Waneer verstuur jij kerstkaarten?

06-12-2010 11:54 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Sinterklaas is weer uit het land.

Het is weer tijd voor kerstkaarten!



Waneer ga jij ze versturen? ik verstuur ze meestal 1 week voor kerst ongeveer. Alleen met die stakende postbodes denk ik dat ik het dit jaar wat eerder doe.
Alle reacties Link kopieren
Niet
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er gister al een gekregen... :S
Alle reacties Link kopieren
Niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin er pas mee als sinterklaas echt afgelopen is. Dan ga ik eerst eens inventariseren hoeveel kerstkaarten ik uberhaupt moet gaan kopen (en schrijven). Schrijven van de kerstkaarten duurt lang, ik probeer er altijd iets persoonlijks op te zetten. Ik hoop dat ze vóór de kerstdagen op de bus zijn...
ik doe er al 'n paar jaar niet meer aan en dat bevalt me prima!
Brrr, Kerstkaarten! Wat een ellende elk jaar.
Alle reacties Link kopieren
Op een stuk of 3 na voor oudere tantes doe ik er niet aan. Heb jaren geleden iedereen een laatste kaartje gestuurd en daarop gezegd dat ik ze het héle jaar door het beste wens en dat ik het geld wat ik 'overhou' vanwege het niet sturen van kerstkaarten, zou doneren aan een goed doel (microkredieten van Kiva ) . Kreeg er veel positieve reacties op.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nou deze week nog niet, TNT gaat 3 dagen staken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
ik heb zaterdag er al 1 gehad, maar vandaag gooi ik ze op de bus. dan kan ik kijken van wie ik wel terugkrijg en van wie niet. en van diegene die ik niet terugkrijg, krijgt volgend jaar ook niet van mij
ik denk dat vorig jaar ons laatste jaar was, tenzij ik die concurrent van TNT ergens kan vinden. Staken. Zijn ze belazerd?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de kaarten al een hele tijd in huis. Denk alleen dat er nog wat postzegels bij moeten. Wij versturen nooit gek veel.

Ik wil dit jaar ook bijhouden wie wel en niet terug sturen.

Ik wens iedereen het beste, maar misschien schaffen we het volgend jaar wel af.
Alle reacties Link kopieren
quote:Flashy schreef op 06 december 2010 @ 12:07:

Ik heb de kaarten al een hele tijd in huis. Denk alleen dat er nog wat postzegels bij moeten. Wij versturen nooit gek veel.

Ik wil dit jaar ook bijhouden wie wel en niet terug sturen.

Ik wens iedereen het beste, maar misschien schaffen we het volgend jaar wel af.Alleen sturen dus als je antwoord krijgt? Wens je iemand geen fijne kerstdagen als diegene niets terugstuurt?
Alle reacties Link kopieren
Ik moet wel, ik heb 3 vellen kerstzegels gekocht omdat ik de Pip agenda wilde hebben
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Al jaren niet meer... Mensen hangen ze een weekje op en na de kerst flikkert iedereen ze weer in de prullebak.. Meestal stuur ik een persoonlijk mailtje naar mensen die me echt aan het hart gaan, maar die kaartenzooi hoeft van mij niet.... (krijg er ook nooit zoveel overigens en dat hoeft ook niet....)
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
Alle reacties Link kopieren
quote:summerbreeze21 schreef op 06 december 2010 @ 12:09:

[...]



Alleen sturen dus als je antwoord krijgt? Wens je iemand geen fijne kerstdagen als diegene niets terugstuurt?



Jawel, maar de afgelopen jaren komen er bijna geen kaarten terug.

Ik wil dat bijhouden om evt zelf ook ermee op te houden.

Ik vind het geven aan een goed doel een leuk idee.

Ik wil ook die pip agenda, maar 3 velletjes is veel te veel. De Blond agenda van vorig jaar is goed bevallen.
Alle reacties Link kopieren
Ik verstuur ze zo rond de 15e denk ik.

Ik wil die Pip-agenda ook!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sam32 schreef op 06 december 2010 @ 12:15:

Ik verstuur ze zo rond de 15e denk ik.

Ik wil die Pip-agenda ook!Dan zou ik snel de zegels kopen, die agenda's vliegen de winkels uit.
Stressed is just desserts spelled backwards
Flashy, vorig jaar kon ik die Blond agenda de eerste week van januari gratis meenemen bij onze sigarenboer, hij had ze over van de postzegel vellen... misschien heb je geluk?



Ik ben gestopt roken, dus ik kom niet meer bij de sigarenboer, helaas!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het leuk om ze te krijgen, iemand heeft dan toch even de moeite gedaan om aan je te denken.

En omdat ik denk dat anderen dat ook zo kunnen ervaren, stuur ik ze zelf ook.



Maar pas na de kerst, ik stuur altijd nieuwjaarskaarten (hou niet van kerst).
quote:Splinter02 schreef op 06 december 2010 @ 12:16:

Ik vind het leuk om ze te krijgen, iemand heeft dan toch even de moeite gedaan om aan je te denken.ik vind alleen de kaarten leuk waarop iemand ook echt iets persoonlijks schrijft, maar 99% van de kaarten bevat alleen de naam van de verzender en dan hoeft 't van mij dus echt niet
Alle reacties Link kopieren
Niet.
Alle reacties Link kopieren
Heb ze vorig jaar geschreven, was te laat met posten.... dus ik doe ze deze week dan maar 's op de post
Alle reacties Link kopieren
quote:Maleficent schreef op 06 december 2010 @ 12:11:

Ik moet wel, ik heb 3 vellen kerstzegels gekocht omdat ik de Pip agenda wilde hebben Ik ook
Alle reacties Link kopieren
quote:twijfelmeid schreef op 06 december 2010 @ 11:57:

Ik begin er pas mee als sinterklaas echt afgelopen is. Dan ga ik eerst eens inventariseren hoeveel kerstkaarten ik uberhaupt moet gaan kopen (en schrijven). Schrijven van de kerstkaarten duurt lang, ik probeer er altijd iets persoonlijks op te zetten. Ik hoop dat ze vóór de kerstdagen op de bus zijn...





Ik zou willen dat jij mijn vriendin was. Ik krijg van sommige mensen een kaartje waarin al voorgedrukt staat 'Prettige kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar' en dan schrijven ze er zelf bij 'Piet Truus' . Dan denk ik altijd:"Ik hoop dat ze er geen schrijverskramp van gekregen hebben."

Gelukkig zetten de meesten er nog wel 'groetjes' bij.



Ik verstuur mijn kerstkaarten overigens na deze week. Ik heb ze al klaar en wilde ze deze week al op de bus doen, maar i.v.m de stakingen wacht ik nog maar even.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven