Mode & Beauty alle pijlers

marktplaats ruilen

23-12-2010 18:53 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
ik heb met iemand via marktplaats een broek geruild van Gstar. ik had de broek opgestuurd en zij ook,hele nette broek,niks mis mee. zij had hem al ontvangen,maar ze is er niet tevreden mee, er zat een doffe knoop aan.

heb ik het zo opgelost,broek mag ze verkopen en koop ik de broek van haar. wat vinden jullie? ik denk wat kan een mens moeilijk doen over een knoopje van de broek,ik zei al dat ze er zo een andere aan kan maken
Alle reacties Link kopieren
Ik zou zeggen dat ze niet moet zeuren om een dof knoopje.

Dat als ze daar problemen mee heeft, ze van te voren had moeten vragen of het knoopje wel glom.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
ja ik heb haar broek nu gekocht die zij te koop had en dat ze die broek op marktplaats kan zetten die ik haar stuurde
Alle reacties Link kopieren
Ik had het gelaten zoals het was, ze had jouw broek toch kunnen verkopen?
Alle reacties Link kopieren
huh? nou loop jij mooi de boot in vind ik.......en zij heeft dubbel inkomsten.....



ik had de broek gekocht ,maar de mijne terug laten stren zodat ik zelf nog kon verkopen.......
Puck
Alle reacties Link kopieren
ik wou de broek niet terug,wat moet ik er mee?? ze zei wel als ik hem verkoop,dan delen we het bedrag
Alle reacties Link kopieren
Mijn moeder zei altijd: van ruilen komt huilen.

Oftewel: niet zeuren als het toch niet zo'n goeie ruil bleek.



Tenzijn je op de foto's een glimmend knoopje hebt laten zien of per mail beloofd hebt dat de broek glimt van zoom tot knoop is dit een typisch geval van jammer voor haar.



Als ik iets koop via marktplaats valt het ook wel eens anders uit dan ik gedacht/hoopt had. Tsja, dat hoort erbij.
Alle reacties Link kopieren
Wat een gedoe om een knoop.

Ik vind dat je te coulant bent geweest. Met kopen/ruilen via marktplaats loop je nou eenmaal een bepaald risico. Als je nieuwstaat verwacht, moet je naar de winkel gaan.
The time is now
Alle reacties Link kopieren
Mooie zwendel! Jij hebt betaald en haar een broek cadeau gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Ze moet niet zeuren.

Het is altijd de vraag of iets past/ bevalt ja/nee.....

Das nou eenmaal t risico!!!!



En of ze die broek nou zelf houd of dat ze um verkoopt.

Das haar zaak, niet de jouwe!
Alle reacties Link kopieren
Wat een zeikerd,moet ze lekker in de winkel een broek in de winkel kopen en niet op mp.
quote:Lunisy schreef op 23 december 2010 @ 21:15:

Mooie zwendel! Jij hebt betaald en haar een broek cadeau gedaan.Inderdaad!! Slim gedaan van haar
Alle reacties Link kopieren
Beetje dom.

Jij stuurt haar op jouw kosten een broek waar ze volgens haar niks aan heeft. Je betaalt een broek die zij jou toestuurt voor weet ik wat voor'n bedrag...... Ik durf te wedden dat ze jouw broek gewoon lekker houdt. Heb je al gezien dat hij op Marktplaats staat?

Ik zou echt nooit betaald hebben voor haar broek. Dan maar liever alles weer terugsturen.
Wat heb jij toch met Gstar broeken via Marktplaats?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven