Entertainment alle pijlers

rare (celebrity) babynamen

12-12-2007 03:52 103 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zie je ergens een geboortekaartje met een (voor jou) wat rare naam erop.

Ik noem een paar voorbeelden uit mijn omgeving: Zohra (m), Bickel (j), Ziza (m), Beauty (m), Bardi (j).

Laatst zag ik een programma met bizarre baby namen van celebrity's.

Ik noem er een paar: actrice Shannyn Sossamon noemde haar kind Audio Science, acteur Rob Morrow noemde zijn dochter Tu (jawel: Tu Morrow oftewel Tomorrow) en de klapper was comedian Jason Lee die zijn zoon Pilot Inspektor noemde. Inspektor met een K dus. En Lil' Mo (rapster?) noemde haar dochter God'iss Love Stone...

Iemand van jullie een paar vreemde babynamen? Hoeft natuurlijk niet van bekendheden te zijn; uit eigen omgeving is leuker.

Overigens hoeft het niet perse raar of stom of zo te zijn, het kan ook een minder voorkomende naam zijn die je erg mooi vind... Ben benieuwd!
Lella schreef op 12 december 2007 @ 22:24:

Mijn zus is juf en die had een jochie in de klas dat Jihad heette. Dat doe je toch gewoon niet?
Nee idd, Jihad is een meisjesnaam! wel een redelijk vaak voorkomende.
Schoolgenootje van vroeger heeft haar dochter Chickie genoemd.
miep100 schreef op 13 december 2007 @ 13:16:

Niet echt bekendheden maar een stel uit het programma Babyboom heeft drie kinderen met de volgende namen: Dariënne, Yashyra en Naeyyssa

Vooral die laatste twee, wat doe je je kinderen aan
Vroeger woonde bij mij in de buurt 2 zusjes: Sequoyah en Cheyenne. Volgens mij kunnen die kids hun naam nog niet schrijven als ze in groep 4 zitten!
Kan het zijn dat het Sicco was ipv Sicko? Daar ken ik er wel een van, en dat vond ik al sneu. Die Peaches Honeyblossom heeft een jaar geleden ofzo in een column geschreven over haar naam. "I hate ridiculous names. My weird name has haunted me all my life." Overigens is haar naam voluit Peaches Honeyblossom Michelle Charlotte Angel Vanessa Geldof.

Ik heb hier een klant die Pierrette heet, zeg maar de vrouwelijke variant op Pierre. Vind ik ook afgrijselijk.

En Frank Zappa's dochter heet trouwens Moon Unit. Ook sneu.
Ring1981 schreef op 12 december 2007 @ 14:28:

Beautifull Hope Is The Truth van Raffaela..

What was she thinking?
Dat 'Is The Truth' hoort er niet achter hoor.
Ach, zo vind ik nog steeds een van de meest vreselijke namen die er zijn, die typisch amerikaanse namen, met als toppunt: Chloë

Zo van: Chloë ze moeder, komt Chloë buiten speeeeelen???

En dan met zo'n heel lijzig rotstemmetje.
Klowie
Dalida, is the thrut hoort er volgens mij wel achter hoor.

Kindje van Beertje van Beers (ook leuke naam....NOT) heet tiger lily

Kind van een van direct heet Lila. Da's een kleur
Iemand die ik ken heeft net een dochter....Melody O.o
ff geheel off topic:

leuke avatar: does my face look bovvered? Ik moet zo onwijs lachen om haar..
Hier in Spanje zijn Berta en Clara erg poulair. Moet altijd aan koeien denken..
kitty elastic schreef op 14 december 2007 @ 15:16:

ff geheel off topic:

leuke avatar: does my face look bovvered? Ik moet zo onwijs lachen om haar..
Dank u :) Krijg altijd de slappe lach van Catherine Tate, wat een maf mensch is dat he X-D
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Jaaaa ik vind haar ook zoooooo leuk! Jammer dat het niet meer uitgezonden wordt nu!
O en ook nog even on topic:

Ik snap sommige tweelingnamen niet zo. Pas weer 1: Dian en Dani. vind ik zo sneu!
Ken er ook 2, broer en zus, geen tweeling: Paolo en Paola. Dan denkt toch iedereen dat je en geintje maakt als je de naam van de tweede vertelt.
Oe ja die is ook erg!

Ook serieus ergens gezien Marianne en Annemari
Coco en Chanel
maze schreef op 14 december 2007 @ 16:50:

Jaaaa ik vind haar ook zoooooo leuk! Jammer dat het niet meer uitgezonden wordt nu!
Op digitale tv wel... humor tv X-D
Tsja digitale televisie....Welke van de 100? Wij hebben digitenne maar zonder extra's en we hebben dus ook niks extra's....
Ik heb ooit es ergens in de krant ofzo gelezen over een onderzoek dat op het eerste gezicht mensen een positievere indruk hebben van 'normaal' geschreven namen, dan van normale namen die apart geschreven zijn. Bijvoorbeeld als je weet dat je een sollicitant gaat ontmoeten en je hebt de naam al gelezen, maar de persoon nog niet ontmoet. Dus een 'Linda' heeft op het eerste gezicht (de naam op papier dus) een betere indruk dan een 'Lyndha', ook al spreek je het hetzelfde uit.

Reden genoeg dus om je kind een lekkere normale naam te geven en niet iets 'orgineels' te doen met de speling :)
Broer en zus: Harm en Monica.
Namen als Cheyenne en sequoia heb ik een enorm vooroordeel bij. Bij mij in de wijk lopen heel veel tienermoedertjes achter een kinderwagen. d'Angelo, shaneequa enz enz enz zijn hier aan de orde van de dag.
Morrie schreef op 15 december 2007 @ 20:36:

Broer en zus: Harm en Monica.
Echt??? Hahahahaha
Ja Maze, echt. Ze woonden in hetzelfde dorp als ik vroeger. Als kind had ik het eerst nog helemaal niet door maar op een avond viel het kwartje. Ik weet nu nóg dat ik het, gierend van de lach, aan mijn ouders vertelde onder het eten!
nuska schreef op 14 december 2007 @ 16:55:

Ken er ook 2, broer en zus, geen tweeling: Paolo en Paola. Dan denkt toch iedereen dat je en geintje maakt als je de naam van de tweede vertelt.
Wat is er mis met Paola? >-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven