Meiden icare sept.

17-12-2007 16:51 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,

Ik probeer dus nu onze eigen forum te maken. Zoals ik al zei ben ik hier niet zo handig in, dus ff afwachten of het lukt. Dit zet ik er nu op en dan mail ik jullie als het gelukt is.

Liefs Sandra en Damian (die heerlijk ligt te slapen). :smile:
suup, wij houden het wel bij ons nijn ;-)

Daar hebben we al zorg genoeg aan :-p
AMSTERDAM - Anti-terreureenheden in Engeland zijn op meezing-dvd's voor kinderen gestuit die zelfmoordterroristjes in-de-dop moeten inspireren. Zo is te zien hoe een moeder zichzelf opblaast, 'als voorbeeld voor haar twee kinderen.'

De dvd, gemaakt voor koters in de moslimgemeenschap, werd verkocht in West Yorkshire. Het filmpje begint onschuldig met een schattig getekende kip. Dan worden in verschillende clips drie Arabische liedjes gezongen. Een van die liedjes heeft Engelstalige ondertiteling. Pas dan wordt echt duidelijk dat de zangers bomaanslagen verheerlijken. In een van de clips verliezen twee kinderen hun moeder nadat ze zich heeft opgeblazen met een bom.

Een Arabische vrouw speelt met haar kinderen. Ze knutselt in de slaapkamer een bom in elkaar van staven dynamiet. Als haar dochters de kamer inlopen, stopt ze de bom in haar gewaad en gaat ze de straat op om soldaten te doden. Haar man en kinderen zien de daad op televisie.

De suggestie wordt gewekt dat de dochter van de zelfmoordterroriste zelf zingt. Op het eind van het liedje belooft het ongeveer 6-jarige meisje in haar moeders voetsporen te treden.

De Daily Mail denkt dat de dvd geïnspireerd is op de Palestijn Reem-al-Reyashi, een 22-jarige moeder van twee kinderen. Zij vermoordde vier Israeliërs toen ze haarzelf in 2004 opblies in de Gazastrook.

In de tweede clip zingt een kinderkoor, begeleid door beelden van huilende kinderen en een vlammenzee door explosies. Mannen vechten en gooien met granaten. Een jong meisje zingt de tekst "Papa kom terug bij ons. Angst is in onze harten. Er is niemand bij ons. Oh Allah, je bent onze verlosser. "

In het derde liedje is een groep weeskinderen te zien die vijf minuten lang een eerbetoon aan de islam zingt, waarbij ze trouw zweren aan het Palestijnse volk.

De politie heeft een onderzoek ingesteld om te kijken of er sprake is van strafbare feiten.

De winkel die de dvd verspreidde, is inmiddels gesloten. De Abrar boekwinkel in Leeds staat slechts op korte afstand van de flat waar de terroristen hun aanslag van 7 juli 2005 voorbereidden.

Philip Davies, lid van de conservatieve partij, zag de dvd. "Ik maak me zorgen om hoeveel mensen toegang hebben tot dit materiaal en ben bang dat veel kinderen al zijn beïnvloed door de dvd." Hij vindt het " schandelijk dat dit soort materiaal te verkrijgen is in West Yorkshire."

Sayeeda Warsi, een geestelijke van de moslimgemeenschap, veroordeelt de terroristische boodschap op de film. Hij noemt het "storend dat dit materiaal getoond is aan jonge kinderen."

Voor de Sept kids!
Ik wist het ik wist het ik wist het ik wist het.

´t Is weer die Engelse cel.

En Hotel California moet je ook niet achterstevoren draaien!
grote massamoord
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
ist weer allemaal een groot complot?!
Elke keer als mijn terrorbeeb k3 luistert maakt hij met zijn duplo een gordel en roept dan heel hard BOEM BOEM, ik wist niet zeker wat hij daarmee wilde zeggen, maar geloof dat ik het nu wel doorheb
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
Ik verwachtte 'm al :rofl:
Fleur wat heb je weer een geweldig motto X-D
hey hoi,

erg jammer dit!!!

Mariken lijkt me erg lastig ja, kolven opzich al en dan helemaal als je eigenlijk nergens terecht kunt. Merk je ook dat je borstvoeding terug loopt nu je werkt en dus meer kolft? Ben ik namelijk een beetje bang voor.

Ik wilde ook nog graag naar de kapper, maar er was helaas geen plek meer op een tijd die mij goed uit kwam helaas.

Heb vrijdag die bruiloft erg spannend mijn ouders komen hier oppassen, wel zo fijn voor Damian. Hoop dat het goed gaat. Op dit moment gaat het heel goed met ons mannetje, de darmkrampen gingen beter toen weer een poosje niet en nu lijkt het weer goed te gaan fijn. Oh ik zie er zo tegen op om Damian straks naar de creche te brengen duurt gelukkig nog even.

Ik stel voor dat we gewoon op elkaar reageren en laat die andere meiden hun pleziertje maar hebben, jammer maar helaas!! of bedenken we wat anders??

Liefs
San26, als je dit soort dingen niet wilt kan je zoals eerder gezegd hier misschien beter een besloten Hyves of MSN groep beginnen. Op een forum zou je dit kunnen verwachten, daar mag je als forummer namelijk reageren waar je wilt. Met zo'n onduidelijke titel in combinatie met je berichtje kan je vragen/opmerkingen verwachten van forummers.

(Ik blijf erbij dat ik toch wel erg heb gelachen hier...)
san26, van welke planeet kom jij in hemelsnaam?
San26 schreef op 19 december 2007 @ 17:04:

hey hoi,

erg jammer dit!!!

Liefs
jammer? dat we jullie op het spoor zijn? dat jullie geheime codes ontrafeld zijn? tja, zo lastig was het allemaal niet, het was even zoeken, maar toen hadden we jullie door. Zo gaat dat met on oplettende cellen binnen een eenheid.
arwen173 schreef op 19 december 2007 @ 17:23:

san26, van welke planeet kom jij in hemelsnaam?

Nog een geheim ontdekt Arwen :cheer2:

Alien Terrorists.
San26 schreef op 19 december 2007 @ 17:04:

hey hoi,

erg jammer dit!!!

Ik stel voor dat we gewoon op elkaar reageren en laat die andere meiden hun pleziertje maar hebben, jammer maar helaas!! of bedenken we wat anders??

Liefs

aan de kant, hier komt de

^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^ ^|

| who gives a fuck-truck | '|""";.., ___.

|_... _ ... ______ = = = | = _|__|..., ] | ]

"(@ )'(@ )" " " " * | (@ )(@ )*****(@ )

X-D
Stressed is just desserts spelled backwards
holy smoly, jij bent absoluut de letterteken koningin.
Ik heb hem gejat zeg ik nu maar eerlijk, maar dit was het perfecte topic voor de who gives a fuck-truck
Stressed is just desserts spelled backwards
Ik had em nog nooit gezien, wat creatief, Maleficient! ;-)

Ik zeg (nog steeds en weer): MSN-groep/ Hyves/ Yahoo-groep.

En nu nog erbij: doe dit jezelf niet aan! ( :-P )
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
OMG, ben een dagje naar mijn werk en de "rel" wordt steeds groter.

Ik wilde even zeggen dat ik erg trots ben dat ik bij het jullie-groepje mag horen. Ik wilde er al zo lang en zo graag bij. Dat me dit nog mocht lukken. Ik hoef geen kerstcadeaus meer!
Mal :rofl:
Ik vind Josephine erg grappig ;-)
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Dames, ik heb niet erg ver teruggelezen, maar volgens mij hoeft dat ook niet om te weten wat er hier aan de hand is.

1. Dit is een openbaar forum. Dat betekent dat iedereen in principe op elk topic mag posten. Als je geen 'indringers' wilt, kun je inderdaad beter een andere manier zoeken om met elkaar in contact te blijven. Er zijn diverse opties genoemd.

2. Hoewel je vrij bent te posten waar je wilt, heb je je wel te gedragen. Dat geldt voor iedereen.

3. Het staat dit clubje (Icare september moeders) vrij hier een kletstopic te openen, zoals er een diverse zijn hier. Ik zie geen reden waarom dat niet zou mogen/kunnen.

Dus, ik wil iedereen verzoeken de dames hier met rust te laten, of on-topic mee te praten over jullie septemberbaby's (gegadigden?). De dames hier verzoek ik rekening te houden met het feit dat dit een openbaar forum is. Het lijkt me niet nodig om hierover door te blijven gaan.

groet,

Angel 4
anoniem_37904 wijzigde dit bericht op 19-12-2007 22:37
Reden: woordje aangepast
% gewijzigd
we hebben inmiddels een andere oplossing gevonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven