Reizen
alle pijlers
vakantiewerk uk
maandag 10 januari 2011 om 22:33
hoi allemaal,
ik wil deze zomer graag gaan werken in Engeland, Schotland of Ierland voor 6-8 weken. Nu zijn er zoveel websites dat ik echt door de bomen het bos niet meer zie. Heeft iemand hier ervaring mee of tips waar ik het beste kan zoeken? Het soort werk maakt me niet zoveel uit, het gaat mij erom dat ik lekker de hele dag Engels kan praten, en huisvesting in een gastgezin zou ook ideaal zijn.
alvast bedankt!
ik wil deze zomer graag gaan werken in Engeland, Schotland of Ierland voor 6-8 weken. Nu zijn er zoveel websites dat ik echt door de bomen het bos niet meer zie. Heeft iemand hier ervaring mee of tips waar ik het beste kan zoeken? Het soort werk maakt me niet zoveel uit, het gaat mij erom dat ik lekker de hele dag Engels kan praten, en huisvesting in een gastgezin zou ook ideaal zijn.
alvast bedankt!
dinsdag 11 januari 2011 om 23:32
hee, bedankt voor alle reacties! wat mijn niveau betreft, is al erg hoof, ik ben namelijk eerstegraads docent op een middelbare school sinds dit jaar. Het gaat mij erom dat ik het leuk vind om in Engeland te zijn en zo mijn uitspraak nog wat te verbeteren. Rijk worden hoef ik er ook niet van. er zijn inderdaad veel summercamp jobs, maar zelfs in het onderwijs heb ik geen 11 weken zomervakantie! Dus dat is nog een lastig punt.