Gevraagd
alle pijlers
Als gezin een bijzondere reis maken?
maandag 29 november 2010 om 14:43
Voor een nieuw televisieprogramma van de KRO zijn we op zoek naar gezinnen die in de voorjaarsvakantie, de meivakantie of de zomervakantie voor drie weken willen afreizen naar arme gebieden in de wereld om daar zolang te wonen.
Gezinnen met (minimaal) twee kinderen die 12 jaar zijn of ouder kunnen zich nu opgeven.
Mail een korte beschrijving van jullie gezin (beroep, bijzonderheden, hobby’s, karakter, reiservaring) + een recente familiefoto naar enhierslapenjullie@eyeworks.tv. Geef daarbij ook aan of er verlof en/of vrij genomen kan worden rondom de voorjaarsvakantie of meivakantie.
Tot mails en wie weet beleven jullie de meest indrukwekkende weken van jullie leven!
Redactie ' En hier slapen jullie'
Eyeworks Nederland B.V.
Anthony Fokkerweg 61
1059 CP Amsterdam
enhierslapenjullie@eyeworks.tv
Gezinnen met (minimaal) twee kinderen die 12 jaar zijn of ouder kunnen zich nu opgeven.
Mail een korte beschrijving van jullie gezin (beroep, bijzonderheden, hobby’s, karakter, reiservaring) + een recente familiefoto naar enhierslapenjullie@eyeworks.tv. Geef daarbij ook aan of er verlof en/of vrij genomen kan worden rondom de voorjaarsvakantie of meivakantie.
Tot mails en wie weet beleven jullie de meest indrukwekkende weken van jullie leven!
Redactie ' En hier slapen jullie'
Eyeworks Nederland B.V.
Anthony Fokkerweg 61
1059 CP Amsterdam
enhierslapenjullie@eyeworks.tv
maandag 29 november 2010 om 15:02
Mimootje, dat dacht ik inderdaad ook al. Waarom per se in 'arme gebieden'? En wat verstaan jullie onder 'arme gebieden'? Als het gezin in zo'n 'arm gebied' bij een hoge bobo gaat slapen krijg je toch een heel ander beeld bij zo'n arm gebied ....
Ik word altijd een beetje misselijk van dit soort programma's. Wij zitten ons hier voor de TV - drankje en hapje bij de hand - te vergapen aan hoe primitief het in andere gebieden toegaat.
De arme gebieden in the picture, voor ons vermaak. Neen, dank je .....
Ik word altijd een beetje misselijk van dit soort programma's. Wij zitten ons hier voor de TV - drankje en hapje bij de hand - te vergapen aan hoe primitief het in andere gebieden toegaat.
De arme gebieden in the picture, voor ons vermaak. Neen, dank je .....
maandag 29 november 2010 om 15:37
Ik vraag me vaak af (voornamelijk bij Groeten uit de Rimboe) wat de meerwaarde voor de ontvangende partij is.
Stammen die erg primitief leven en die ineens geconfronteerd worden met cameraploegen en blanke gebruiken waar niemand wat mee opschiet.
Ik hoop dat jullie het integer brengen.. Puberruil XL is dara een goed voorbeeld van.
Stammen die erg primitief leven en die ineens geconfronteerd worden met cameraploegen en blanke gebruiken waar niemand wat mee opschiet.
Ik hoop dat jullie het integer brengen.. Puberruil XL is dara een goed voorbeeld van.
Poep, wie heeft jou gescheten?