VREEMDGAAN MET BN-ER

20-12-2007 11:17 404 berichten
Alle reacties Link kopieren
\\:-)//
anoniem_60281 wijzigde dit bericht op 20-12-2007 12:30
Reden: geen oplossing
% gewijzigd
high hopes schreef op 20 december 2007 @ 11:27:

[quote]misty1 schreef op 20 december 2007 @ 11:17:

. Hij is heel vaak aan het werk (optredens etc) en heeft altijd heel veel vrouwelijk schoon om hem heen. Weet dat ie zelf de heiligst niet is want als ie mij al wil , dan zijn er vast veel meer vrouwen/meiden die geen relatie/kids hebben en veel mooier zijn dan ik. En dat steekt. Ben vaak jaloers op die gillende meiden maar niet op zn vrouw.

Dries heeft toch geen gillende meiden tijdens zn optredens???
:rofl:
owwww dames nu zit ik met het beeld van een blote dries in mijn hoofd en bedankt.

jan smit kan het niet zijn, die zingt op de ogenblik niet en heeft geen stem (mmmz dan kan je natuurlijk wel een boel seks hebben)

en fransje bauer lijkt me sterk, die is echt zo blond dat ie niet eens weet dat er andere vrouwen bestaan dan zijn maris
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
En je voelt je niet eens schuldig tegenover je kinderen en je man...sterker nog..je denkt niet aan ze...ja juist...

Leuk voor je kinderen, als ze straks mama in de prive/weekend/story zien staan alszijnde de nieuwe neuker van dries..leuk ook voor je man als hij er zo achter moet komen.

Kortom, of het nu een BN'er is of janpietklaas jansen, je bent fout bezig...enorm fout
Tering Mirjam, heb je die allemaal geneukt? Okee okee, jij wint!

Zeg, waar is de T.O nou gebleven?

( laat maar, die zit natuurlijk bovenop Dries, duh!)
Dries wil ik niet eens voor me zien, echt heel vies!

Ik gok op die kleine blonde... Thomas Bergen??
ik kop er even een andere in

xander de buisonje
Zoyla schreef op 20 december 2007 @ 11:32:

Tering Mirjam, heb je die allemaal geneukt? Okee okee, jij wint!

Zeg, waar is de T.O nou gebleven?

( laat maar, die zit natuurlijk bovenop Dries, duh!)

Ik hou van lijstjes bijhouden, ik heb ook een lijstje BB'ers, bekende buitenlanders.

Doe niet zo moeilijk, als ze maar enigszins bekend zijn neuk ik ze....
André Rieu , die pianist met dat lange haar , Guus Meeuwis , Bennie Jolink , ............mogelijkheden te over .

Dat hij zomaar naar hotelletjes gaat verbaast mij.....is hij niet bang om herkend te worden ? Dat hij ergens blijft slapen na een optreden dat zou ik begrijpen maar dan snap ik weer niet hoe jij een nacht van huis kan zonder geweldige smoes.............. dus ; vermomd hij zich ? Is hij niet zo bekend dat degene aan de hotelbalie hem herkent ? Schrijf jij jezelf in en klimt hij door het raam van de hotelkamer ? Of pakken jullie een motel ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Mirjam82 schreef op 20 december 2007 @ 11:33:

Dries wil ik niet eens voor me zien, echt heel vies!

Ik gok op die kleine blonde... Thomas Bergen??

voor mij is het te laat, ik zie hem al naakt voor me zucht

|-(
itsme26 schreef op 20 december 2007 @ 11:33:

ik kop er even een andere in

xander de buisonje

Is dat iets waar je trots op zou moeten zijn???

Zou ik hier toch geen topic voor plaatsen..
Och Thomasje. Daar is mijn oudste dochter helemaal weg van. Vertroebel mijn beeld van deze onbevlekte jongeman toch niet. Laat mijn kinderen hier onbevangen van kunnen genieten. Ah toe, asjeblief?

Ik gok op Meneertje Froger ;-)
Gevalletje van 'efkes interessant doen' ?
Zeg! Met Xander wil ik nog wel dood gevonden worden hoor. Das best een lekkertje. En NEE die krijgt Misty niet, over mijn dooie dood niet. Die mag op Driesje blijven zitten. Graag zelfs!
blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2007 @ 11:34:

André Rieu , die pianist met dat lange haar , Guus Meeuwis , Bennie Jolink , ............mogelijkheden te over .

Dat hij zomaar naar hotelletjes gaat verbaast mij.....is hij niet bang om herkend te worden ? Dat hij ergens blijft slapen na een optreden dat zou ik begrijpen maar dan snap ik weer niet hoe jij een nacht van huis kan zonder geweldige smoes.............. dus ; vermomd hij zich ? Is hij niet zo bekend dat degene aan de hotelbalie hem herkent ? Schrijf jij jezelf in en klimt hij door het raam van de hotelkamer ? Of pakken jullie een motel ?
hahahahahaha, nu zie ik een naakte dries door het raam van een louche hotelkamer klimmen, bgb mijn dag begon in mineur maar dat is nu helemaal voorbij
ik gok op jaap aap.
itsme26 schreef op 20 december 2007 @ 11:34:

[...]

voor mij is het te laat, ik zie hem al naakt voor me zucht

|-(
Ik helaas ook, hoe hard ik me ook tegen dat beeld verzet...
hey mis...Ben je een beetje trots op jezelf?

Rest mij wel de vraag...hoe doe je dat in godsnaam?

Hij is bekend, gillende meisjes enzo, dus hij is redelijk populair...hoe kom jij een hotel in met die man/jongen??zonder dat de story er al achter is?

Of is hij niet zo bekend, is het een B-artiestje maar noem jij m graag bekende nederlander omdat dat nu eenmaal eervoller neukt?

Explain...please
Nee, Xander kan het niet zijn, het gaat om een BNer die een relatie heeft!

Ik gok op Erwin Krol...
Jemig Mirjam, dat had ik nou niet achter je gezocht zeg. Ik ben wel enigzins kritisch hoor. Ze moeten wel geld hebben. En een goeie, onbezonnebankte pik. Anders pass ik.
Zoyla schreef op 20 december 2007 @ 11:35:

Och Thomasje. Daar is mijn oudste dochter helemaal weg van. Vertroebel mijn beeld van deze onbevlekte jongeman toch niet. Laat mijn kinderen hier onbevangen van kunnen genieten. Ah toe, asjeblief?

Ik gok op Meneertje Froger ;-)

nee thomasje is het niet, die is met het zusje van jan en die familie doet zulke dingen niet

meneer frogertje heb ik laatst live gezien had ik hem toen maar gevolgd
nummerzoveel schreef op 20 december 2007 @ 11:37:

Ik gok op Erwin Krol...

:worship:

O.o
Fred Emmer????
LOL..treedt erwin kroll ook op met gillende meisjes om zich heen???
Aad van Toor ;-) en dan jaloers zijn op de gillende kleutertjes die zingen: Bassie en Adriaan, lalalalaaaa. Jij liever dan ik TO!
nummerzoveel schreef op 20 december 2007 @ 11:37:

Ik gok op Erwin Krol...

erwin krol zingt niet en deze meneer treedt wel op

owwww weer een ideetje roef van roef en marian

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven