Mode & Beauty alle pijlers

zelf tanden bleken, warmee?

09-12-2007 11:23 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik zou graag iets wittere tanden willen, maar heb niet zo'n zin om naar een tandarts te gaan.

Wie heeft ervaring met een thuissetje? Werkt het, hoe lang duurt het effect, de kosten ed. en kun je bv ook gemakkelijk alleen de hoektanden doen? (die storen mij nl het meest)

Graag jullie ervaringen, thanks.
Geen ervaring mee maar wat ik erover gelezen en gehoord heb, hebben veel mondhygienisten/ tandartsen in de vrienden- kennissenkring, zou ik het niet doen. Ik zou uberhaupt mijn tanden niet bleken vanwege het gevaar voor je glazuur en/of pijnlijke complicaties/verzwakking op lange termijn.

Wellicht stomme vraag maar poets je al electrisch/sonisch want daarmee krijg je je tanden al bestwel schoon. Ook kun je je tandarts vragen om na je halfjaars controle je tanden wat te reinigen (polijst maar let op dit is geen afschuren!!)
Kijk eens op ebay of marktplaats. Daar staan veel produkten om thuis te bleken. Vooral in Amerika. Daar is het percentage bleek ook meer. Hier in NL zijn super strenge regels en de produkten hier bleken niet zo.

Zelf heb ik strips van Crest Whitestrips Premium. Dit zijn strips die je op je tanden doet, een half uur. Ik heb het jaren geleden gedaan voor m'n hoektanden. Die waren wat geler dan de rest. Ik knipte toen een stukje eraf en plakte het alleen op m'n hoektanden. Is echt mooi geworden!! Nu percies zoals de rest van me tanden.

Nu doe ik het nog heel af en toe, maar eigenlijk vind ik het soms teveel werk.

Ik heb het gekocht via ebay in Amerika. Veel goedkoper dan hier in NL.

Wat je ook kan doen is bijv. www.pearlywhite.nl of iets anders. Er zijn ook van die bedrijven die alleen een paar tanden doen.
De Crest Whitestrips Premium heb ik ook gebruikt. Prima spul en werkt echt! Na een dag of 3 begin je al resultaat te zien. Ik heb ruim anderhalf jaar toen 10 dagen zo'n kuurtje gedaan. 2 keer per dag zo'n strip op je boven-en ondergebit. Inderdaad een heel gedoe. Maar het is nu nog steeds mooi. Je moet het ook helemaal niet vaak doen. Dat kan niet goed zijn. Ik heb ze gewoon in Amerika bij een drugstore gekocht. Maar ik denk dat je via een drugstore online die dingen ook wel kunt scoren. Ik heb er toen $35,-- voor betaald.

+

=

Als je beresterke tanden hebt, zou je misschien zelf aan de slag kunnen.

Ik meen toch dat je dit best door een tandarts laat doen.
Bedankt voor de tips, ik kan hier zeker wat mee. Ik poets al jaren elektrisch dus schoon worden m'n tanden wel, maar mijn hoektanden zijn vergeleken met de voortanden wat geler.

Na een ongelukje heb ik twee (supermooie) kronen op m'n voortanden, en die verkleuren anders dan je eigen tanden. Vandaar dat ik eigenlijk alleen de hoektanden wil doen. Met z'n stripje moet dat dus wel lukken.
Reclame...

Iig, ik ga die stripjes ook eens proberen. Goede tip..
quote:damscss schreef op 09 november 2009 @ 02:07:

Hallo,

U kunt altijd zien op http://www.vos-dents-blanches.fr/NL/

Ik ben enorm onder de indruk van je site. Zelf vertaald?

Onze oplossingen voor thuis bleken van tanden bleek professionele zal u helpen om een whitening tand te bereiken en krijg witte tanden in een paar weken. Ons merk Whiteway marktleider in Europa op het gebied verkoopt producten uit de VS en niet China, Wij verzekeren u van verse en bleef koud het hele jaar door.

De beste manier om witte tanden bleek!

Resell ons tanden bleek!

Uw tanden bleeek paar!

Onze teken!

Erg vertrouwenwekkend allemaal.

On topic: persoonlijk zou ik zoiets nooit nooit nooit zelf thuis doen en al helemaal niet met vage middeltjes via internet. Ik zou veel te bang zijn dat mijn glazuur eraan gaat, waardoor juist alle kleurstoffen uit koffie e.d. extra binnen kunnen dringen (zodat de tanden op termijn juist extra verkleuren, om over de kans op gaatjes nog maar even te zwijgen).
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Inderdaad onze vertalingen zijn niet erg goed gemaakt, maar werken voor wat is de gevoeligheid van de tanden

ja bleken behandeling zijn niet anaudins maar als geschreven op onze site raden wij u contact op met uw tandarts voorafgaand aan uw behandeling, na deze is er geen reëel gevaar bij het gebruik van dit soort behandeling, verlicht je.

Met vriendelijke groet
Epic fail!!!

We dont make mistakes here, we just have happy accidents. We want happy, happy paintings. If you want sad things, watch the news. Everything is possible here. This is your little universe -Bob Ross
Je kan ook proberen om met bakpoeder te poetsen...
Reclame, reclame, reclame.

Mocht je crest whitestrips willen kopen doe het dan via ebay. Veel goedkoper!!
Ik heb ook crest gebruikt. Vond ze heel handig in het gebruik, gewoon ff halfuurtje zon stripje erop. Je kan nog gewoon praten. Smorgens als je je opmaakt, en savonds als je tv kijkt. Of gewoon 1 per dag, dan ben je wat langer bezig maar dat kan ook. Je kunt er even gevoelige tanden van ktrijgen maar dat trekt na een dag wel weg. Het resultaat is er zeker. Iedereen zei dat ik zon witte tanden had. Ik heb het pas gedaan, maar het schijnt dat het wel lang meegaat.
quote:damscss schreef op 09 november 2009 @ 05:36:

Inderdaad onze vertalingen zijn niet erg goed gemaakt, maar werken voor wat is de gevoeligheid van de tanden

ja bleken behandeling zijn niet anaudins maar als geschreven op onze site raden wij u contact op met uw tandarts voorafgaand aan uw behandeling, na deze is er geen reëel gevaar bij het gebruik van dit soort behandeling, verlicht je.

Met vriendelijke groet

Babelfish denk ik.

Verlicht je....
[...]Zelf tanden bleken[/url] heb ik ook gedaan en ben op zich wel tevreden, 2 tinten witter en blijft ongeveer een jaar. Er zijn verschillende producten die dit doen dus kijk even rond zou ik zeggen. [...] krijgen is niet zo heel moelijk ;)
moderatorviva wijzigde dit bericht op 19-03-2011 17:23
Reden: spam
% gewijzigd
quote:bloempje1988 schreef op 19 maart 2011 @ 13:02:

Zelf tanden bleken heb ik ook gedaan en ben op zich wel tevreden, 2 tinten witter en blijft ongeveer een jaar. Er zijn verschillende producten die dit doen dus kijk even rond zou ik zeggen. Witte tanden krijgen is niet zo heel moelijk ;)

Wat ziet het gebit van de vrouw op de homepage er vreemd uit...stalend wit en vrij recht en dan links bovenin (bij haarzelf rechts) ineens een heel andere kleur en vreemde vorm tand.

OT, ik liet toen ik nog rookte eens per jaar mijn tanden bleken door de tandarts. Niet goedkoop maar wel effectief.
quote:Borninaugust schreef op 19 maart 2011 @ 13:08:

[...]

Wat ziet het gebit van de vrouw op de homepage er vreemd uit...stalend wit en vrij recht en dan links bovenin (bij haarzelf rechts) ineens een heel andere kleur en vreemde vorm tand.

OT, ik liet toen ik nog rookte eens per jaar mijn tanden bleken door de tandarts. Niet goedkoop maar wel effectief.

Volgens mij mist ze een kies daar...

Goed spulletje dus, als je tanden ervan uit je mond vallen!

En bloempje1988... Gaat heen, spammerT.
quote:goudvis30 schreef op 09 december 2007 @ 14:09:

Kijk eens op ebay of marktplaats. Daar staan veel produkten om thuis te bleken. Vooral in Amerika. Daar is het percentage bleek ook meer. Hier in NL zijn super strenge regels en de produkten hier bleken niet zo.Zou daar niet een reden voor zijn?
Ik geef liever wat meer uit dan dat ik het zelf doe.Binnenkort

wil ik ze weer laten laseren.Ze zijn nog steeds wit maar wil ze net een of twee tintjes lichter.Het resultaat van 3 jaar geleden mag er nog steeds zijn.Nu nog tijd vrijmaken (heb het nog

razend druk ook).
TO, volgens mij zijn hoektanden altijd wat geler dan de andere tanden. Bij mij is dat in ieder geval wel zo en toen ik dat tegen mijn tandarts zei, vertelde hij dus dat dat vrij normaal is. (Even ter info.) Ik zit er trouwens totaal niet mee en heb het niet zo op tanden laten bleken, maar goed, dat is persoonlijk.
Er is nu reclame voor pearldrops white. Ik ben niet van plan om dat te gaan gebruiken. Dus geen spammer hier. Het lijkt een soort van lak voor op je tanden, maar wat ik me dan afvraag: hoe haal je die lak weer van ja tanden. Van gelakte nagels daar weet ik het van.

Weet iemand dat? Het lijkt me rotzooi.

EDIT: Een google was genoeg. Volgens die uitleg is poetsen voldoende, maar dan nog....
Ik vind gele of bruine tanden helemaal niet mooi...
ik heb vorig jaar februari het bij een clinique gedaan, maar waar ik meer tevreden over ben (en was 70% goedkoper is) zijn de crest whitestrips! Superwit wordt het er van!

Ik heb ze uit de US maar je kan ze tegenwoordig ook in nl online bestellen (al betaal je wel 20 euro meer).
Heb net via marktplaats Crest 3D Whitestrips Advanced Vivid 28 Strips / 14 Zakjes ¤34,95 besteld. Ben heel benieuwd!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven