Vanaf oktober 2010 - Kindervrij (bewust kinderloos) Deel 3!

16-11-2010 14:49 2590 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 3! van ons ozogezellige kletsgroepje kindervrijen, hier op de kinderpijlerT.



"Ik wil geen ongeluk, geen rekeningen, geen ziekte, geen kou, geen ongewenst haar, geen klapband, geen ontslag, geen sterfte, geen muizen en geen relatieproblemen maar ook GEEN KINDEREN.



Inmiddels zijn we begonnen aan deel drie met een groep die- hard kinderlozen. Voor de derde keer beginnen wij aan een topic vol slap geouwehoer en serieuze zwendel. Voor de derde keer gaan we een topic vol lullen over onbegrip, voordelen en de leegheid van ons bestaan.



Voor de derde keer heet ik jullie welkom *tromgeroffel*:



VANAF OKTOBER 2010, KINDERVRIJ!"



Tekst met dank aan Confiture.



Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindervrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar ik zeg: leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.



Happy Topic!
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 november 2010 @ 10:40:

Ja jeetje jongens maisjes, ik heb een haske drukke dag voor de boeg met allerlei boodschappen, winterbanden en visite en nu moet ik jullie dromen gaan verklaren? Gaat jullie wel wat kosten natuurlijk.... oké, vriendenprijsje, ¤ 4,95. Twee voor ¤ 9,-. Ik moet tenslotte binnenkort weer op vakantie... Oi Hima! Wat denk je dat al die drankjes kosten in de bar? Daar heb ik ook nooit geld voor gevraagd! Tssssss.....
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 november 2010 @ 10:40:

Ja jeetje jongens maisjes, ik heb een haske drukke dag voor de boeg met allerlei boodschappen, winterbanden en visite en nu moet ik jullie dromen gaan verklaren? Gaat jullie wel wat kosten natuurlijk.... oké, vriendenprijsje, ¤ 4,95. Twee voor ¤ 9,-. Ik moet tenslotte binnenkort weer op vakantie... O, jee...heb ik een geldlustig-monster gecreëerd?
Alle reacties Link kopieren
quote:Hasse88 schreef op 24 november 2010 @ 10:43:

[...]



Oi Hima! Wat denk je dat al die drankjes kosten in de bar? Daar heb ik ook nooit geld voor gevraagd! Tssssss.....Die komen toch uit de club-kas? Of betaal ik contributie voor JAn met de korte achternaam?
Alle reacties Link kopieren
@Viennas, volgens mij staat het topic op de seks-pijler.. Gaat over bizarre vriend van de TO... en zijn fijne hobbies met buttplug en dildo...



Edit: hier dus: Vind t niet leuk !
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
Ruine: als iets geruineerd is, dienen we te ontdekken of het komt door verwaarlozing of door vandalisme. In het eerste geval is dat een aanwijzing dat we de zaak aan moeten trekken. In het laatste geval dienen we te kijken naar hoe we onszelf kwetsbaar maken.



Een huis heeft bijna altijd betrekking op de ziel en de manier waarop we ons leven inrichten. De verschillende vertrekken en delen van huizen in dromen wijzen o pde verschillende aspecten van onze persoonlijkheid en ervaring.

Een huis staat voor zekerheid en veiligheid en wijst daarom op bescherming en op de Oermoeder

Een huis staat algemeen bekend als de zetel van de ziel en in spirituele termen brengt het ons in contact met de manier waarop we in de wereld staan.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Hima, waar gaat de reis naar toe. Ik meld ook af voor vanmiddag, dus zorg ervoor dat ik niet teveel hoef bij te lezen:)
Alle reacties Link kopieren
quote:Ikbenanoniem schreef op 24 november 2010 @ 10:38:

[...]



Hima, ik droom vaak over hotels, reizen, etc.. Kun je daar ook iets van zeggen? Dit betekent dat je het hier zat bent en je heel binnenkort weer een reis(je) gaat boeken. Dit kan ook spiritueel zijn: je wilt je nieuwe vrienden graag meenemen naar voor jouw belangrijke oorden
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Hasse88 schreef op 24 november 2010 @ 10:40:

[...]





Ik las het ook, dukke kudo's voor onze Demi! Fijn dat je het even komt melden (niet dat we anti's zijn hoor.... )



Anti's was niet helemaal een goed gekozen woord; maar Vanaf-oktober 2010-kindervrij (bewust kinderloos) Deel 3 was wel erg lang :-).

Opnieuw dus: +1 voor de Bewust Kinderlozen! Van harte gemeend. Ik hoop dat die twat van een TO dan eindelijk het licht gaat zien.
Alle reacties Link kopieren
Dank Hima! En die oermoeder: zo word ik vaak genoemd door vrienden... De moeke van de club (want ik zorg zo goed voor al mijn vrienden.... )
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:Hasse88 schreef op 24 november 2010 @ 10:45:

@Viennas, volgens mij staat het topic op de seks-pijler.. Gaat over bizarre vriend van de TO... en zijn fijne hobbies met buttplug en dildo...Het is redelijk bizar. Ik ken die TO verder niet, maar als haar dochter steeds wordt blootgesteld aan een oversekste buttplug-fetisjist, dan heb ik zwaar medelijden met dat kind.
quote:himalaya schreef op 24 november 2010 @ 10:46:

[...]





Dit betekent dat je het hier zat bent en je heel binnenkort weer een reis(je) gaat boeken. Dit kan ook spiritueel zijn: je wilt je nieuwe vrienden graag meenemen naar voor jouw belangrijke oorden



Slimmerik!
Alle reacties Link kopieren
Achtervolging: een van de meest voorkomende dromen is misschien wel dat we achtervolgd worden of proberen te ontsnappen: meestal proberen we onze verantwoordelijkheid, ons eigen gevoel van falen, onze angst of onze gevoelens die we niet kunnen hanteren, te ontlopen.



Achtervolgd worden door schaduwen wijst op de noodzaak te ontsnappen aan iets, dat we voorheen hebben onderdrukt, zoals een trauma of probleem uit onze kinderjaren. Als we worden achtervolgd door een dier betekent dat meestal dat we niet in het reine zijn met onze eigen hartstocht.

In spirituele zin kan het beeld dat we worden achtervolgd wijzen op angst voor onze eigen handelingen.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Hasse88 schreef op 24 november 2010 @ 10:45:

@Viennas, volgens mij staat het topic op de seks-pijler.. Gaat over bizarre vriend van de TO... en zijn fijne hobbies met buttplug en dildo...vandaar dat ik híer dan ook mijn pluim in iemands..eehh...butt reet..eehh nou je weet wel steek en niet op die bewuste pijler :-)

(ik kwam, jaja, heel per ongeluk op dat topic omdat de titel 'ik vind het niet leuk' niet meteen verraadt op welke pijler het betrekking heeft)
Alle reacties Link kopieren
quote:nixus schreef op 24 november 2010 @ 10:46:

[...]

Anti's was niet helemaal een goed gekozen woord; maar Vanaf-oktober 2010-kindervrij (bewust kinderloos) Deel 3 was wel erg lang :-).

Opnieuw dus: +1 voor de Bewust Kinderlozen! Van harte gemeend. Ik hoop dat die twat van een TO dan eindelijk het licht gaat zien.Lief dat je dat hier even kwam melden! Zelfs wij kindervrijen hebben onze goede kanten...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ow. Ja, die TO ken ik nog van haar vorige topic.

Zo bizar dat ik twijfel aan het waarheidsgehalte.
Alle reacties Link kopieren
quote:viennas schreef op 24 november 2010 @ 10:42:

[...]



Ja! Als je bedoelt dat je het gevoel hebt dat je wakker bent, maar je niet kunt bewegen? Doodeng.Ja! Dat ja! Oh wat fijn. Eindelijk nog iemand die niet normaal doet in d'r slaap.
Alle reacties Link kopieren
Has, hoe is het met je laptop? en je poetsdrang?
Alle reacties Link kopieren
ik had vroeger achtervolgingsdromen, maar op een gegeven moment kon ik WEL rennen en gillen en om hulp roepen terwijl ik dat eerst niet kon.

Sindsdien nooit meer last van gehad.

Nog bedankt voor de koffie hima, veurtreffelijk!
Alle reacties Link kopieren
Wat een doos, de TO van jaloers op mijn vriendinnen.
quote:Confiture schreef op 24 november 2010 @ 11:29:

Wat een doos, de TO van jaloers op mijn vriendinnen.

Ja. Kijk, ik begrijp heel goed dat je er best eens van kunt balen als andere mensen meer mazzel hebben. Kijkend naar mezelf: huis in de verkeerde tijd gekocht (duur), te veel hypotheek, man ontmoet en huis verkocht met restschuld. Mijn beide broers zijn eerder ingestapt, hebben een huis dat het dubbele waard is van de aankoopprijs destijds. Maar ik ben niet structureel ongelukkig en jaloers omdat zij die mazzel hebben.



Wat kun je daar nu aan doen? Niets. Dingen lopen zoals ze lopen en dingen gebeuren gewoon. En zo lang als je zelf nog een dak boven je hoofd hebt en er brood op de plank komt, dan is het prima.
Hoi hoi, niet zo veel te melden hier op het moment, maar ik kom even gedag zeggen en laten weten dat ik nog altijd regelmatig meelees.
Alle reacties Link kopieren
Mieshka! ik mis je oog!
quote:Artemission schreef op 24 november 2010 @ 12:21:

Mieshka! ik mis je oog! Haha, ik vond dat ik lang genoeg tegen dat oog aangekeken heb, nu weer even wat anders.
Alle reacties Link kopieren
quote:himalaya schreef op 24 november 2010 @ 08:52:

Amadea, welkom! Ik kan me voorstellen dat jouw insteek anders is dan verschillende andere kindvrijen hier, en dat daarom misschien ook sommige opmerkingen hard op jouw over kunnen komen. Het overgrote deel hier heeft tenslotte bewust gekozen voor een kindloos bestaan.



Toch hoop ik dat je je thuis zult voelen op dit topic.



Verschillende schrijvers hier hebben een soort 'leenkind' waar ze af en toe wat dingen mee ondernemen. Zie Olivia, die de komende jaren niet meer in het zwembad te vinden zal zijn

Het is dus absoluut niet zo dat we (nouja, velen van ons) kinderhaters zijn.

Een gemeleerd gezelschap, zeg maar!



Probeer hier op het werk een beetje mee te lezen, maar is bijna niet te doen. Ook veel te druk hier vandaag trouwens.

Hima, sommige opmerkingen hier zijn idd hard, maar kan zelf ook best cynisch uit de hoek komen wat kindertjes betreft, vooral als ze door de ouders op een torenhoog voetstuk worden geplaatst, of altijd hun zin krijgen...

En je moest eens weten wat ik al aan opmerkingen/goede raad te slikken heb gehad van mensen met (en zonder) kinderen. Iedereen denkt de oplossing te weten voor ons vruchtbaarheidsprobleem, ook al hebben we echt niet aan iedereen in details verteld hoe dat precies in elkaar zit.

Dus, ik ben gehard en hou wel van harde humor ook, dus hou jullie vanwege mij vooral niet in!!



* Plicht roept!*
Alle reacties Link kopieren
quote:Artemission schreef op 24 november 2010 @ 10:02:

@Amadea: welkom! Ik ben zelf weleens op een ongewenst kinderloos forum geweest, moest echt voor mn gevoel enorm op mn tenen lopen, maar wilde daar toch even mn verhaal doen, dat vonden ze daar op zich wel interessant. Heb ook alle respect voor mensen die na zo'n lang proces zonder climax er op een gegeven moment een streep onder zetten (ieder op zn eigen moment).

Ik merkte wel dat sommigen daar erg in hun verdriet bleven hangen, terwijl anderen het echt hadden losgelaten.

Enfin, lang verhaal kort: wat fijn dat je iets hebt aan onze verhalen!

Je bent ook welkom op het kindervrij-forum, mocht je dat willen.



Ja, op een ongewenst kinderloos forum wordt vaak veel in het verdriet gehangen is mijn mening. Het angstvallig vermijden van kinderen, gezinnen en zwangeren (en jezelf daarmee buiten de maatschappij plaatsen). Mijn mening is: wil je dat er rekening met je gevoelens gehouden wordt, hou dan ook rekening met die van een ander! Respect werkt 2 kanten op.

Ik heb er trouwens ook erg weinig humor teruggevonden. En humor heeft ons al die jaren door veel ellende heen gesleept. Humor = noodzaak (mmm, wel goed motto misschien...)



Moet nu echt weer aan de gang hier, gekkenhuis hier!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven