Mode & Beauty alle pijlers

Rode galajurk. Kleur schoenen?

29-11-2010 22:54 39 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,



Ik heb een rode, lange galajurk gekocht. Ik wilde hier gouden sieraden bij dragen. Alleen zit ik een beetje met de schoenen. Hebben jullie tips? Open lijkt mij, met rode teennagellak. Maar wat voor kleur moeten die schoentjes zijn dan? Kan zwart? Of slaat dat de plank mis? (Ik heb eventueel zwarte handschoenen die ik erbij kan dragen).



Bedankt voor de hulp!
Alle reacties Link kopieren
quote:Medatative_rose schreef op 29 november 2010 @ 23:49:

klik

Mooii. Leuk detail met die binnenkant van de hak die rood is.

Omdat mijn jurk langer is kan ik alleen dat soort schoenen denk ik niet aan en in die kleur kan je denk ik geen mooie open schoentjes vinden? Maar ik moet zeggen dat ik het inderdaad wat mooier vind dan zwart ivm hardheid ervan.
Dat zijn vast Louboutins dan, met die rode zool. Ik weet niet wat je budget is?
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 29 november 2010 @ 23:54:

[...]





Nude is er idd ook mooi bij.



Jammer dat ik er ook een ander site gratis bijkreeg, met een heel andere soort nude.hahah echt? ik heb een blocker dus ik zie alleen de geklede plaatjes :-)
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nou ik denk niet dat dat binnen het budget past nee
$ 795,- of (stukken goedkoper)

$ 595,-
anoniem_64cf6f24eb981 wijzigde dit bericht op 30-11-2010 00:01
Reden: foutje
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 29 november 2010 @ 23:57:

Dat zijn vast Louboutins dan, met die rode zool. Ik weet niet wat je budget is?



Die schoenen kun je ook gewoon kopen zonder de naam Louboutin, ik heb een zwart paar pumps met die rode zool.



60 euro is nog te doen toch?



@Prima: Dan zou ik toch bij het eerste advies blijven, zilveren schoenen, rustige sieraden want rood is al een heftige kleur en mooie make-up met zilveren tint(oogschaduw).
Zara heeft wel een aantal rode pumps in de collectie. En zie ook iets in nude. En weet niet hoeveel tijd je nog hebt. Asos heeft ook mooie nude pumps.
Alle reacties Link kopieren
quote:GeorgieBrown schreef op 30 november 2010 @ 00:00:

[[ $ 795,- of (stukken goedkoper) $ 595,-

Er zijn dagen bij dat ik dat niet verdien



60 euro is daarentegen wel goed te doen. Bedankt voor de tips, ik ga dan maar zoeken naar zilver of nude (mocht dat toch ergens te krijgen zijn).
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dit weekend nog om te winkelen, dan moet ik ze hebben. Dus op zich kan ik nog wel even gaan kijken. Ik surf nu ook even naar de Zara site



Edit: Oke op de Zara site zie ik niet zoveel. Ik ga nu lekker slapen, weltrusten, superbedankt voor de hulp en ik kom nog wel even kijken morgen.
Alle reacties Link kopieren
















.





Ik weet niet of ze snollebollerig voor je zijn, maar ben best benieuwd naar de schoenen die je wil gaan dragen.

De laatste zijn maar 30 euries
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor zijn niet te snollebollerig

Die 3e vind ik niet zo, maar de rest kan zeker.

Alleen ik twijfel over die peetoe's. Staat dat niet raar dan?
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik vind die derde juist het mooist onder een rode galajurk. Als je niet precies dezelfde kleur rode schoenen hebt, zou ik inderdaad altijd voor zo'n soort sandaaltje kiezen en dan een zilveren clutch en 1 ring of armband of oorbellen die op die schoenen lijken. Meer niet.



Als je wel precies dezelfde kleur rode schoenen hebt dan zou ik er alleen een donkerder rode clutch bij doen en geen sieraden.



Dichte schoenen en peep toes vind ik lelijk onder galajurken.



Nude kan inderdaad ook, maar dan zou ik wederom voor een sandaaltje kiezen en niet voor een pump of peeptoe.











Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Met rood kun je eigenlijk een aantal kleuren combineren. Mogelijkheden zijn gouden schoenen, zilver, zwart. Ook kun je kiezen voor rode schonen, maar die moeten dan exact op het jurk lijken. Als je voor rode schoenen kiest zal ik gouden sieraden aanbevelen.
Alle reacties Link kopieren
Grappig, ik vond die 3de zelf ook heel erg mooi onder een galajurk.



Die schoen "glimt" het minst omdat de steentjes wat donkerder lijken.



Peeptoe heb ik zelf vaak aan onder een jurkje of mantelpakje, maar ik heb ze ook wel de oscars etc gezien, gewoon onder een galajurk.



Ik heb het er maar bijgeplakt, was benieuwd waar je voorkeur naar uit ging.



Het komt vast goed, zoals fashionvictim al zei: gebruik niet teveel sieraden en een mooie clutch en je bent klaar!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven