Woningruil Amsterdam

11-12-2010 23:08 3 berichten
Hi!



Ik ben geïnteresseerd in woningruil binnen de ring in Amsterdam. In verband met mijn zwangerschap zoek ik een benedenwoning in een rustige buurt.



Zelf heb ik een 4 kamer appartement in de Pijp ( Zuid) aan een winkelstraat. Balkon over de gehele breedte, 1e etage, dubbele beglazing, CV, enigszins simpele badkamer en keuken, gehele appartement is recentelijk geverfd en zeer verzorgd. Met een huur van 430 euro per maand ( huursubsidie mogelijk!) onbepaalde tijd en via de makelaar.



Ik zoek: 4 kamer appartement met tuintje in Zuid, Watergraafsmeer, Oud-West en eventueel Ijburg ( kind vriendelijke buurt) Redelijk goed onderhouden met een maximale huur van 500 euro. Onbepaalde tijd via een makelaar.



Ik weet niet of ik dit mag posten, zo niet dat hoor ik van de Viva Angel wel of zie ik een verwijdering.



Wellicht zijn er hier dames ( of heren) die in een levendige straat willen wonen? :-)



Groetjes Festina...
Heb helaas geen woning omte ruilen maar ben al wel een tijd opzoek naar een woning in Amsterdam. Jouw beschrijving klinkt erg goed dus vroeg me af via welke makelaar je huurt?
Helaas, mijn makelaar werkt ook met een wachtlijst en moet je ook zeker 10 jaar staan ingeschreven. Betreft namelijk sociale woningbouw. Vrije sector, in een betere buurt betaal je vanaf zo'n 700 euro per maand excl. Je kunt makelaars in Amsterdam altijd bellen en kijken wat zij in hun vrije secotr beschikbaar hebben maar houdt wel rekening met hoge huren. Ik wil ruilen met iemand die ook een woning binnen de sociale woningbouw heeft ivm. een lage huur.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven