Entertainment
alle pijlers
Holland's Next Top Model
woensdag 25 juli 2007 om 09:34
AMSTERDAM - Daphne Deckers presenteert de derde editie van Holland's Next Top Model. Het voormalige model neemt daarmee het stokje over van Yfke Sturm, die de eerste twee edities van het programma op RTL 5 voor haar rekening nam. De presentatricewisseling heeft volgens RTL niets te maken met onvrede over het presentatietalent van Sturm. De 25-jarige blondine wil zich weer richten op haar internationale modellencarrière. Holland's Next Top Model is niet het eerste tv-programma voor de 39-jarige Daphne. Ze was al te zien als presentatrice van de eerste editie van Big Brother en TV-Woonmagazine. De afgelopen maanden was ze iedere maandag sidekick in de EO-talkshow Knevel & Van den Brink. bron: nu.nlLeuk, Daphne de nieuwe presentatrice! Ben benieuwd hoe ze het doet, ik vind haar echt een leuke vrouw! Wanneer begint HNTM eigenlijk?
dinsdag 11 december 2007 om 09:58
ik heb 't ook gezien. vond er ook niet zoveel aan. vond dat carmen en cassandra van die "lege" huizen hebben. hele ruimte waar echt helemaal niks staat....
en verder heb ik niet echt een ander beeld van ze gekregen dan ik al had. vind cassandra nog steeds overkomen als onbetrouwbaar.
denk echt dat er massaal op cecile gestemd gaat worden.
en verder heb ik niet echt een ander beeld van ze gekregen dan ik al had. vind cassandra nog steeds overkomen als onbetrouwbaar.
denk echt dat er massaal op cecile gestemd gaat worden.
dinsdag 11 december 2007 om 11:01
dinsdag 11 december 2007 om 13:09
Hebben jullie ook Jensen nog gezien? Daar kwamen ze alledrie ook. Jensen vroeg natuurlijk naar het incident tussen Carmen en Kassandra (dat Kassandra had gezegd dat ze liever wilde dat Anne meeging naar Brazilië, en niet Carmen). Carmen deed er nog een schepje bovenop; dat Kassandra ook gewoon een bitch was op dat moment enzo. Het eindapplaus was het hardste voor Cecile (en daarna voor Kassandra). Voor Carmen werd maar heel zuinigjes geklapt. Als dit een redelijke afschaduwing is van de publieke opinie, wordt Carmen dus zeker niet de winnares. Net goed, verwaand nest als ze is ("ik denk zeker dat ik win, want ik heb als enige (?) een taille van minder dan 59 cm") Cecile is echt prachtig, maar ik denk dat Kassandra een betere (hardere) instelling heeft en het daardoor verder zal schoppen.
dinsdag 11 december 2007 om 16:15
Mm, ik dacht ook dat gisteren de finale kwam. Vond het wel lachen dat Carmen nogmaals haar tekst voor die commercial op ging zeggen, want nu wist ze m wel helemaal uit haar hoofd, en zonder gesmak. Tenminste dat zei ze, ik hoorde en zag nog steeds dat ze aan het smakken was. Dat leert ze dus ook echt niet af.
Bij Jensen vond ik Carmen over willen komen alsof ze heeeeel veel humor had, terwijl ze dat in mijn ogen echt niet heeft. En inderdaad, weer bezig met de rest af te kraken. Hoop toch echt niet dat ze wint. Moet zeggen dat ik ze alledrie niet bijzonder vind.
Bij Jensen vond ik Carmen over willen komen alsof ze heeeeel veel humor had, terwijl ze dat in mijn ogen echt niet heeft. En inderdaad, weer bezig met de rest af te kraken. Hoop toch echt niet dat ze wint. Moet zeggen dat ik ze alledrie niet bijzonder vind.
dinsdag 11 december 2007 om 17:01
dinsdag 11 december 2007 om 17:55
Ik wist wel dat er gisteren zo´n saaie aflevering zou komen...
Het viel mij ook op dat Cecile inderdaad een beetje een kakkertje is. Maar ik vind haar wel de beste.
Die moeder van Kassandra vond ik iets 'engs' hebben. Leuk ook om zoiets aan te trekken als je dochter wellicht topmodel wordt.
( Nee je hoeft niet het mooiste van het mooiste aan te trekken maar vond dit wel heel lelijk.) Was die moeder oost-europese? (Ik heb het begin gemist.)
Toch denk ik wel dat er een kern van waarheid zit in wat die moeder zei. Dat ze altijd tegen haar gezegd heeft dat ze sterk moet zijn en zo. Die tranen kwamen op mij wel ' echt' over.
Carmen vind ik arrogant. Dat ze zegt dat ze gaat winnen is nog wel logisch, maar geef dan inderdaad ook een goed argumment. Jensen ga ik nog even terug kijken...
Het viel mij ook op dat Cecile inderdaad een beetje een kakkertje is. Maar ik vind haar wel de beste.
Die moeder van Kassandra vond ik iets 'engs' hebben. Leuk ook om zoiets aan te trekken als je dochter wellicht topmodel wordt.
( Nee je hoeft niet het mooiste van het mooiste aan te trekken maar vond dit wel heel lelijk.) Was die moeder oost-europese? (Ik heb het begin gemist.)
Toch denk ik wel dat er een kern van waarheid zit in wat die moeder zei. Dat ze altijd tegen haar gezegd heeft dat ze sterk moet zijn en zo. Die tranen kwamen op mij wel ' echt' over.
Carmen vind ik arrogant. Dat ze zegt dat ze gaat winnen is nog wel logisch, maar geef dan inderdaad ook een goed argumment. Jensen ga ik nog even terug kijken...
Liefde is als Sinterklaas: je moet er in geloven, anders wordt het niks...
dinsdag 11 december 2007 om 20:07
Ik volg het niet echt omdat ik eigenlijk alle modellen lelijk vind en de shootings echt belachelijk, maar ik heb via via gehoord dat Sophie eigenlijk in de finale zat maar geweigerd heeft het contract te tekenen. Toen is besloten haar te laten ruilen met Carmen, die er anders uitgevlogen zou zijn.
En Sophie schijnt ook al wel wat aanbiedingen van bureaus te hebben gehad.
Kim Feenstra zit trouwens tegenwoordig bij hetzelfde internationale bureau als Yfke Sturm en Gisele Bundchen, dus dat doet ze heel goed.
En Sylvia doet het ook al zo goed, die zit bij een goed bureau in NY en heeft pas op de cover van de japanse Elle gestaan ( in een shoot met die fotograaf waar Tyra het steeds over heeft Gilles Bensimone...)
En die winnares van deel 1, die geen engels sprak, hoe heet ze ook alweer, oh ja, Sanne, zit bij Wilma Wakker en bij Elite Parijs, dus die doet het ook erg goed.
En Sophie schijnt ook al wel wat aanbiedingen van bureaus te hebben gehad.
Kim Feenstra zit trouwens tegenwoordig bij hetzelfde internationale bureau als Yfke Sturm en Gisele Bundchen, dus dat doet ze heel goed.
En Sylvia doet het ook al zo goed, die zit bij een goed bureau in NY en heeft pas op de cover van de japanse Elle gestaan ( in een shoot met die fotograaf waar Tyra het steeds over heeft Gilles Bensimone...)
En die winnares van deel 1, die geen engels sprak, hoe heet ze ook alweer, oh ja, Sanne, zit bij Wilma Wakker en bij Elite Parijs, dus die doet het ook erg goed.
Am Yisrael Chai!
dinsdag 11 december 2007 om 20:49