Mode & Beauty alle pijlers

Trollbeads armband

14-12-2010 22:31 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn oudste dochter heeft Trollbeads armband met 2 kralen. . Nu is ze binnenkort jarig en ik vraag me af of ze op internet voordeliger zijn dan in de winkel. Heeft er iemand tips?
webwiinkels googlen en prijzen vergelijken met echte winkels?
Opa, dat heb ik gedaan, maar misschien weet iemand een webwinkel die voordeliger is dan de juwelier, En waarom zouden we elkaar niet helpen brompot.
Ik weet niet wat voor kralen je precies zoekt (glas/metaal oid.) maar in veel online kralenwinkels verkopen ze kralen die op het kettinkje/armband passen alleen zijn ze dan niet van een merk.
quote:kim65 schreef op 14 december 2010 @ 22:45:

Opa, dat heb ik gedaan, maar misschien weet iemand een webwinkel die voordeliger is dan de juwelier, En waarom zouden we elkaar niet helpen brompot.Huh?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Het ligt eraan of je ze van een bepaald merk wilt of de goedkope van bijv Loizz (die kosten bijna niks via een webshop)
Als je niet de echte wilt zou ik gewoon naar de markt gaan of naar een kralenzaak. Geen hond die het verschil ziet.
pcs
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:iris1969 schreef op 14 december 2010 @ 22:52:

Als je niet de echte wilt zou ik gewoon naar de markt gaan of naar een kralenzaak. Geen hond die het verschil ziet.

Jawel. Ik wel. En degene die het spaart vaak ook, als ze echte spaarders zijn. Moet eerlijk zeggen dat het mij geen hol uit zou maken, alleen zou ik voor geen goud zo'n band dragen dus op mij is het niet echt van toepassing ;).

Prijzen zijn vastgesteld en vaak krijgen "goedkopere" aanbieders op hun donder en mogen ze het merk niet meer voeren. Je moet dus tegen een toevallige aanbieding aanlopen. Wellicht krijg je van je eigen juwelier wel een kerstfoldertje binnen met een kortingscoupon?
Sommige juweliers hebben ook spaarsystemen. Daar kun je ook nog naar kijken. Ik weet niet hoe oud je dochter is en dat is ook niet echt van belang, maar ga even na of het haar écht uitmaakt of het een bedel van trollbeads is of niet. Zorg wel dat je het goed nakijkt want niet alles past overal op en met "douwen" vernaggel je je armband.
quote:Confiture schreef op 14 december 2010 @ 23:10:

[...]

Jawel. Ik wel. En degene die het spaart vaak ook, als ze echte spaarders zijn. Moet eerlijk zeggen dat het mij geen hol uit zou maken, alleen zou ik voor geen goud zo'n band dragen dus op mij is het niet echt van toepassing ;).

Prijzen zijn vastgesteld en vaak krijgen "goedkopere" aanbieders op hun donder en mogen ze het merk niet meer voeren. Je moet dus tegen een toevallige aanbieding aanlopen. Wellicht krijg je van je eigen juwelier wel een kerstfoldertje binnen met een kortingscoupon?Maar dit is nog een kind en moet moeders zich dan op hoge kosten jagen?
de goedkopere varianten zijn nepperds dat zie je meteen, net als bij pandora's. Maar ik vind het nogal wat voor een kind, die kralen kunnen wel 200 euro per stuk kosten
Is het niet meer 20 euro per stuk Meds?

Ik heb zelf een armband van Tedora (passen alle beads op) en nu, een jaar later is 'tie vol. Ik heb veel gekregen (verjaardag, Moederdag) maar ook zelf gekocht en ik vond het wel een sport om zo veel mogelijk voor zo weinig mogelijk euro's te kopen. Ik had een leuk winkeltje in mijn dorp gevonden die 1x in de maand beads (ik geloof van Biba) in de uitverkoop gooiden en die kostten dan maar 5 euro per stuk. Het is dus wel de moeite waard om rond te kijken.

M.
Echte Trollbeads zijn overal even duur. Zijn vaste prijzen. Je vind ze dus niet goedkoper elders, tenzij je gaat voor niet-trollbeads waarvan je het verschil wel degelijk kunt zien.
En Meds heeft gelijk, sommige kralen zijn zelfs meer dan 1000 euro per stuk.
1000 euro per stuk????????!!!!!!!! Djeeeeez. De duurste die ik heb is 22 euro.

Voor een kind zou ik niet zo moeilijk doen. Er zijn genoeg nepperds, maar wel van zilver. Het hele internet zit er vol mee...

M.
En eens met Mjdh, voor een kind zou ik uitwijken naar wat minder dure alternatieven. Simstars, Tedora, Amora, Biagi, Chamilia, Charlotte Design, Silverado, allemaal merken die zilveren en glazen bedels verkopen die niet zo duur zijn.
Ik kreeg nepperds van vriendinnen op mijn vrijgezellendag en na een paar weken waren die lelijk en verkleurd. Dat vond ik heel erg. Omdat het heel symbolisch was en ik ze echt langer had willen dragen. Zorg dus dat het wel echt zilver is of van edelsteen, kost tussen 5 en 10 euro als je bij kralenwinkels online zoekt op pandorastyle.
Ik heb een paar nieuwe Trollbeads van een juwelierswinkel die ik gekocht heb maar niet gebruik.

Mijn smaak is veranderd dus als je er belang bij hebt kun je reageren.
Bij een jonge oudste dochter zou ik misschien wel voor nep-kralen gaan, maar bij een oude oudste dochter zou ik wel graag echte kopen. Vooral omdat iedere kraal een symbolische waarde heeft, zou het zonde zijn als ze stuk gaan of lelijk worden.
Ik zou ook even nagaan of het haar zelf uitmaakt. Ik heb ook een trollbeadsarmband en ik kreeg (van man en kidneren) twee pandorakralen voor m'n verjaardag. Uiteraard zitten ze aan de armband, de kidneren hadden ze uitgezocht en zijn er nog steeds helemaal lyrisch over, maar echt mooi vind ik ze niet. Ik vind de trollbeads gewoon ehct mooier.
Bedankt voor jullie reacties.

Mijn dochter is bijna 12 jaar en heeft de armband van haar opa en oma gekregen. Het was een aanbieding met 2 bedels. Natuurlijk zijn er hele dure bedels en dat is niet de bedoeling. En een paar neppers eraan is ook geen probleem, als ze maar mooi blijven.

Maar ik dacht al wel dat ze vaste prijzen hanteren.

Weet iemand ook een merk bedels (nep) die mooi blijven en ook om de Trollbeads armband kunnen?

Alvast bedankt.
Remix je mag me wel ff mailen.

P.s dit haal ik later weer weg.
Pandora past ook om Trollbeads.
quote:iris1969 schreef op 14 december 2010 @ 23:51:

[...]

Maar dit is nog een kind en moet moeders zich dan op hoge kosten jagen?Nee absoluut niet, ik heb geen idee hoe oud dochterlief is maar misschien hecht ze wel waarde aan de echte. Er zijn bedels die heel erg veel geld kosten, maar daar gaat het in deze natuurlijk helemaal niet om. Volgens mij beginnen die trollbeads bij een euro of 24. Je kunt het zo gek maken als je zelf wilt. Pandora heeft bijv. ook hele gouden armbanden, die krengen zijn geloof ik 1100.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven