vakantiewerk uk

10-01-2011 22:33 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
hoi allemaal,

ik wil deze zomer graag gaan werken in Engeland, Schotland of Ierland voor 6-8 weken. Nu zijn er zoveel websites dat ik echt door de bomen het bos niet meer zie. Heeft iemand hier ervaring mee of tips waar ik het beste kan zoeken? Het soort werk maakt me niet zoveel uit, het gaat mij erom dat ik lekker de hele dag Engels kan praten, en huisvesting in een gastgezin zou ook ideaal zijn.

alvast bedankt!
vakantie au-pair.

Ik heb het ooit in de kerstvakantie gedaan. 3/4 weken Londen omdat de gewone au-pair terug was naar huis voor de kerst. Dat hebben ze in de zomer ook vaak.
Tip: ik zou uk in je topictitel even in UK laten veranderen. Ik dacht nu nl. dat je je kleuter vakantiewerk wilde laten doen
Ik ben mijn eigen bananenschil
quote:Olijfje_ schreef op 10 januari 2011 @ 22:44:

Tip: ik zou uk in je topictitel even in UK laten veranderen. Ik dacht nu nl. dat je je kleuter vakantiewerk wilde laten doen haha,ik ook!
quote:Olijfje_ schreef op 10 januari 2011 @ 22:44:

Tip: ik zou uk in je topictitel even in UK laten veranderen. Ik dacht nu nl. dat je je kleuter vakantiewerk wilde laten doen ik ook. Ik wou al bollenpellen opperen. Jong geleerd....
ik las urk
Idd, au-pairen. Heb ik een jaar gedaan in Engeland, was erg leuk! In de zomer doen heel veel mensen het. Je wordt er echter niet rijk van.
maar je bent wel de hele dag Engels aan het lullen. Bovendien, ik had elke middag vrij en kon zo Londen in duiken (moet je wel in Londen je adres hebben natuurlijk). Ik vond het erg leuk.
@Mevrouw75, waar/hoe heb je dat geregeld?

Ik moet voor school namelijk ook een paar weken in Engeland wonen/werken, en elke manier waarop dat kan wil ik aangrijpen
om eerlijk te zijn weet ik niet meer via welke organisatie, maar als ik google op au pair engeland kom je heel veel organisaties tegen waaronder ook wel een paar zeer bekende (travel active ofzo).
je zou het eventueel ook in het toerisme kunnen zoeken. Gewoon mailen naar een camping of hotel mailen.. Succes in ieder geval!
als 'activity leader' of zelfs leraar op een internationaal zomerkamp is er echt veel werk in de zomer maanden. Je Engels moet wel al op een hoog niveau zijn, maar het is leuk, je werkt in een team en leert veel (jonge) mensen kennen.
hee, bedankt voor alle reacties! wat mijn niveau betreft, is al erg hoof, ik ben namelijk eerstegraads docent op een middelbare school sinds dit jaar. Het gaat mij erom dat ik het leuk vind om in Engeland te zijn en zo mijn uitspraak nog wat te verbeteren. Rijk worden hoef ik er ook niet van. er zijn inderdaad veel summercamp jobs, maar zelfs in het onderwijs heb ik geen 11 weken zomervakantie! Dus dat is nog een lastig punt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven