Entertainment alle pijlers

Theater Hangaar. 3e rang?

02-12-2010 20:47 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie kent Theater Hangar in Katwijk?



Ik wil graag met mijn vriend naar de de musical 'Soldaat van Oranje'.

Laatst was ik in het theater van de Efteling en zaten we 3e rangs en dat was prima.



Maar is dat ook bij het theater in Katwijk?



Ik hoor het graag. Qua prijs scheelt het nogal wat. 1e rangs 65-70 euro, 2de rang 55-60 euro en 3de rang 30-35 euro...



Wat zouden jullie doen....



Bedankt,



MMR
Alle reacties Link kopieren
Ow het is Hangar
Alle reacties Link kopieren
Je kunt hier kijken (onderaan de pagina zie je locatie-informatie en dan doorklikken naar de plattegrond) waar de plaatsen van de 3e rang zijn. In dit geval dus echt helemaal achteraan. Gezegd wordt dat de rijen 8-12 de beste plaatsen zijn, maar dat is eerste rang en dus duur(der). De projecties zul je vanaf achteraan nog best goed kunnen zien, maar de mimiek van de acteurs echt niet goed. Er is nu wel via de site van SvO een kortingsactie van 4 kaartjes voor de prijs van 3, dus misschien nog extra mensen optrommelen?
Alle reacties Link kopieren
Ik had idd al gekeken op de plattegrond! Ik kon de mimiek nog aardig goed zien bij de musical in de efteling theater. Ik overleg ook nog wel even met mijn vriend. Bedankt voor de kortings tip .
Alle reacties Link kopieren
Ik ben afgelopen woensdag geweest...wij zaten eerste rang ring oneven op rij tien....ik vond het op zich te ver om echt gezichten te onderscheiden. Maar de musical zelf is erg indrukwekkend. En heel mooi gedaan!!
Alle reacties Link kopieren
Dat is ook gek dat je het zelfs op die plekken al niet goed kon zien qua mimiek e.d.
Alle reacties Link kopieren
Iemand inmiddels ervaring met 3e rang helemaal bovenin naast de trap ?

Ik overweeg hiernaar te gaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven