1e ronde, 2e ronde en zwanger; pilstoppers zijn er in alle soorten! # 37

23-07-2007 16:06 2316 berichten
Alle reacties Link kopieren
~~[fgcolor=#00ff00]Naam ~~[/fgcolor]   Leef-tijdsexma

rathon
~~[fgcolor=#00ff00]Nod~~[/fgcolor]Overige          extra info
Stardust :R25 BevallenCiara Lynn

(26-1-06)

Frans18  

Bevallen
Milena

(18-03-06)
Schuift op billen. Is fan van Dikkie dik
Hera2729 Bevallen

16 juli
Nick

(18-04-06)
Nick wil graag een broertje of zusje
DDDJ26  BevallenDaphne

(08-06-06)
ook pssssst
Vlinder2525  BevallenDochter

(20-06-06)

Dimitri28  BevallenZoon

(06-06-06)

Quintie24   Bevallen "Jano"

(24-06-06)
Heeft 5 echte tanden! Krullen eraf en tweede-kind-kriebels nemen toe!
Yasmijn1977:R28

Bevallenere-lid :D

Tristan

(08-06-06)
staat op hippe slofjes!
12 september29 24 juliBevallen

7 augustus

Ties

(29-06-06)
Gaat zelf staan en loopt langs de tafel. Mama is druk met de tweede uk.

Joehoe

27

BevallenZoon

(01-07-06)
kuifje geknipt?
Kayleigh29 12 juliBevallen

26 juli
Kayleigh

(18-08-06)
2 ondertandjes 4 tandjes boven, 

probeert zich voort te bewegen :D
Stiertje197136 BevallenYannick

(24-08-06)
3e ondertand, kruipt en loopt box naar tafel etc, 1-8 overdracht huis in Luzy
Amy2729 BevallenSara

(06-09-06)
Zit zelfstandig, heeft 7 tanden, zegt mamam en oooopa
Noa1977             28 BevallenLotte

(06-11-06)
Kan omrollen
Universe

BevallenZoon

(06-01-07)

Brabbel26      ~~[fgcolor=#808080]ZWANGER~~[/fgcolor]

24-7 VK &

17-8 pretecho

Nala242515 juli29 juli

Dominica302 juli18 julikrijgt een neefje!
Fijn om te horen Brabbel!

Ik had ook vreselijke dikke handen en voeten, eigenlijk heel de zwangerschap. Maar je kan het altijd maar beter laten controleren.

Nu heb je weer eventjes een extra controle gehad, weet je dat alles helemaal goed gehad met die kleine kruimel en kan je lekker met je voetjes omhoog!

Dikke knuffel.
Goed om te horen dat alles ok is Brabbel! Doe idd maar lekker je pantoffeltjes aan en slaap goed!

Stier, oeh..dat was vroeg vanmorgen. Lotte kan ook altijd zo heerlijk aan mijn neus, mond en haren trekken enzo als ze wakker is en ik nog een paar minuutjes blijf liggen..haha. Yannick viert dus vandaag ook weer Sinterklaas? Die kleintjes treffen het maar.

Het weer is hier zoooo troosteloos..regen, regen en nog eens regen. Gatver, ik word er ontzettend sjaggie van. Na ja, denk dat ik maar eens lekker met een boekje de bank opkruip.

Doei!
Hai

Gelukkig Brabs dat er niks is. Ben je toch wee gerustgesteld! Lekker met de voetjes omhoog en een dvdtje op ofzo. Tis er wel weer voor zeg.

Noa, ja ik vind er nu echt even niks meer aan dat vent zoveel weg is. Ik weet dat er veel ergere dingen zijn tuuk, maar ben nu toch al aan het sippen omdat ie zaterdag 2 weken weggaat. Gatver.
Aaaach die Franske, maar dat IS ook niet leuk!! Heh bah, en bovendien sta je er helemaal alleen voor, met de zorgen voor Leen. Is het vaak dat ie weg moet voor werk? Wat naar voor je ... :-( En dat in deze warme familiedagen, voor jou een driedubbele :hug: :hug: :hug: hoor! En voor je man ist tuuk ook net zo min gezellig!

Brabbel, zit je lekker met je sloffies aan? Gelukkig ben je gerustgesteld! Aan onnodige zorgen heb je helemaal niks, en die dikke enkels schrikken af he!

DDDJ, ik wens jou alle slaap toe die je nodig hebt :hug:

Nala, heb ik iets gemist, heb jij je periode weer gekregen? :-( Ik kon het niet uit de tekst halen. Verdikke toch, bah!!
Up met koffie en thee!

Verse broodjes erbij en we kunnen de dag weer aan!

Ga zelf nu even snel douchen, Lotte ligt er net weer in. Die was me nog wat te slaperig. Dus even wat tijd voor mezelf...Heerlijk !

Laters
Nala, heb even je site bekeken, ziet er mooi uit! Van harte ermee en heel veel succes! Al reactie gehad op de foldertjes?
Ik heb idd mijn slofjes aan, maar ik bedoelde meer naar buiten toe..Heb ook meteen nwe sloffen gekocht hiihih
Gelukkig brabbel was er niks aan de hand.

Ben je vandaag lekker thuis?

Frans, dat is ook niet leuk dat je man zoveel weg is/weg moet. :hug:

DDDJ, gelukkig is je humeur weer terug en hopelijk slaapt Daphne weer snel door.

Yasmijn, hoe gaat het slapen met Tristan?

Nala, folders al bezorgd?

Noa, je man ook alweer weg, gelukkig maar 1 dagje maar toch :hug:

*klaagmodus aan*

Pff net op mijn werk ineens buikkrampen en misselijk echt niet leuk was blij dat het tijd was om de kids naar huis te sturen.

Veel collega's hebben er last van maar wel irritant.

En nu wil Nick ook nog niet echt slapen dus kan zelf ook niet gaan slapen.

Hopelijk zet het niet door..duim,duim

*klaagmodus uit*
Meisjes,

Nala, hoe is het nou met jou qua MMM? Weet je al wanneer en wat er gaat gebeuren?

Frans, jeetje, man voor 2 weken weg vanaf morgen... Vanavond niet sippen, maar quality-timen! Gelukkig is hij met kerst weer terug.

Ojee Hera, ga jij nu de ziekenboeg bezetten? Ik hoop dat het inderdaad niet doorzet, beterschap in ieder geval!

Stier, beetje uit kunnen slapen vanochtend?

DDDJ, hoe is de nacht gegaan? Lukt 'ie weer een beetje?

Brab, hoe gaat 'ie nu na een dagje rust? Beetje beter hoop ik?

Fijn weekend!

Do
Zo, ik heb de Sint ook weer overleefd. Het pokeren was gezellig. Leuke avond gehad.

Ik moet maandag naar het zh. Maar dan voor intake van IUI! Spannend! Hebben we die afspraak alvast gehad.

Ben druk bezig met mijn foldertjes te verspreiden. Mijn eigen wijk is al gedaan. (ben in totaal al 2 uur bezig geweest 8-P ) En heb nog meer dan de helft aan foldertjes hier liggen.

Straks eerst de nagels van mijn schoonmoeder doen en daarna weer lopen. Is wel lekker hoor. Heb het vroeger 5 jaar gedaan, en het is gezond. Hoop dat het vanmiddag wel droog blijft...

Sorry dat ik alleen ff een ego berichtje plaats. Hoop later vandaag ff op jullie te kunnen reageren. xxx
Oeh Nala, spannende dag maandag! Ik hoop dat je ook meteen mag beginnen met IUI, zou super zijn!

Lekker bezig met je nagelstudio, ik hoop dat je veel reacties krijgt nav je folder (kan me voorstellen dat mensen met kerst mooie nagels willen hebben, dus goeie timing)
Dames gaat het morgen wel of niet door?

Ga weer gauw verder even een hapje eten.

Tot later.
Ik ben dit keer niet van de partij. Volgende keer weer.

Duim omhoog voor Nala, fijn maandag afspraak in het ziekenhuis.

Knuffel voor Frans, het is helegaar niet leuk als je Vent zoveel weg is. Kijk, een nachtje af en toe... mag die van mij ook wel gaan wieberen. ;-)

Hera, heeft de griep / narigheid niet doorgezet?

Brabs, hoe gaat het met je? Goed de voetjes omhoog?

Dootje, hoe gaat het met jou?

De kookwekker gaat! Lasagna carbonara.

Toedels
Hey allemaal,

Nog even op de valreep over morgen. Volgens mij kunnen we deze keer beter niet door laten gaan. We zijn nu met z'n 3-en, tenminste volgens het schemaatje op msn. Hera, Frans en ik. En das wel een beetje weinig! Dus volgende keer groter opkomst?

Verder hier alles ok, enorm verwend met sinterklaas. Was erg gezellig, echt een enorme bult cadeaus! We hebben het gevierd met mijn kant van ons gezin, gezellig met kleine kindjes van zus erbij. Leuk!

Ben helaas wel weer ongesteld geworden (mijn nod was ook 5 december, dus loop lekker gelijk met de andere dames, haha), dus op naar de volgende ronde maar weer.

Vriend is net naar bed gegaan, voelde zich niet lekker, misselijk. Dus ik hoop dat hem een uikgriep bespaard blijft en mij en kayleigh dan ook meteen, want als 1 iemand het in huis heeft, krijgt iedereen het meestal, bah, heb ik zo'n hekel aan. Maar het gaat duidelijk rond, alleen al hier op dit topic.

Nou dames, ik duik ook zo maar mijn bedje in met een boek, tot de volgende keer dan maar! Lekkere suffe zaterdagavond zo... 't is wat...

grtz, Kay
Hoi,

Ik denk ook dat we de meeting dan beter een andere keer door kunnen laten gaan. 3 is wel weiniig en als ik het goed begrepen heb, Hera, dan heb jij ook bergen andere dingen te doen toch?

Hopenlijk ben je niet ziek geworden trouwens.

Kay, oeh dat klinkt lekker zo'n Sint! Kleine Kay heeft natuurlijk ook neefjes en nichtjes. Dan is het helemaal leuk denk ik! Ik hoop dat de buikgriep aan jullie deur voorbijgaat!

DDDJ, hoe was de lasagne? Hoe is het met je vent? En met Daphne's slapen (en dus met jou)? Ik vind het zooooooo knap dat je kan "go with the flowen" . Ik wilde dat ik dat ook een beetje had!

Nala, ik hoop dat je heeeeeeel veel reactires krijgt op je foldertjes! Het zou toch wel erg mooi zijn als je meteen een aantal vaste klanten had!! Spannende dag maandag! *duimt*

Dootje, oeh wat een wijze woorden weer voor mij! En we hebben ze opgevolgd. Vrijdag heerlijke avond gehad en zaterdag een lekkere dag! Thanks.

Strax kerstboom optuigen. Hij staat hier nu vast lekker te ruiken in de woonkamer. Hmmm waar zouden de kerstspullen gebleven zijn??? Ergens op zolder denk ik. Hmm

Hier heeft Milena weer dikke vette snottebellen. Ze heeft er niet zo heel veel last van. Ik wel, haha, want alles in huis zit eronder, inclusief ik :)
Beetje dubbel gevoel over de afgelaste meeting. Aan de ene kant komt het inderdaad erg goed, aan de andere kant had ik jullie graag een keer in het echot ontmoet maar dat komt nog wel.

Kayleigh, hoop niet dat jullie allemaal ziek worden.

Fijn hé al die snottebellen hier ook een jongetje (en een moeder maar ik kan dat gelukkig zelf regelen X-D)

Gelukkig hebben jullie nog even lekker van de tijd samen genoten.

Nala, zag op hyves dat je een eerste echte klant hebt! super meid.

Alvast veel succes maandag.

Gisteren op verjaardag bezoek geweest bij een vriendin met Nick, die zich keurig heeft gedragen.Of ben ik de enige die zich daar druk om maakt. Nick is druk en ondernemend en vooral bij mensen zonder kids ben ik altijd blij als er niks gebeurt.

Gisteravond werd hij ineens 3x huilend wakker, doet hij anders nooit! Wat er nu was geen idee.

De buikgriep heeft hier niet doorgezet ben wel heel erg verkouden.

Vraagje voor de dames die ook een miskraam heb gehad die natuurlijk is verlopen zeg maar. Hoe lang duurde het voordat je weer ongesteld was?

Fijne zondag allemaal
Gelukkig was alles goed in het zh Brab. Doe je het weekend nu rustig aan?

Je mannetje nu weg Frans? :-( Kom maar gezellig heel veel hier kletsen!

Klopt Yasmijn, ik ben weer ongi geworden. Ben er gelukkig weer vanaf! Maar ik ga niet meer seksen om het moeten. Het lukt toch niet. We wachten de IUI gewoon af.

Do, morgen krijgen we de intake van de IUI. De 24e moet mijn man nog 1 keer zijn bloed laten testen voor die Hep B. Is het bloedbeeld hetzelfde, (horen we 2 weken later) dan heeft hij het in zijn lichaam, maar dat kan geen kwaad. Als dat dus zo is, moet hij als ik het goed zeg 18 jan zijn potje inleveren. Is dat goed, dan mogen we de cyclus daarna beginnen met IUI. Dus nu kan dat jammer genoeg nog niet.

Ben even verder gaan rekenen. En als ik een "gewone" cyclus blijf houden dan zal ik eind dec en eind jan weer ongi worden, dus dan zal ik half feb de inseminatie ongeveer krijgen. Dus nog ff wachten...

Klopt Hera, heb mijn eerste echte nagelklant!!! Idd van de folder Yasmijn! Ben helemaal blij ermee. Ook wel spannend, maar dat komt wel goed. Woensdag komt ze.

Ben wel helemaal kapot van het foldertjes lopen. Ben in totaal al 4 uur bezig geweest en het is nog niet op. Maar kan wel 1000 brievenbussen vullen! Dus bij iedere bus denk ik; dit is weer een potentieel nieuwe klant.

Morgen de laatste verspreiden. Ben benieuwd. Er wordt wel iedere dag door een stuk of 20 man op mijn site gekeken. Dus das super!

Iedereen een beetje lekker weekend? Gelukkig schijnt het zonnetje hier weer een beetje.

Vrijdag kwamen mijn ouders ff een bakkie doen en gisteravond ff bij vrienden langs geweest.

Zometeen hier de kerstspullen tevoorschijn halen! Vind ik altijd zo leuk! En dan vanaaf met vrienden ergens wat eten.

Ben ma, di en woe ook nog vrij, maar heb het druk, druk, druk. Morgen leren voor proefexamen, die ik dinsdag heb. En dan woe een beetje tijd voor mezelf...
Hoi meiden,

Oei ik ben ook schandalig lang niet geweest hier...

Nala, wat goed man! Ik ben zo trots op jou. Ik wil ook graag klant worden maar zal geloof ik eerst weer rijlessen moeten nemen om bij je te komen ;-) of leg je ook huisbezoeken af? X-D ik wou maar dat ik niet zo'n mietje was en gewoon in de auto kon stappen...

Maar ja. Dames ik heb de baan!!! Ben er helemaal blij mee! Ik twijfelde eerst nog heel erg en ben nog eens gaan onderhandelen over het salaris. Eng was dat! Maar wel succesvol want we hebben een deal. Morgen ontslag nemen dus... ben benieuwd hoe mijn baas gaat reageren.

Verder is mijn hoofd wat warrig, lief en ik zijn een weekend weggeweest samen. Echt heerlijk! Volop tijd voor elkaar. Lekker gezwommen, gewandeld, naar de WinterEfteling geweest (leuk maar KOUD) echt heel fijn. Jano was bij opa en oma en die hadden het ook geweldig met z'n 3en. Ik ben nu helemaal in een home sweet home mood :heart:

Ik heb niet zo goed bijgelezen maar zag wel dat er even paniek was bij Brabbel... blaasontsteking geloof ik? Rustig aan meid! Nog maar eventjes tot je verlof, toch?

Ik stuur iedereen nu een boel liefs en ga even bankhangen!
Morguh,

Ben hier weer aan het werk.. Laatste 2 weekies. Heb donderdag al weer een halve dag en vrijdag vrij, lekker naar Ciske de Rat yeah..

Harde buiken gaat het goed en met de blaas doet alleen pijn als ik opsta en stukken loop, en ik maar denken dat het mijn kind is nee hoor, is gewoon mijn ontsteking hahaha

Gister kerstboom opgezet, zou het eigenlijk niet doen, maar anders kom ik niet in de kerstsfeer, en ik krijg toch visite met kerst dus vond ik het toch wel leuk ! Ben weer helemaal verliefd op mijn boom en natuurlijk mijn 4 eigen crea beà dingen die ik in elkaar geflanst heb
Moge! met een bakkie thee met honing....

Niet veel uitgeslapen afg. vrijdag, constant wakker geweest wegens die stormachtige wind.... toen heb ik mijn lief maar weggebracht naar zijn werk om half zes. 8-P .. en toen nog even een paar uurtjes geslapen....

Yannick heeft het prima naar zijn zin gehad bij opa en oma, en was dit weekend weer het zonnetje in huis..... wel weer vroeg wakker geworden het hele weekend, dus wij lagen de afgelopen dagen om tien uur al in bed, hihi...

Quintie, gefeliciteerd, meid! Zo zie je maar, een brutaal mens heeft de halve wereld, toch? Fijn dat je een lekker weekend hebt gehad. Ow, lekker ontslag nemen, das altijd wel leuk, al is het alleen maar om de reacties... ;-] .

Nala, helemaal in de kerststemming gekomen? En je eerste "echte" klant, gefeliciteerd!!! Succes met jullie intake-gesprek vandaag en leerse voor morgen!!

Hera, gelukkig niet al te grieperig geworden, hoest nu met Nick? nog steeds aan de snot? En je vroeg naar de "nieuwe" start van je menstruatie, ja, ik ben toen gecurriteerd, maar bij mij begon het na vier weken gewoon weer op de oude manier, misschien bij jou ook? Heb je nog een controle gehad, voor de security?

Frans, ook een lekker weekend achter derug, las ik. Heb je je kerstspulletjes nog gevonden, of liggen ze te ver weg verstopt? Ik ga ze vandaag tevoorschijn halen, maar doe niet te uitbundig, ben dadelijk toch twee weken in het buitenland. Maar buiten heb ik de sterretjes al wel aangezet (op tijdklok, ideaal) nu de kerstboom die buiten staat nog van licht voorzien.... >-D

Kay, jammer meid, van die :-@ !! op naar de volgende keer! Allemaal nog een beetje lekker? niet ziek geworden? Hoest met je man? Succes, daarmee.... (is tie van jou ook zoooooo zielig, dan?)

Brabbel, schijt aan hebben, gewoon op die sloffen naar buiten :rofl: , met dikke sokken aan dan, he? Valt je blaasontsteking een beetje mee? weet uit ervaring dat het zooooo zeer kan doen.....

ow, hahaha. Brabbel, je had al gereageerd, terwijl ik nog driftig aan het tikken was..... gelukkig valt het mee...

Leuk, he? als je eigen crea dingen te bewonderen zijn, zo had ik twee winterstukjes voor op de tuintafel gemaakt met mos en hyacinten (stinken zo, dus maar buiten neergezet, hihi) en denneappelen etc. Ben er wel trots op, staat erg gezellie....
ow, hemels.... mijn klieren in mijn hals zijn zoooo opgezet... fijn gevoel weer.... fijne start van de week....
Ja heerlijk knutselen.. Vanavond in de voortuin een crea moment maken..

Moet ik weer ff mijn best doen !!
Haaai!

Quint, allereerst voor jou de felicitaties! Geweldig meid, wanneer ga je aan je nieuwe baan beginnen?

Stier, oeh...opgezette klieren, dat voorspelt niet veel goeds. Hoest met Yannick? Is die ook verkouden? Lotte loopt alweer met een snotneus rond. Vinnut altijd zoo zielig voor die kleintjes he.

Hera, bij jou gelukkig niet doorgezet. Houen zo!

Nala, Jijppie!! Je eerste echte klant! Op naar de volgende 10. Hoop dat je foldertjes de verwachte werking hebben zo voor de kerst. De periode om te beginnen lijkt me goed, iedereen wil zichzelf immers vaak nog even laten verwennen.

Euh ik ben de rest even kwijt. Zag Kay ook nog voorbij komen, *zwaai* maar heb een hoofd als een vergiet. Komt zo bezoek en moet nog even het eea opruimen, dus snelle reactie even.

Ben vanmorgeen met Lotte voor het eerst naar de kapper geweest. Ik vond het zo sneu staan, ze had een pony die ver over haar ogen heen lag, stakkerd. Ze zag gewoon niets meer en speldjes heeft ze, jammer genoeg, een hekel aan. Kan niet zeggen dat het nu leuk is...Ze lijkt nu op een playmobiel poppetje qua haar zeg maar..hahaha..Ben benieuwd wat mannetje zegt.

Nou meiden, fijne middag nog!
Zwanger Noa :rofl:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven