VREEMDGAAN MET BN-ER

20-12-2007 11:17 404 berichten
Alle reacties Link kopieren
\\:-)//
anoniem_60281 wijzigde dit bericht op 20-12-2007 12:30
Reden: geen oplossing
% gewijzigd
high hopes schreef op 20 december 2007 @ 11:38:

LOL..treedt erwin kroll ook op met gillende meisjes om zich heen???
Uhm... nee, daar heb jij weer een punt... ik denk nog even verder dan maar...
Ik heb 'm! Het is Herman 'I''m a dancer'. Vandaar die gillende meisjes.
pierre cartner...

oh bah...waarom visualiseer ik altijd alles...
Hoop maar dat jullie 'het' veilig doen, want je zal lang niet de enige zijn waarmee hij een scheve schaats rijdt...
Star schreef op 20 december 2007 @ 11:40:

Ik heb 'm! Het is Herman 'I''m a dancer'. Vandaar die gillende meisjes.
Nou Star, daar kon je nog wel eens de wasmachine mee winnen! X-D
Hè... die vieze ouwe Lee toch!

http://www.tonniebenoit.nl/images/lee_towers.jpg
Veilig? no way, want het is nog leuker om een topic te openen met: Ik heb een kind van een bn-er!
geloof me ik ben me nu al een hele tijd aan het indenken hoe dries met zijn vieze bruine naakte lijf door het raam van een hotelkamer kruipt. Werkt in ieder geval steeds meer op mijn lachspieren

maar wat denken jullie van Roef, die is ook redelijk bekend en een vreselijke adonis (ahum)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Deze meneer heeft wel een relatie maar over kinderen rept ze niet. Zijn er eigenlijk wel Nederlandse artiesten met gillende meiden? Ik zit dan wel onder een steen maar ik hoor nooit over hysterische taferelen bij Nederlandse artiesten..
pruttel schreef op 20 december 2007 @ 11:41:

Veilig? no way, want het is nog leuker om een topic te openen met: Ik heb een kind van een bn-er!
O jaaaa gooi dat bommetje eens op de babypijler X-D
gillende meiden...kom op, waar gaan meiden van gillen?

Ik ben dan wel een meid, maar ik gil niet zo snel...dus help me even
pruttel schreef op 20 december 2007 @ 11:41:

:rofl:
roef van marianne dan
Waar komt iedereen ineens vandaan , zeg ?

Op een zinnig onderwerp reageert geen hond........... hebben jullie een tam-tam of een neus voor dit soort topics ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zoyla schreef op 20 december 2007 @ 11:37:

Jemig Mirjam, dat had ik nou niet achter je gezocht zeg. Ik ben wel enigzins kritisch hoor. Ze moeten wel geld hebben. En een goeie, onbezonnebankte pik. Anders pass ik.

Nou ik niet, wit, bruin, zonnebank..... Maakt me allemaal niet uit.

Het draait allemaal om status.

Als ze een eigen website hebben ben ik al gelukkig...
Mirjam762 schreef op 20 december 2007 @ 11:42:

Deze meneer heeft wel een relatie maar over kinderen rept ze niet. Zijn er eigenlijk wel Nederlandse artiesten met gillende meiden? Ik zit dan wel onder een steen maar ik hoor nooit over hysterische taferelen bij Nederlandse artiesten..
Jawel hoor, die zijn er wel. Punt is alleen, die komen niet ongezien een hotel in...
AAAAAAAAAAH JA dát is um. Herman van Idols. Tuurlijk, dat we daar niet eerder op gekomen zijn, pfffffff........zó obvious!

Gillende meiden, bekende Nederlander ( duh) en zijn muziek is niet helemaal jouw genre. Alleen een klein probleempje. Herman zégt dattie nog maagd is. Of pijpen jullie alleen? Ja kan toch ook, pijpen, beffen, valt allemaal onder de noemer sex schijnt. Dus sexen met iemand anders dan je eigen man is vreemdgaan. Ja, ook Herman pijpen is dan dus vreemdgaan.

Meisje meisje toch. Het is ook allemaal niet niks hé?

Kom us ff lekker hier. Ff knuffelen!

:-)
AgentL schreef op 20 december 2007 @ 11:41:

Hè... die vieze ouwe Lee toch!

[afbeelding]
hee die knakker reed van de week achter mij door de Zijwinde tunnel en bellen he, mobile aan zijn oor!!!!
blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2007 @ 11:42:

Op een zinnig onderwerp reageert geen hond........... hebben jullie een tam-tam of een neus voor dit soort topics ?
Nee, een nieuw topic rijtje rechts in beeld :rofl:
Heej Mirjam, ík heb anders OOK een eigen website. Neuken?
jan smit

nick en simon

thomas..

Of zitten die alleen maar in de categorie verstandelijk gehandicapten??(zie ze namelijk 1x per jaar optreden bij het muziekfestival voor verstandelijk gehandicapten...even voor de duidelijkheid..ik ben daar dan met mijn bewoners, als personeel dus :D)
http://www.rtvnoord.nl/televisie/pics/groningervanhetjaar2006/RoefMarian200x150.jpg

asje
Zoyla schreef op 20 december 2007 @ 11:43:

AAAAAAAAAAH JA dát is um. Herman van Idols. Tuurlijk, dat we daar niet eerder op gekomen zijn, pfffffff........zó obvious!

Gillende meiden, bekende Nederlander ( duh) en zijn muziek is niet helemaal jouw genre. Alleen een klein probleempje. Herman zégt dattie nog maagd is. Of pijpen jullie alleen? Ja kan toch ook, pijpen, beffen, valt allemaal onder de noemer sex schijnt. Dus sexen met iemand anders dan je eigen man is vreemdgaan. Ja, ook Herman pijpen is dan dus vreemdgaan.

Meisje meisje toch. Het is ook allemaal niet niks hé?

Kom us ff lekker hier. Ff knuffelen!

:-)
Daar zeg je wat Zoyla, ff knuffelen, het is BB Ruud.
blijfgewoonbianca schreef op 20 december 2007 @ 11:42:

Als ik voor mezelf mag spreken, ik heb gewoon een overzicht van alle nieuw geopende topics in mijn scherm staan. En normaal reageer ik eigenlijk alleen op zinnige topics, maar soms... X-D

Nix van Marianne meer bij...

Het moet Roef wel zijn idd, gillende vrouwen bij zijn optredens... Hij zou gaan trouwen, maar misschien wel in geheim gedaan inmiddels..

Ja het moet Roef wel zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven