01:20:

En niet te vergeten Save The Queen he VC?

Precies.

En Custo, de Puta Madre en King Louie, niet te vergeten.

Je hebt meel trouwens Zuig :-]

Ja en kaaaaampers, wat moet ik er van zeggen. Schorem vind ik het, met een grote K :-]
Wat vind je eigenlijk van mijn ava-ti-dinges Zuig? Eerlijk zeggen. Want dan wissel ik hem gelijk weer om, als jij het niks vindt. Ik weet nl. hoe dat moet, met avatorren :-]

In dit avatorium-licht, vind ik het ongelofelijk trouwens, dat uitgerekend jij dan weer op de proppen komt met die dansende elven, het computer-technische snufje van dit jaar. Echt ironisch :-]
Ja, ik had het gelezen dat jij een nieuwe avatOr had met bunnyoren ;-) X-D Alleen zie ik het niet, bij mij heb je nog steeds je oude avatOr.
Very Cherry schreef op 08 december 2007 @ 01:28:

[...]

Precies.

En Custo, de Puta Madre en King Louie, niet te vergeten.

Je hebt meel trouwens Zuig :-]

Ja en kaaaaampers, wat moet ik er van zeggen. Schorem vind ik het, met een grote K :-]
:rofl:
Ja klinkt koddig he de Puta Madre. Maar ik loop niet op je te schelden hoor Zuigsloerie, het bestaat echt. VC liegt niet :-]

Ik ga het je nog sterker vertellen; het heet eigenlijk de Puta Madre 69.

Even tien weesgegroetjes bidden he ZW, voordat je te bedde gaat :-]
Very Cherry schreef op 08 december 2007 @ 02:00:

Ja klinkt koddig he de Puta Madre. Maar ik loop niet op je te schelden hoor Zuigsloerie, het bestaat echt. VC liegt niet :-]

Ik ga het je nog sterker vertellen; het heet eigenlijk de Puta Madre 69.

Even tien weesgegroetjes bidden he ZW, voordat je te bedde gaat :-]

Hahhaahha, je bent en blijft geweldig he? X-D

Trusten he schat! :smooch:
Slaap lekker, lieve de Puta Madre van me :-]
Ik vind de New Yorker geweldig X-D Oke er zitten wat mindere dingen tussen, maar verder veel leuke basic dingetjes voor een erg leuke prijs. En de kwaliteit is prima.
Maar Zuig bluft hoor :-]

In Abkwabber-Gruttum, waar zij woont, hebben ze helemaal geen New Yorker. Ze hebben er niet eens een supermarkt, alles wordt nog met de paardentram langs de deuren van de woonwagens gebracht :-]
Ik vind de kwaliteit tegenvallen. Heb er laatst een spijkerbroek gekocht, na 2 dagen aangehad te hebben zag ik er al achter n scheurtje inzitten. Na 1 keer wassen viel er n knoop vanaf. Voor mij geen spijkerbroeken meer van de New yorker!
Zuigje, ik was gister in Maastricht, daar is die andere vestiging. Mijn vriendin heeft er veel kleding gekocht. Is een soort henm ja. Ze gaat deze maand op vakantie en neemt die kleding mee. Ik zal erna eens vragen of het allemaal goed is gebleven.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Very Cherry schreef op 08 december 2007 @ 23:05:

Maar Zuig bluft hoor :-]

In Abkwabber-Gruttum, waar zij woont, hebben ze helemaal geen New Yorker. Ze hebben er niet eens een supermarkt, alles wordt nog met de paardentram langs de deuren van de woonwagens gebracht :-]

* Proest *

M''leentje, ok, ik wacht het af!

Ja wat ik gezien heb, waren toch wel leuke dingen hoor, ja sommige waren ver over the top, maar verder best wel leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven