Kinderen
alle pijlers
Waarom zet je een baby/kind bloot op de foto?
vrijdag 14 december 2007 om 13:27
Beste Viva,
Ik erger mij enorm aan de achtergrond van deze week. Waarom moet daar een blote baby staan? Waren er geen kleertjes voorradig? Niet eens een onderbroekje zo te zien.
Nee ik vind het ongepast!
Sommige forummers hebben een beetje moeite om goed te lezen.
In mijn eerste posting schreef ik dat ergeren een groot woord was. Maar dat ik persoonlijk vind dat je het niet moet doen (kinderen bloot op de foto en dan op internet, prive foto's heb ik het niet over gehad).
Geen woord van mijn kant dat ik het vies of eng vind wat er gezegd/gelezen wordt. Ik zie baby's alleen liever aangekleed.
Zo hopelijk is het nu makkelijker leesbaar.
Ik erger mij enorm aan de achtergrond van deze week. Waarom moet daar een blote baby staan? Waren er geen kleertjes voorradig? Niet eens een onderbroekje zo te zien.
Nee ik vind het ongepast!
Sommige forummers hebben een beetje moeite om goed te lezen.
In mijn eerste posting schreef ik dat ergeren een groot woord was. Maar dat ik persoonlijk vind dat je het niet moet doen (kinderen bloot op de foto en dan op internet, prive foto's heb ik het niet over gehad).
Geen woord van mijn kant dat ik het vies of eng vind wat er gezegd/gelezen wordt. Ik zie baby's alleen liever aangekleed.
Zo hopelijk is het nu makkelijker leesbaar.
anoniem_10085 wijzigde dit bericht op 14-12-2007 15:04
Reden: Ja soms moet je de woorden letterlijk spellen voordat mensen het LE-ZEN!
Reden: Ja soms moet je de woorden letterlijk spellen voordat mensen het LE-ZEN!
% gewijzigd
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 14 december 2007 om 13:42
Ja irritatie is misschien wel een groot woord maar het stoort me wel. Net als blote kinderen op het strand of elders. Je weet in deze zieke wereld niet wie er mee kijkt. Ik vind het ook onnodig. Ja leuke foto's voor thuis maar niet op internet of irl.
Ik snap gewoon niet de toegevoegde waarde van dit bloot. Met een leuk pakje aan had ik de foto zeker leuker gevonden.
Ik snap gewoon niet de toegevoegde waarde van dit bloot. Met een leuk pakje aan had ik de foto zeker leuker gevonden.
vrijdag 14 december 2007 om 13:42
ow wat n onzin weer.. als jij daar 'vieze gedachten' bij hebt.. moet je bij jezelf ten rade gaan!
en ja... er zijn idd zat mensen die dat hebben, maar moeten we de hele wereld op hen aanpassen?
ga dan naar amerika waar je opgepakt wordt als je n paar bad-ritueel-foto's van je kleintje hebt laten afdrukken!
te achterlijk voor woorden.
en ja... er zijn idd zat mensen die dat hebben, maar moeten we de hele wereld op hen aanpassen?
ga dan naar amerika waar je opgepakt wordt als je n paar bad-ritueel-foto's van je kleintje hebt laten afdrukken!
te achterlijk voor woorden.
vrijdag 14 december 2007 om 13:43
vrijdag 14 december 2007 om 13:44
Ik zie niet in wat er mis mee is. Zolang je geen expliciete lichaamsdelen ziet (wat voor mij echt geen zak zou uitmaken maar helaas heb je genoeg viezeriken buiten mij), vind ik het juist leuk, zo'n lekkere blote mollige baby. Niks mis mee
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
vrijdag 14 december 2007 om 13:47
Wat walgelijk! Een bloot kind! Dat doe je toch niet! Zo ontzettend onnatuurlijk! Ik ga ze een proces aandoen, mijn ziel is tot op het bot gekrenkt. Waar gaat het heen met deze wereld, dat mensen denken dat dit zomaar kan?! Brrr, blote kindertjes, getver. En bovendien: als God had gewild dat we bloot rond liepen had hij geen kleren geschapen. Weg met die onnatuurlijke foto!
vrijdag 14 december 2007 om 13:47
Wie zegt dat ik er vieze gedachten bij heb? Ik zeg dat het bloot van mij niet hoeft. Ik begrijp dat alle moeders trots zijn. En deze dame mag ook trots zijn op het jochie. Maar waarom moet ik hem bloot zien?
En volgens mij heb ik al vaker iets van jou gelezen (sorry als ik je verwar met een ander) dat als je het niet bevalt dat je maar naar een ander land moet gaan. Ik ben nederlander en ga niet emigreren omdat de viva geen kleertjes heeft geregeld voor de fotosessie.
Dus reageer even normaal. Het is gewoon mijn mening dat het van mij niet bloot hoeft. Jij hebt er geen probleem mee, nou ook oke.
vrijdag 14 december 2007 om 13:50
Vind het wel een olijke baby en kan me niet voorstellen dat viezerds op de Viva-site gaan kijken om zich te verlustigen aan eventuele kinderfoto's...
Vind het storender dat Tourya Haoud (als zij het is) en de baby totaal niet op elkaar lijken dus als het 'moeder en kind' moet voorstellen is dat al niet zo geloofwaardig. Zij is Marokkaanse ofzo en die baby is heel licht met blauwe oogjes...
Vind het storender dat Tourya Haoud (als zij het is) en de baby totaal niet op elkaar lijken dus als het 'moeder en kind' moet voorstellen is dat al niet zo geloofwaardig. Zij is Marokkaanse ofzo en die baby is heel licht met blauwe oogjes...
vrijdag 14 december 2007 om 13:54
Ik vind de foto erg mooi, vertederend. Daarom vind ik dat het wel mag. Ik zou echter mijn kind er niet willen zien omdat voor mij wel storend zou zijn de gedachten dat een viezerik die foto in zijn computer opslaat en ermee... De moeder van dit kind schijnt geen problemen mee te hebben. Als ik in de strand ben of in een speeltuin en iemand zie mijn kind met een fototoestel of mobiel te fotograferen, spreek die persoon aan.