Vanaf oktober 2010 - kindervrij (bewust kinderloos) deel 4

03-12-2010 16:53 2525 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wegens groot succes inmiddels deel 4 van ons ozogezellige kletsgroepje kindervrijen, hier op de kinderpijlerT.



"Ik wil geen ongeluk, geen rekeningen, geen ziekte, geen kou, geen ongewenst haar, geen klapband, geen ontslag, geen sterfte, geen muizen en geen relatieproblemen maar ook GEEN KINDEREN.



Inmiddels zijn we begonnen aan deel vier met een groep die- hard kinderlozen. Voor de vierde keer beginnen wij aan een topic vol slap geouwehoer en serieuze zwendel. Voor de vierde keer gaan we een topic vol lullen over onbegrip, voordelen en de leegheid van ons bestaan.



Voor de vierde keer heet ik jullie welkom *tatatatattaaaaa*:



VANAF OKTOBER 2010, KINDERVRIJ!"



Tekst met dank aan Confiture.



Disclaimer aan ouders die hier komen meelezen: Graag respect voor onze mening. Kindervrijen nemen aanstoot aan het antwoord "dat komt nog wel" - we hebben een weloverwogen keuze gemaakt. Wij begrijpen uit velerlei reacties dat het vele moeders ook pijn doet in hun moederhart dat "wij" geen kind willen baren/opvoeden/verzorgen en dat "wij" het uit gaan, laat opblijven, uit eten gaan en veel meer egoïstische dingen verkiezen boven het moederschap. Maar ik zeg: leven en laten leven. Een kind geeft een dimensie aan iemands leven maar dit is een dimensie die wij graag aan ons voorbij laten gaan.





Happy Topic!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Dank je Hima...
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Alle reacties Link kopieren
OLALALAAA DAAR BEN IK OOK!



*Sjouwt berg drank mee en opent een biertje, even uitrusten*
Alle reacties Link kopieren
Ik mis Kjong d'r kaarsjes! Kjong, kom effe kaarsies brengen joh. Als je k-jong maar thuis laat!
Alle reacties Link kopieren
Ben dr ook weer bij! Ola iedereen!



En is de bar al open? Ik lust nog wel een HJ-tje...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
*Hier Hasse, nog een* Het is tenslotte vrijdag!
Heuy! Nog hulp nodig bij het verhuizen van de bar?
Alle reacties Link kopieren
Tuurlijk is de bar al open, ik heb niet voor niets een EVP genomen vanmiddag...
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ja, ben er ook.
Alle reacties Link kopieren
Zo! nog leuke kindervrije plannen dit weekend??
Alle reacties Link kopieren
Ja Jip, in m'n bed rotten en de sneeuw vermijden. Helaas moet er morgenavond wel met schoonfamilie Sinterklaas gevierd worden. Gelukkig is daar maar 1 kleintje bij, een van 6 die eigenlijk slecht te hachelen is, maar die van 8 is goed te doen!
Alle reacties Link kopieren
En jij?
Gelukkig geen Sinterklaas vieren.
Hier gelukkig ook geen sinterklaas. De kerstbomen staan er al helemaal klaar voor inclusief m'n sparretje.
Alle reacties Link kopieren
Hier wel sinterklaas, zondag middag maar eerst lekker uitslapen die dag.
Alle reacties Link kopieren
Hier wordt ook geen sinterklaas gevierd. Liep vandaag langs een school waar het een enorme herrie was, allemaal van die hyper kinderen want Sinterklaas zou komen. Was blij dat ik dóór kon lopen
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ook hier geen sinterklaasverplichtingen gelukkig,

heb ik wel al op mijn werk gevierd met de kinders daar en as maandag met collega's uit eten, we hebben lootjes getrokken dus kleinigheidje plus gedicht, das wel gezellig!



Vanavond uber-burgelijk samen chinees fonduen en een rits gedownloade series kijken met veel biertjes! verder geen plannen, missch even naar Winterberg morgen!
Alle reacties Link kopieren
quote:elninjoo schreef op 03 december 2010 @ 17:06:

Hier gelukkig ook geen sinterklaas. De kerstbomen staan er al helemaal klaar voor inclusief m'n sparretje.Oh daar zag ik volgens mij ergens op een andere topic een mooie foto van!! kan ook nie wachten om wat kerstversiersel en meuk neer te zetten!
Ik heb ene gourmetpan aangeschaft, dus meneer Magdalan en ik gaan zaterdag/zondag lekker met zn 2 prutsen in ene pannetje



Volgende week vrijdag zijn we rond deze tijd al hoog in de lucht op weg naar Australië! Whoot!



Ohja, en zuipen en lallen. Dat kan, zonder kinderen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 03 december 2010 @ 17:16:



Volgende week vrijdag zijn we rond deze tijd al hoog in de lucht op weg naar Australië! Whoot!Wat een ontzettend lekker vooruitzicht!!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
@Magdalan: meldde jij nou in het vorige deel (voordat de repeteerwekker er tussendoor kwam) dat je heel leuk nieuws had? Vertel!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
quote:Magdalan schreef op 03 december 2010 @ 17:16:

Ik heb ene gourmetpan aangeschaft, dus meneer Magdalan en ik gaan zaterdag/zondag lekker met zn 2 prutsen in ene pannetje



Volgende week vrijdag zijn we rond deze tijd al hoog in de lucht op weg naar Australië! Whoot!



Oh wauw! Australie?? Dat zijn nog es de betere vooruitzichten! Lichtelijk jaloers! Vond Australie prachtig! Enjoy!



Kindervrij Zuipen en Lallen rules!
Alle reacties Link kopieren
ik ga voor mij deel 4 weer proberen dit topic een beetje te volgen haha.. Wat waarschijnlijk op neerkomt dat ik de volgende keer kijk en denk shit al weer 80 pagina`s?? hoe kom ik hier doorheen??



Sinterklaas doe ik niet aan. Gelukkig niet!! Nergens een kind te bekennen (en vriendlief heeft zo de schurft eraan dat ie niet eens met zn eigen kind t viert. Hulde voor hem)



Kerst trouwens ook niet!!! Beide dingen duik ik onder. Jippie!!

wat een feest.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven