Waneer verstuur jij kerstkaarten?

06-12-2010 11:54 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal,



Sinterklaas is weer uit het land.

Het is weer tijd voor kerstkaarten!



Waneer ga jij ze versturen? ik verstuur ze meestal 1 week voor kerst ongeveer. Alleen met die stakende postbodes denk ik dat ik het dit jaar wat eerder doe.
Alle reacties Link kopieren
Niet
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben er gister al een gekregen... :S
Alle reacties Link kopieren
Niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik begin er pas mee als sinterklaas echt afgelopen is. Dan ga ik eerst eens inventariseren hoeveel kerstkaarten ik uberhaupt moet gaan kopen (en schrijven). Schrijven van de kerstkaarten duurt lang, ik probeer er altijd iets persoonlijks op te zetten. Ik hoop dat ze vóór de kerstdagen op de bus zijn...
ik doe er al 'n paar jaar niet meer aan en dat bevalt me prima!
Brrr, Kerstkaarten! Wat een ellende elk jaar.
Alle reacties Link kopieren
Op een stuk of 3 na voor oudere tantes doe ik er niet aan. Heb jaren geleden iedereen een laatste kaartje gestuurd en daarop gezegd dat ik ze het héle jaar door het beste wens en dat ik het geld wat ik 'overhou' vanwege het niet sturen van kerstkaarten, zou doneren aan een goed doel (microkredieten van Kiva ) . Kreeg er veel positieve reacties op.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Nou deze week nog niet, TNT gaat 3 dagen staken.
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
ik heb zaterdag er al 1 gehad, maar vandaag gooi ik ze op de bus. dan kan ik kijken van wie ik wel terugkrijg en van wie niet. en van diegene die ik niet terugkrijg, krijgt volgend jaar ook niet van mij
ik denk dat vorig jaar ons laatste jaar was, tenzij ik die concurrent van TNT ergens kan vinden. Staken. Zijn ze belazerd?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de kaarten al een hele tijd in huis. Denk alleen dat er nog wat postzegels bij moeten. Wij versturen nooit gek veel.