Mode & Beauty alle pijlers

tanden bleken - pijn?

09-02-2010 17:12 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi!



Via de mondhygieniste heb ik een bleek setje voor thuis gekregen. Het zijn 10 bitjes met gel, je kan ze 30-60 minuten dragen en dan bleek je je tanden. (duh..) het is van het merk Opalescence, trés white supreme..

Ik heb hem nu voor de 4e dag in (mijn tanden zijn inderdaad witter) maar ik krijg nu echt tandpijn!



De mondhygieniste had dit wel verteld, maar ik ga soms echt door de grond!

Ik vind het trouwens heel erg ranzig, de gel komt op mijn tong en ik vind slikken echt vies. Sowieso wil ik het spul liever niet doorslikken, lijkt me niet echt helemaal goed, hoewel ze daar niets over gezegd heeft.



Heeft iemand er ervaring mee?



Groetjes!
Alle reacties Link kopieren
IK heb een jaar of 6 geleden ook geprobeerd mn tanden te bleken.

Via de tandarts en was best duur.

Speciaal bitjes laten maken (happen in kleiachtig spul)

en daar moest je een hele nacht mee slapen.



Per ongeluk een keer iets te veel bleekgel in het bitje gedaan en dat is snachts in mn tandvlees getrokken,net boven mn voortand.

Werd wakker met een grote rode bloedende brandblaar!!

Het heeft wel een week of 3 geduurd voor ik weer kon lachen zonder dat je het gelijk zag.



Kun je nagaan wat een zooi het is.



Misschien moet je je tanden nu even een paar dagen rust geven??
Alle reacties Link kopieren
ja, dat was ik sowieso wel van plan, je hoeft ook niet de 'kuur' af te maken, je kan ook bewaren voor als je weer iets witter wil of dat het weer 'kan'.



Het resultaat is wel mooi, ik ben er echt blij mee.

Maar die tandpijn! Oei! Ik ging fietsen buiten, door de grond!! nou is het wel koud buiten nu, maar pff.. ik zou er bijna voor binnen blijven, zo erg is het!



Dát heb ik nergens gezien!
Alle reacties Link kopieren
Zijn de bitjes wel op maat gemaakt? Zo niet dan lijkt het mij niet zo vreemd dat de gel eruit komt. Het sluit dan minder goed aan. Je moet na het aandrukken van de bitjes wel even de overtollige gel bij de randen weghalen.

Heb zelf via de tandarts bitjes laten maken en net als biebelie moest ik er ook een nacht mee slapen. Na ongeveer een week was het resultaat erg mooi. Dat is wel bij iedereen anders.

Het lijkt mij dat jij een veel hogere concentratie bleekgel hebt gekregen want anders kan het nooit werken binnen 1 uur. Dat is misschien de reden dat het zo'n pijn doet. Moet wel zeggen dat ik na een aantal dagen bleken ook een beetje last had, maar dat mag geen naam hebben. Misschien kan je een lagere concentratie vragen en die dan wat langer inhouden.
Alle reacties Link kopieren
wat kosten die bitjes en dat spul eigenlijk als ik vragen mag? ik heb het wel eens bij een mondhygieniste laten doen voor 150 euri en het was mooi maar daarvoor moest ik wel 2.5 uur zitten, en 3 mal 20 minuten met mond wijd open,.... oef...
Alle reacties Link kopieren
ja ben ook wel benieuwd hoe veel het kost.

Volgens mij had ik ergens gelezen dat het ongeveer 400 euro kost.

Best veel geld.

ga als ik weer naar de tandarts ga vragen of het voor mijn tanden ook geschikt is, heb namelijk gevoelige tanden en tanderosie.

Ik wil mijn tanden maar 2 tinten lichter ofzo...
Alle reacties Link kopieren
Was bij de tandarts 250 euro kwijt. Heb nu de juiste bitjes, dus volgende keer alleen de gel kopen.
Ik ben ook met een thuis set bezig en had het ook na 3x. Daarom even gestopt en dan trekt het weg. Nu wil ik het weer proberen, maar niet 3 dagen achter elkaar. 1 of 2 en dan weer even niks.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de bitjes ook nog en de vorige x zaten er geloog ik 4 spuitjes met bleekgel bij.

Hen nog 2 dichten....toch eens kijken of die nog goed zijn.

Misschien toch nog een poging wagen want na mijn brandblaar durfde ik niet goed meer..



Ik weet niet meer precies wat ik toen kwijt was (is nog in de guldentijd=lang geleden)

gulden of 300 ofzo..
Bleken is helemaal niet goed voor je tanden, het tast je glazuur aan. Daarom zul je ook wel zo'n last hebben van pijnlijke tanden.
Hier kan je bleeklepels laten maken + gel kopen http://www.labdirect.info/index.html



Ik heb event. een set over. Mijn vriend wilde ook, maar dit is niks voor hem (3 uur met zo'n ding in zijn mond en dat een aantal dagen...). Mocht iemand interesse hebben dan lees ik het wel. Ik heb 4 applicatoren met sterkste gel. Mag weg voor minder.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een op maat gemaakt bitje met losse gelspuitjes erbij. Ik had het geluk dat ik meegedaan had met een prijsvraag (bij mijn eigen tandarts) en een van de gelukkige was die deze prijs heeft gewonnen. Eerst moet je dan een soort gips happen en vervolgens wordt er een precies passend gebitje gemaakt. Ik heb er 8 spuitjes met gel bij gekregen. Ik moet wel zeggen dat het bij mij na een nacht erg pijn doet. Mijn tanden zijn de volgende dag dan zo gevoelig dat ik bijna niet kan eten of drinken. Daarom gebruik ik het ook maar heel weinig. Af en toe een nachtje is voor mij genoeg. Dan zie ik al resultaat. Ik heb een aantal jaar geleden mijn tanden in een uur laten bleken maar dat resultaat was binnen no time verdwenen. Ik vind zelf dit dan een langduriger resultaat geven!
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_29452 wijzigde dit bericht op 10-02-2010 20:17
Reden: reclame verwijderd door moderator
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ik he een aantal jaar geleden mijn tanden laten bleken bij the white smile company in utrecht.... oeioeioei! wat had ik een pij zeg, niet normaal!! de eerst 5 dagen werd ik helemaal gek! ik had het gevoel alsof mijn tanden op het stroomnet waren aangesloten, het leek of ik dagenlang non stop stroompjes kreeg door mijn tanden... ik was en ben wel blij met het resultaat!
Alle reacties Link kopieren
Waarschuwing.

De websites o.a. http://gemakkelijktandenbleken.nl/ en http://www.debesteglimlach.nl/ zijn pure zwendel.

Zij verkopen de producten Whitelight / Idol-White / IonicWhite / Altawhite.Trap hier niet in. Geef nooit uw credit card nummer op. Lees hier ervaringen van Engelse klanten die hier ingetrapt zijn. Ze zijn nu in Nederland aan de slag gegaan.

http://www.complaintsboard.com/?search=idol%20white

De firma Bralex V.O.F. Noorderhaven 31 9712 VG GRONINGEN zit hier achter. Geen telefoonnummer te vinden.

Ze zijn niet in uw tanden geïnteresseerd maar zitten achter uw geld aan. De producten werken niet.

Ik ben hierover inmiddels in contact met de juridische afdeling van de Consumentenbond.

Zeg dit a.u.b. voort. Kopieer dit stukje en zet het op andere forums over tanden bleken.

Zo voorkomen we veel leed want ze zijn erg slim en goed in hun marketing.
Ik heb ze laten laseren 3 jaar geleden.Het resulaat is nog steeds

mooi en ik heb nergens last van.
Alle reacties Link kopieren
Laseren? Is dat met z'n blauwe lamp. Hoe duur is dat dan. Deed dat pijn?
Nee,het was niet pijnlijk.Ja,het is met een blauwe lamp maar je

krijgt een speciale bril op vanwege de laserstralen.Het koste 400 Euro.Ben nog steeds blij met het resultaat.Voor herhaling

vatbaar!
Alle reacties Link kopieren
hansa zou je contact met mij op willen nemen? ik heb ook bij die glimlachwinkel een set besteld. ik heb helemaal niks ontvangen en kan absoluut geen contact opnemen, ze mailen niet terug, bij chatten zijn ze gelijk vertrokken als ik een vraag stel etc. aangifte doen bij politie van oplichting? hoever ben jij? goet sandra (elfje11@hotmail.com)
Alle reacties Link kopieren
inmiddels heb ik bericht van de beste glimlach, met het verzoek mijn klacht in te trekken (die ze zelf hadden gevonden op kassa)en dat ze het bedrag graag per omgaande terug willen storten dat hebben zij idd binnen 2 dagen gedaan.

dank iedereen voor de reakties.

vriendelijke groet

sandra
Alle reacties Link kopieren
http://www.groupon.nl/dea ... is-hollywood-white/228521



Deze zag ik vandaag. Zou het wat zijn? Een Groupon deal, een setje voor 25,-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven