Seks
alle pijlers
VREEMDGAAN MET BN-ER
donderdag 20 december 2007 om 11:45
Misschien is hij toch niet zo'n BNer misty, de roddelpers heeft hem kennelijk nog niet 'ontdekt'. En het is ze blijkbaar een worst dat jij wel eens met hem neukt, anders stond het allang in de bladen.
Sorry, ik zie het probleem niet, behalve dat je een relatieprobleem hebt, of zoiets als aandacht tekort.
Sorry, ik zie het probleem niet, behalve dat je een relatieprobleem hebt, of zoiets als aandacht tekort.
donderdag 20 december 2007 om 11:45
leuk leuk leuk allemaal.
Het is niet zo dat ik er trots op ben dat ie bekend is want dat is nu ook het vervelende aan het hele verhaal. Niemand weet er van. En ja, ik boek de hotelkamer.
Ook leuk dat lijstje met al die namen, hij staat er in ieder geval wel tussen. En het is geen Dries, alsjeblieft niet......
Maakt trouwens geen fuck uit wie het is voor jullie.
Had gewoon even gehoopt dat iemand er serieus op in ging, niet dus. Jammer. Prive, Story en Weekend schrijven genoeg over m, maar daar zul je mij niet bij zien......
Het is niet zo dat ik er trots op ben dat ie bekend is want dat is nu ook het vervelende aan het hele verhaal. Niemand weet er van. En ja, ik boek de hotelkamer.
Ook leuk dat lijstje met al die namen, hij staat er in ieder geval wel tussen. En het is geen Dries, alsjeblieft niet......
Maakt trouwens geen fuck uit wie het is voor jullie.
Had gewoon even gehoopt dat iemand er serieus op in ging, niet dus. Jammer. Prive, Story en Weekend schrijven genoeg over m, maar daar zul je mij niet bij zien......
donderdag 20 december 2007 om 11:46
Jaaa, ik
Ik ga stiekem vreemd met Hugh Laurie van House en ook met George Clooney, Sean Connery en af en toe met Johny Depp. Gisteravond nog trouwens. Daar zijn die Nederlandse sterretjes niks bij
Alleen, eh, ik kan wél een scheiding maken tussen fantasie en werkelijkheid
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
donderdag 20 december 2007 om 11:48
donderdag 20 december 2007 om 11:48
Jee.... ik word nu wel nieuwsgierig, ik gok ook op Dries!
Maarre... waarom je dit op de sexpijler zet? Ik vermoed dat het je meer om de aandacht te doen is hier dan om het probleem op relatieniveau....
En wat ik me dan afvraag: je komt met een BN'er toch niet stiekem een hotel in zonder dat meneer papparazzi je een keertje ziet lijkt mij?
Of moeten we uitkijken als we je zien lopen met een vent met pet en donkere zonnebril op?
Maarre... waarom je dit op de sexpijler zet? Ik vermoed dat het je meer om de aandacht te doen is hier dan om het probleem op relatieniveau....
En wat ik me dan afvraag: je komt met een BN'er toch niet stiekem een hotel in zonder dat meneer papparazzi je een keertje ziet lijkt mij?
Of moeten we uitkijken als we je zien lopen met een vent met pet en donkere zonnebril op?