VREEMDGAAN MET BN-ER

20-12-2007 11:17 404 berichten
Alle reacties Link kopieren
\\:-)//
anoniem_60281 wijzigde dit bericht op 20-12-2007 12:30
Reden: geen oplossing
% gewijzigd
lievebees schreef op 20 december 2007 @ 12:02:

jullie vergeten dat Gordon het tegenwoordig ook met vrouwen doet....
die hadden wel in het lijstje
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Dat is al genoemd Lievebees...
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/nl/thumb/0/03/Benniejolink.jpg/180px-Benniejolink.jpg

Bennie Jolink helemaal vergeten, misschien is die het wel...
Rene Klijn X-D
wen schreef op 20 december 2007 @ 12:03:

[...]

BN-er Fleurtje, geen DBN-er
O. Dacht altijd dat ie "Oh Misty blue, i'll sing this song for you' zong.
nou nee geen groupie.

Ik heb m een tijd geleden ergens ontmoet en we raakte aan de praat. Gewoon gezellig. Even daarna kreeg ik een smsje of we gezellig even iets gingen drinken. Dat is gebeurd en nee er was geen paparazzi. Verder niks. Van het een kwam het ander. Ik zal niet meer op dit bericht ingaan want het wordt veel te gezellig. Volgens mij vinden jullie het nog stiekem leuk ook.
fleurtje schreef op 20 december 2007 @ 12:04:

[...]

O.o
fleurtje schreef op 20 december 2007 @ 12:04:

[...]

:worship:

hahahahahahahahahahahahaha
Misty, waarom geef je geen antwoord op de serieuze vragen?
misty1 schreef op 20 december 2007 @ 12:04:

Volgens mij vinden jullie het nog stiekem leuk ook.

Niet alleen stiekem hoor X-D

Toch vind ik dat je nog aardig sportief reageert :)

nou nee geen groupie.

Ik heb m een tijd geleden ergens ontmoet en we raakte aan de praat. Gewoon gezellig. Even daarna kreeg ik een smsje of we gezellig even iets gingen drinken. Dat is gebeurd en nee er was geen paparazzi. Verder niks. Van het een kwam het ander. Ik zal niet meer op dit bericht ingaan want het wordt veel te gezellig. Volgens mij vinden jullie het nog stiekem leuk ook.

Neeeee laat ons niet alleen hier achter!

We willen weten wie het is!!!

Ik wil ervaringen met je uitwisselen!

Niet leuk, GEIL. Ik wil ook neuken met Joop van Tellingen op de loer.
Tuurlijk vinden we dit leuk Misty, wat dacht jij dan?

Volgens mij vind jij dit ook leuk, anders had jij nooit je topictitel in hoofdletters getypt en had je niet duidelijk laten weten dat je neukt met een BN-er...

Ik heb ooit eens een verhouding gehad met een politicus, daar open ik toch ook geen topic over? X-D

Nou, niet stiekem hoor, ik vermaak me kostelijk en wil daar ook best openlijk voor uitkomen! :rolling:
Lieve Misty1,

Ik vind het jammer dat ik hier moet lezen dat je moeite hebt met onze geheime relatie. Ik dacht dat ik altijd heel duidelijk ben geweest. Ik had gewoon jeuk en jij wilde krabben. En dat doe je verdomd lekker! Daarom blijf ik nog maar even bij je. Maar je snapt toch ook wel dat ik in mijn positie niet anders kan dan je als "bij-neukertje" beschouwen? Wat denk je dat het doet met mijn imago als dit uitkomt? Buiten dat, denk je nou echt dat ik het alleen met jou doe? Meid, je moest eens weten..... ik neuk me suf buiten de deur! Maar ik dacht dat je dat wel zou begrijpen!

Zie ik je a.s. zaterdag weer? Boek jij het hotel even? XXX BN'er
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.........

nou nee geen groupie.

Eeeh, ja, gezellig toch?
ik heb er ook ontzettend veel plezier in en niet stiekem, de tranen stromen voortdurend over mijn wangen
Ik hoop niet dat ze in deze kersttijd Rene Klijn nog gaan draaien, dan houd ik het ook niet droog

Vraagt iemand hem even aan bij Serious Request? Heeft 't Goede Doel er ook nog iets aan!

(Westbroek? Temming?)
AgentL schreef op 20 december 2007 @ 12:06:

Volgens mij vind jij dit ook leuk, anders had jij nooit je topictitel in hoofdletters getypt en had je niet duidelijk laten weten dat je neukt met een BN-er...

Ik heb ooit eens een verhouding gehad met een politicus, daar open ik toch ook geen topic over? X-D
Fluisterde ie het partijprogramma is je oor tijdens de sex??? Geil!
wen schreef op 20 december 2007 @ 11:55:

Sorry, Gordon moest het zijn inderdaad!

Eleonora, dát had ik nou nooit van jou gedacht! Je komt zó keurig over... Mijn beeld is aan gruzelementen!
Ja, nou ja met BN-ers rolbezemen is nu eenmaal mijn hobby..... :-$
Magiker schreef op 20 december 2007 @ 12:07:

Lieve Misty1,

Ik vind het jammer dat ik hier moet lezen dat je moeite hebt met onze geheime relatie. Ik dacht dat ik altijd heel duidelijk ben geweest. Ik had gewoon jeuk en jij wilde krabben. En dat doe je verdomd lekker! Daarom blijf ik nog maar even bij je. Maar je snapt toch ook wel dat ik in mijn positie niet anders kan dan je als "bij-neukertje" beschouwen? Wat denk je dat het doet met mijn imago als dit uitkomt? Buiten dat, denk je nou echt dat ik het alleen met jou doe? Meid, je moest eens weten..... ik neuk me suf buiten de deur! Maar ik dacht dat je dat wel zou begrijpen!

owwwwww neeee dries (of gordon, of roef) is speaking (of typing in dit geval)
Misty, ik geloof niet dat je hier nog een serieus antwoord krijgt!

Net als de rest hier vind ik dat het geen f*uck uitmaakt dat het een BN-er is! Vreemd gaan is vreemd gaan!

Ook als je je verhaal op de relatiepijler zet, zonder vermelding dat het een BN-er is, zal je constant aangevallen worden dat vreemdgaan not done is...ook omdat je zegt je niet schuldig te voelen!

Er zijn twee opties, of je stopt met n*uken van de ander...of je blijft er lekker mee doorgaan. Wil je dan nog enige steun krijgen op dit forum verwijs ik je naar het minarressen-toppic bij relaties...

Ik kan je helaas niet "helpen". 1 ik n*euk geen Bn-ers, 2 ik ben nog nooit vreemdgegaan! Sterker nog ik hoor bij het groepje dat dat not done vind! Ik wens je veel wijsheid toe om de juiste beslissingen te nemen! En ik weet zeker dat jij best weet wat de juiste beslissing is!!!
Magiker schreef op 20 december 2007 @ 12:07:

Lieve Misty1,

He toe, sluit af met je echte artiestennaam, dan hoeven wij niet meer te raden! :worship:
Pling!!! Ik weet het!!

http://www.joukedevries.nl/cfgs/getpic.php?id=153&table=nieuws

Kun je misschien zijn telefoonnummer even in het NIET-groepje plaatsen? Sommige NIETjes geilen op hem... Bij wijze van kerstgedachte kun je hem eens uitlenen aan hun :)
anoniem_43206 wijzigde dit bericht op 20-12-2007 12:11
Reden: oeps!
% gewijzigd
AgentL schreef op 20 december 2007 @ 12:06:

\

als het maar niet onze jp is, ben ik wederom een trauma rijker

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven