kdv bestaat 10 jaar; leuk kado om te geven?

13-01-2011 11:57 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,



Het kinderdagverblijf waar onze zoon heen gaat bestaat binnenkort 10 jaar. Nu hebben we al met de OR zitten brainstormen om vanuit de ouders een kado te geven ivm dit jubileum. We hebben al zitten denken om een speeltoestel aan te schaffen, maar de tuin is zo'n 3 jaar geleden al helemaal vernieuwd. Ook hebben ze al een springkussen. We vinden het dus best lastig om iets te bedenken.



Hebben jullie misschien een leuk idee? Het mag ook een idee zijn wat de kinderen zelf thuis kunnen maken en als geheel kunnen geven oid...



Alvast heel erg bedankt!
anoniem_34654 wijzigde dit bericht op 13-01-2011 11:57
Reden: taalfout
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een mooi schilderij met alle verfhandjes van de kinderen?

Mooi laten in lijsten.
Alle reacties Link kopieren
Een vogelnestjes schommel?



Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaaaaaaa een vogelnestschommel!
Op zaterdag help ik tamme dieren weer het beest in zichzelf te vinden.
Alle reacties Link kopieren
Een uitbreiding van de bibliotheek?
Alle reacties Link kopieren
Die schommel is leuk.denk ook heel duur! Bij mij op het kdv kunnen we altyd boekjes gebruiken...anders smartmax is erg leuk voor 0 tot 12 dus valt

vast altyd in de smaak ik wil t ook voor onze peuters hebben
Alle reacties Link kopieren
Bij ons kdv hebben ze een soort 9-persoons bolderkar. Heel leuk ding! Misschien is dat wat?



Ik kan helaas geen plaatje vinden. Ik google nog even verder.
Alle reacties Link kopieren
Ook altyd leuk tinus maar zulke kados zijn vaak al boven de 600 euro voor n goede kdv bolderkar.denk niet dat n oudercommissie zoveel bij elkaar

krijgt en zo wel dan moeten ze er wel plek voor hebben m kwijt te kunnen
Alle reacties Link kopieren
De vogelnestschommel is leuk zeg! Geen idee wat zoiets kost, dat zal ik eens uitzoeken.



Milobiyu, wat is een smartmax?



Het lastige is ook dat we nog niet echt een idee van budget hebben. Het is ook relatief klein kdv met 2 vestigingen. Onze vestiging heeft 2 peutergroepen en 1 babygroep. De andere vestiging 2 groepen. Het gaat dus ook om een beperkt aantal ouders.



Boeken zijn ook altijd leuk.



Ik hou me aanbevolen voor meer tips :-)
Alle reacties Link kopieren
slik, ik denk niet dat de vogelnestschommel hem gaat worden. Die kost namelijk al zo'n 2000 euro.
Alle reacties Link kopieren
Kijk op google smartmax per doos vanaf 29 euro dat zijn eigenlijk staven met magneten erin waarmee ze kunnen bouwen en hoe ouder ze worden hoe beter ze bouwen dus van 0 tot 12 leuk en veilig.en is altyd uit te breiden.mn zoontje is er gek op
Alle reacties Link kopieren
Toen mijn kinderen van het KDV gingen om naar de basisschool te gaan, heb ik twee geënte appelbomen kado gegeven. Die blijven klein,(ca. 1.80m) goed op hoogte en ze geven elk jaar een leuke hoeveelheid appels. Nu na 8 jaar zie ik ze nog steeds bij het KDV staan als ik er langs rij en zie ik de kinderen erbij en onder spelen.

Is dat een idee voor jullie?
Goblin King, Goblin King,Wherever you may be take this child of mine far away from me!
Alle reacties Link kopieren
Oh, die appelboom is leuk..... die ga ik onthouden voor afscheid van mijn duo ooit.....!



Ik werk zelf op een kdv, hebben ooit tijdens een feest met ouders geld bij elkaar gespaard, waar voor iedere groep een fatboy voor aangeschaft is. Was toen ook een geweldig leuke aanwinst voor de groepen!

En voorleesboeken, leuke kinder cd's, zijn ook altijd welkom!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven