Mode & Beauty alle pijlers

De fashionista's zijn mutsen #44

30-12-2010 17:25 3002 berichten
Alle reacties Link kopieren




De fashionista's hebben hun pumps en frivole jurkjes voorlopig aan de besneeuwde wilgen gehangen. Op zevenmijlslaarzen en met warme muts op leuteren ze hier verder over alles wat er (in meer of mindere mate) toe doet.



Link naar het vorige topic: #43
Dat is zeker kort. Maar krachtig.
Alle reacties Link kopieren
Een echte Fashionista loopt ook in dit weer op killer heels en heeft ook leuke frivole jurkjes aan.



Sorry dat was even mijn bijdrage
Alle reacties Link kopieren
MR, ik moet bekennen dat ik een fashionista van niks ben. Op killerheels in sneeuw en ijs naar de buurtsuper, das niets voor mij. En überhaupt: met killerheels aan ben ik langer dan twee meter. Das ook niet wat.



Enne, kom gerust nog 's langs voor een bijdrage.



GB:
Alle reacties Link kopieren
Ik ben geboren met killerheels zegt mijn moeder, kan er niets aan doen. Kan geen ballerina's aan of laarzen met platte zolen.



Frivole jurkjes kunnen nog steeds, investeren in een mooie goede getailleerde jas doet wonderen.



Ik ben meer een fashionista in de zin dat ik niet op sportschoenen loop, geen uggs draag en al helemaal niet rondloop in slobberkleding.
Alle reacties Link kopieren
Ik tune trouwens uit. Dochter logeert bij vriendje en ik ga zo aan de borrel en uit eten met Eman.



Tot later. Fijne avond allemaal.
Alle reacties Link kopieren
Fijne avond, geniet ervan!
Alle reacties Link kopieren
Nog even dan:



Dat herken ik wel, MR. Ik draag ook nooit platte schoenen of laarzen. Als ik zomers een enkele keer op slippers loop, voelt dat ook raar. Mijn kuitspieren staan helemaal in de ik-loop-altijd-op-hakken-stand.



Jurkjes draag ik nu ook wel, maar dan in de warmere, winterse variant. Niet die van het type opwaaiende zomerjurken, zeg maar.



Leuk trouwens, een Française als moeder. Gevoel voor stijl heb ik niet met de paplepen ingegoten gekregen. De mijne was namelijk Fries.



Ben nu echt weg. Doe-hoeg.
De titel Fashionista is hier ook met lichte ironie bedoeld MR. Hoewel je mij zelden zonder hakken aantreft (1,58m). Maar met ijs en gladheid dan draag ik toch mijn 7mijlslaarzen (redwings). Dat probeer ik dan wel te compenseren met een leuke panty, rokje en decolleté.
Whááááhááá! Ik zie nu pas de topictitel.
Alle reacties Link kopieren
Mutsjes!



Ik heb bedacht dat ik maar patat ging halen. Was toch in het centrum en liep voorbij de snackbar.

Heb een staafmixerT gehaald bij de Hema voor 15 euro, daarna naar de Appie, bananen, mango, sinaasappels kiwi gold en een doosje met bevroren aardbeien en een doosje met bevroren ananas gekocht.



Heb nu een smoothie van eehh, jus d'orange, 2 kiwi gold, 1 banaan en een handje bevroren ananas. Lekker!
Alle reacties Link kopieren
*meldt zicht even*

met zoon naar het drakenkasteel geweest, was erg leuk, nu net thuis, de busreis ging goed, gelukkig.

klinkt heerlijk je smoothie roz!
Alle reacties Link kopieren
ha ha GB ik ben een halve cm groter.

maar mij zie je ook maar zelden op platte schoen als er geen sneeuw ligt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn smoothie is ook nog echt lekker. Had alleen wel wat meer jus d'orange bij gemogen, maar het is zo ook wel te drinken alleen een beetje dik.

Ga vanavond nog, of morgenochtend eentje met de mango maken. Geen idee of mango's in de winter wel lekker zijn om te eten.



De aardbeien heb ik maar bevroren meegenomen, omdat de aardbeien die nu te krijgen zijn niet lekker zijn toch?



Heb nog niet zoveel verstand van fruit



En weet iemand ook welke sinaasappels je moet hebben? Hand of pers? Ik heb nu hand geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
ik weet niet veel van fruit roz .



zouden we eens een knoop doorhakken wat betreft een restaurant voor de meet trouwens ?

zolang duurt het niet meer en dan kunnen we ons druk maken om ''belangrijker'' zaken.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij heeft GB destijds iedereen gemaild over de keuzes die we hadden, maar daar ben ik niet meer zeker van.
Alle reacties Link kopieren
ik zal zo eens kijken roz.



even een vraag in de groep gooien:

wat zouden jullie doen als je 50 euro in de bus ( ov ) vond ?
Alle reacties Link kopieren
als het gewoon een briefje is zou ik het houden. Je kunt het aan chaufeur geven, maar die doet dan waarschijnlijk hetzelfde, want je komt er toch nooit achter van wie het is geweest.



En geniale op Elynn. En ik ben een diehard muts. zomers leef ik wel in rokje, maar bijna altijd platte schoenen. ben dol op hakken maar met mijn werk niet echt praktisch en met mijn onhandigheid ook niet. Nu in de winter leef ik in mijn skinny's gecombineerd met sneakers en docs.
Alle reacties Link kopieren
Zelfs in de winter loop ik nog op mijn laarsjes zonder profiel op de zolen. Snotteglad, maarja...
Alle reacties Link kopieren
ik ga maar even een voorstel doen met 2 restaurants ( meeste stemmen gelden ).
Alle reacties Link kopieren
is goed ptt. als iedereen echt komt zullen we optijd moeten reserveren.
Alle reacties Link kopieren
ben weer helemaal in juegdsentiment/buffy modus. Net gekeken hoe duur de buffy box is. 100 euro, wacht nog wel even.
quote:princessetamtam schreef op 30 december 2010 @ 18:27:

ha ha GB ik ben een halve cm groter.

maar mij zie je ook maar zelden op platte schoen als er geen sneeuw ligt.For the record PTT, ik ben ook 1,58 EN EEN HALF.
Alle reacties Link kopieren
bij de volgende meet gaan jullie op blote voeten met ruggen tegen elkaar staan. dan weten we het zeker
Is best een Var-achtig meisje op de foto bij die blog rechts.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven