Seks
alle pijlers
VREEMDGAAN MET BN-ER
donderdag 20 december 2007 om 11:42
geloof me ik ben me nu al een hele tijd aan het indenken hoe dries met zijn vieze bruine naakte lijf door het raam van een hotelkamer kruipt. Werkt in ieder geval steeds meer op mijn lachspieren
maar wat denken jullie van Roef, die is ook redelijk bekend en een vreselijke adonis (ahum)
maar wat denken jullie van Roef, die is ook redelijk bekend en een vreselijke adonis (ahum)
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
donderdag 20 december 2007 om 11:42
donderdag 20 december 2007 om 11:43
AAAAAAAAAAH JA dát is um. Herman van Idols. Tuurlijk, dat we daar niet eerder op gekomen zijn, pfffffff........zó obvious!
Gillende meiden, bekende Nederlander ( duh) en zijn muziek is niet helemaal jouw genre. Alleen een klein probleempje. Herman zégt dattie nog maagd is. Of pijpen jullie alleen? Ja kan toch ook, pijpen, beffen, valt allemaal onder de noemer sex schijnt. Dus sexen met iemand anders dan je eigen man is vreemdgaan. Ja, ook Herman pijpen is dan dus vreemdgaan.
Meisje meisje toch. Het is ook allemaal niet niks hé?
Kom us ff lekker hier. Ff knuffelen!
:-)
Gillende meiden, bekende Nederlander ( duh) en zijn muziek is niet helemaal jouw genre. Alleen een klein probleempje. Herman zégt dattie nog maagd is. Of pijpen jullie alleen? Ja kan toch ook, pijpen, beffen, valt allemaal onder de noemer sex schijnt. Dus sexen met iemand anders dan je eigen man is vreemdgaan. Ja, ook Herman pijpen is dan dus vreemdgaan.
Meisje meisje toch. Het is ook allemaal niet niks hé?
Kom us ff lekker hier. Ff knuffelen!
:-)
donderdag 20 december 2007 om 11:44