Mode & Beauty alle pijlers

Rode galajurk. Kleur schoenen?

29-11-2010 22:54 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb een rode, lange galajurk gekocht. Ik wilde hier gouden sieraden bij dragen. Alleen zit ik een beetje met de schoenen. Hebben jullie tips? Open lijkt mij, met rode teennagellak. Maar wat voor kleur moeten die schoentjes zijn dan? Kan zwart? Of slaat dat de plank mis? (Ik heb eventueel zwarte handschoenen die ik erbij kan dragen).



Bedankt voor de hulp!
Met een rode gala jurk had ik zwarte schoenen, met zwarte sieraden en een zwarte handtas. Ik had veel complimenten over mijn keuze
Alle reacties Link kopieren
Ik zou er idd zwarte open schoentjes bij doen, en zoals je al zelf zegt met rode teennagellak. probeer wel te zorgen dat het de zelfde kleur rood is. Wel zou ik kijken voor andere sierraden of kijken of je ergens zwarte handschoenen met goud erin kunt krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Persoonlijk zou ik het simpel houden omdat een rode jurk al erg 'springt'. Ik zou dus zwarte of nude schoenen aandoen met gelijksoortige clutch en weet niet zeker of ik wel goude sieraden zou doen.. Dan wordt het al gauw een beetje te. Maar dat is afhankelijk van de sieraden.
Alle reacties Link kopieren
ja ik zou zeggen zwart, maar goudkleurig als je sieraden lijkt mij ook mooi. Ik heb zelf niets met goud dus zou het allemaal zilver zijn.
Vond Birgit Schuurman zo mooi in deze rode jurk. Het is alleen helaas niet te zien wat voor kleur schoenen ze draagt.



Zwart kan prima lijkt me. Of matching, maar dat wordt ws lastig.

anoniem_64cf6f24eb981 wijzigde dit bericht op 29-11-2010 23:10
Reden: betere foto
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Goudkleurige schoenen... leuk bij je gouden sieraden. Gewoon lekker SITC dressed up.
Alle reacties Link kopieren
Je hebt een goede kleur jurk voor vele kleuren schoenen, ik vind zwart altijd zo hard bij rood.



Ik zou eerder kiezen voor een zacht zilver ofzo, dus niet dat glimmende glimmende(dus zo simpel mogelijk). Je make-up erop aanpassen en een zilveren clutch.
Alle reacties Link kopieren
Rode pumps of zwarte.



Met zwarte pumps zou ik geen gouden sieraden dragen; ik krijg een beetje een beeld van een Belgische vlag voor me.

Misschien zijn zwarte of zilveren sieraden een idee?



anoniem_2998 wijzigde dit bericht op 29-11-2010 23:16
Reden: Plaatje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
wat is een clutch?
Een tasje zonder handvat/hengsel, zoals Heidi op de foto heeft.
Alle reacties Link kopieren
Oooh oke, nooit geweten dat dat zo heette



Leuk die plaatjes, dan kan ik een beetje een idee krijgen.

Maar rood in de kleur van de jurk gaat natuurlijk een crime worden, dus ik hou even zwart/nude/zilver/goud in optie



Maar zwarte sieraden...ik zie het niet zo voor me. Oorbellen wel, maar een ketting bijvoorbeeld?
Alle reacties Link kopieren
Vind die van Birgit ook erg mooi! Die van Heidi daarentegen is vreselijk!

Houd het lekker simpel zoals die foto van Birgit
Hoe ziet je jurk er verder uit? Heb je een plaatje? Is het echt nodig dat je een ketting èn oorbellen erbij draagt? Ben het eens met leelee, houd het een beetje simpel. Less is more!
Alle reacties Link kopieren
quote:Primabella schreef op 29 november 2010 @ 23:24:

Oooh oke, nooit geweten dat dat zo heette



Leuk die plaatjes, dan kan ik een beetje een idee krijgen.

Maar rood in de kleur van de jurk gaat natuurlijk een crime worden, dus ik hou even zwart/nude/zilver/goud in optie



Maar zwarte sieraden...ik zie het niet zo voor me. Oorbellen wel, maar een ketting bijvoorbeeld?Er zijn best veel rode pumps/ schoenen te vinden hoor. Zelfs H&M heeft vaak rode pumps in het assortiment. Winkels zoals Sasha, Invito ook. Ik heb zelf ook 3 paar rode schoenen, in verschillende tinten....Ik ben wel een beetje zoals het meisje met de rode schoenen. Als ik ze zie, word ik altijd hebberig, hahaha
Alle reacties Link kopieren
quote:leelee3 schreef op 29 november 2010 @ 23:28:

Vind die van Birgit ook erg mooi! Die van Heidi daarentegen is vreselijk!

Houd het lekker simpel zoals die foto van BirgitGing me meer om de schoenen, die vind ik wel mooi. Jurk op zich ook wel maar al die opsmuk. Die jurk van Birgit vind ik overigens ook mooier...
Alle reacties Link kopieren
Dit vind ik zo'n mooie combi!



klik



even een linkje dan
Meeste hebben oorbellen, geen ketting. En een zilveren clutch of tas.



Alle reacties Link kopieren
Ja die jurk van Birgit is heel erg mooi ja. Ik ga even zoeken of ik een plaatje van 'mijn' jurk kan vinden.

Hij heeft in ieder net zo'n soort bovenkant als Birgit (anders, maar ook wat dieper uitgesneden) vandaar dat ik aan een ketting dacht. Maar misschien hoeft dat inderdaad niet eens.
Zie trouwens nergens de schoenen. Grappig.
Alle reacties Link kopieren
Oke GeorgieBrown, je hebt me overtuigd. Oorbellen it is en de ketting gaat eruit. Medatative_rose ik zie jouw plaatje niet!



Haha wel minder dat je nergens de schoenen ziet...
Alle reacties Link kopieren
Open schoenen???!!!! Met deze kou???

Dapper hoor! Brrrrrr
Alle reacties Link kopieren
quote:Primabella schreef op 29 november 2010 @ 23:43:

Oke GeorgieBrown, je hebt me overtuigd. Oorbellen it is en de ketting gaat eruit. Medatative_rose ik zie jouw plaatje niet!



Haha wel minder dat je nergens de schoenen ziet...klik
Alle reacties Link kopieren
Het is binnen dus dat scheelt



Ik kan geen plaatje vinden jammer genoeg, maar het heeft een v-hals en loopt bij de taille redelijk strak (maar niet zo strak als bij Birgit) en loopt dan los soepel langs het lichaam uit
quote:Medatative_rose schreef op 29 november 2010 @ 23:49:

[...]





klik



Nude is er idd ook mooi bij.



Jammer dat ik er ook een ander site gratis bijkreeg, met een heel andere soort nude.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven